Rozdział 5 Intelligent Artifice (3) | Opis przejścia Binary Domain Binary Domain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Po przebiegnięciu kilku korytarzy dojdziemy do wind. Wsiadamy do środkowej i wyjeżdżamy na górę.

Wychodzimy z windy i wchodzimy do pomieszczenia przed nami gdzie dołączy do nas pozostawiony w sterowni członek ekipy.
![Po dokonaniu oględzin pomieszczenia podchodzimy do konsoli wyposażonej w spore monitory i próbujemy odszukać dane na temat Hollow Children [5] - Rozdział 5 Intelligent Artifice (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1230/415451906.jpg)
Po dokonaniu oględzin pomieszczenia podchodzimy do konsoli wyposażonej w spore monitory i próbujemy odszukać dane na temat Hollow Children [5]. Niestety komputer odmówi posłuszeństwa. Za kompanami biegniemy do drugiego takiego samego pomieszczenia i ponownie używamy komputera z takim samym skutkiem jak poprzednio.

Próbując przejść do następnego pomieszczenia zostaniemy zatrzymani przez prototyp robota bojowego zwanego Gaussius.

Prowadząc starcie musimy uważać na potężny laser zamontowany w paszczy bestii. Gdy tylko zobaczymy, że przeciwnik rozgrzewa broń niemal bezwarunkowo chowamy się za zasłoną i nie wychylamy dopóki robot nie zaprzestanie ostrzału. Unikać należy zbliżania się do bossa, ponieważ może on nas dosyć mocno okaleczyć atakami wręcz.

Podczas pierwszej fazy starcia musimy zniszczyć świecący rdzeń znajdujący się na głowie Gaussiusa. Nie będzie to trudne, jeżeli skupimy się na unikaniu ataków bossa.

Gdy zniszczymy rdzeń znajdujący się na czole, bestia straci "wzrok" (sensory optyczne) i przełączy się na trzy zapasowe rdzenie, znajdujące się na ogonie, plecach oraz podbrzuszu.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie