Rozdział 4 Reafuse and Resist (1) | Opis przejścia Binary Domain Binary Domain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Rozdział 4 Reafuse and Resist
Rozdział rozpoczynamy zaraz po wpadnięciu do pociągu komunikacji miejskiej. Jak tylko pasażerowie uciekną udajemy się na przód pociągu [1].
Po wejściu do kolejnego wagonu wpadniemy na kilka zielonych jednostek, po których nadciągną czarne jednostki szturmowe. Rozprawiamy się z przeciwnikami i udajemy się do następnego wagonu. W przejściu między składami odnajdziemy skrzynkę z amunicją.
Oczyszczamy kolejny wagon i wysyłamy jednego z kompanów na przód kolejki, podczas gdy my będziemy odpierać cięższe jednostki ostrzeliwujące pociąg z zewnątrz. Są to sporych rozmiarów roboty wyposażone w działka obrotowe oraz wyrzutnie rakiet. Wrogów najszybciej pozbędziemy się strzelając w bardzo "miękkie" cylindryczne transportowce, pod którymi są podwieszeni.
Oczyszczamy obie strony pociągu i kierujemy się w ślad za wysłanym wcześniej kompanem. Niestety drzwi okażą się zamknięte i dodatkowo będziemy musieli wyeliminować większego robota z działkiem obrotowym.
Po walce wychodzimy za kompanem na dach pociągu by ominąć zablokowane drzwi. Podczas przerywnika przygotujmy się na naciśniecie przycisku akacji podczas skakania przez wagony.
Idąc dachem pociągu wpadniemy na dwa ciężkie roboty uzbrojone w działka obrotowe oraz latające na transportowcach zielone jednostki. Pozbywamy się pomniejszych wrogów i skupiamy na wyeliminowaniu cięższych maszyn. Ze względu na zasłony najprościej będzie strzelać w głowy.
Gdy padnie ostatni przeciwnik wędrujemy na przód pociągu. Gdy dotrzemy do zejścia do wnętrza pociągu wskakujemy z powrotem do środka.
Będziemy musieli teraz odpierać ataki zielonych robotów podwieszanych na transportowcach. Podczas gdy nasz kompan zajęty będzie obroną jednej strony my zajmiemy się drugą. Strzelając w transportowce wybijamy przeciwników z naszej strony a następnie pomagamy kompanowi.
Gdy padnie ostatni przeciwnik przechodzimy do kolejnego wagonu. Pozbywamy się czekających na nas przeciwników i podobnie jak poprzednio eliminujemy ostrzał z zewnątrz [2].
Po przebiegnięciu przez ostatni wagon obejrzymy przerywnik i będziemy musieli opuścić pociąg. Aby tego dokonać należy rozstrzelać zamek i wykopać drzwi.
Na peronie będzie na nas czekała grupa powitalna. Rozprawiamy się z przeciwnikami tocząc walkę pozycyjną i nacierając na niedobitki.
Po walce przeszukujemy teren walk by uzupełnić zapasy i opuszczamy peron schodami.
Gdy trafimy do szerokiego korytarza udajemy się w lewo eliminując zastępy przeciwników. W walce przydatny może okazać się karabin szturmowy, który znajdziemy zaraz po zejściu po schodach.
Jak tylko teren będzie czysty udajemy się za towarzyszami do wąskiego zejścia po lewej [3].
Dostaniemy się w ten sposób na peron usiany przeciwnikami. Na jego początku możemy odnaleźć snajperkę, która przyda się do strącenia snajpera przyczepionego do kolumny. Gdy już się go pozbędziemy eliminujemy pozostałych przeciwników.
Kolejny etap starcia zapowie ciężki robot uzbrojony w działko obrotowe. Po jego zniszczeniu będziemy musieli przebiegać przez podjeżdżające pociągi na kolejne perony. Zabranie ze sobą ciężkiego działka z dużego robota nie wydaje się dobrym rozwiązaniem ze względu na naszą małą mobilność oraz brak możliwości schowania się z nim za zasłoną.
W tym momencie walka stanie się trudniejsza ze względu na sporą ilość czerwonych modeli. Będą one szybko zachodzić nas ze wszystkich stron rzadko pozostając w jednym miejscu. W miarę bezpiecznym miejscem wydają się być prostokątne boksy, do których możemy wskoczyć i prowadzić ostrzał będąc zasłoniętym przynajmniej częściowo z każdej strony.
Na ostatnim peronie [4] rozprawiamy się z zielonymi robotami i wbiegamy na schody po lewej stronie.
Przedzierając się przez szerszy korytarz dojdziemy do spokojnie wyglądającego placu. Zaraz po lewej stronie odnajdziemy sklepik.