Rozdział 4 Reafuse and Resist (3) | Opis przejścia Binary Domain Binary Domain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Po drugiej stronie wrót schodzimy w dół i czekamy na przeciwnika. Naszym zadaniem jest wysadzić zbiorniki z paliwem, gdy robot będzie koło nich przechodził. Unieruchomimy go w ten sposób na dłuższą chwilę [7].
Mimo potężnego ciosu bestia podniesie się i ruszy naprzód. Podobnie jak poprzednio omijamy bramę biegnąc za członkiem ruchu oporu. Tym razem musimy przesunąć skonstruowaną na szybko bombę jak najdalej do przodu.
Gdy skończymy przesuwanie cofamy się i podnosimy leżący na skrzyniach detonator. Przy jego pomocy zdetonujemy bombę gdy podejdzie do niej Gorilla. Niestety i tym razem wybuch będzie niewystarczający, zanim bestia się otrząśnie biegniemy szybko dalej.
Ponownie pokonujemy bramę zanim przebije się przez nią robot. Tym razem znajdziemy się w dużym magazynie. Umiejscowione zostało tutaj działko przeciwpancerne, z którego musimy ostrzelać robota. Niestety jeden magazynek nie wystarczy.
W pobliżu znajduje się skład z dodatkową amunicją, którą będziemy musieli przenosić i doładowywać nią działko. Do ładowania działka możemy wykorzystać naszego kompana. Ten skład amunicji powinien nam wystarczyć do obalenia bestii, ale pod przeciwległą ścianą znajdują się dodatkowe skrzynie.
Na terenie magazynu znajdziemy sporo apteczek oraz standardowej amunicji. Na szczególną uwagę zasługują granaty z hologramem, które przydadzą się do odwracania uwagi przeciwników. Szczególnie przydatne okażą się, gdy będzie trzeba doładować działko. Jeżeli potrzebujemy chwili spokoju możemy również skorzystać ze strzału energetycznego. Ostatnią rzeczą, jaka może wyłączyć na chwilę bestie są porozrzucane żółte zbiorniki z paliwem, pod warunkiem, że zdetonujemy je w jej pobliżu.
Całe starcie utrudniać będą posiłki przeciwnika. Warto poświęcić im od czasu do czasu trochę uwagi, ponieważ skutecznie będą przeszkadzały nam w walce z bossem.
Przez większość starcia musimy skupić się na zgubieniu Gorilla i wykorzystaniu tego czasu do naładowania działka lub ostrzelania z niego bestii. Problemem nie jest wcelowanie w przeciwnika, a zgubienie jego uwagi. Gdy wróg padnie obejrzymy dłuższy przerywnik i przejdziemy do bazy ruchu oporu.
W kryjówce dostaniemy trochę wolnego czasu by porozmawiać z sojusznikami i rozejrzeć się po okolicy w celu uzupełnienia zapasów [8].
Aby rozpocząć dalszy etap gry należy podejść do bojownika pilnującego drzwi. Zaprowadzi on nas na spotkanie z Shindo.
Po przerywniku staniemy do walki z dużym żółtym robotem zwanym Crab. Wspierany on będzie przez białe nieuzbrojone jednostki humanoidalne. Zajmą się nimi nasi kompani, więc skupiamy się na głównym przeciwniku.
Robot atakuje głównie wręcz, dlatego należy trzymać się od niego jak najdalej. Niestety często zdarza mu się rzucać ciężkimi przedmiotami. Na początku będziemy mogli schować się przed jego rzutami za zasłonami. Później będziemy musieli wykonywać unik, najlepiej odbiegając na bok zaraz przed tym jak wypuści przedmiot z rąk.
Aby zniszczyć robota musimy pozbawić go górnych ramion. W tym celu ostrzeliwujemy je by ściągnąć pancerz, a następnie niszczymy ogniwa energetyczne.
W trakcie ostrzału robot wpadnie w szał i zacznie biegać po pomieszczeniu taranując wszystko, co stanie mu na drodze. Po dzikiej szarży nie pozostanie zbyt wiele osłon, będziemy musieli unikać latających przedmiotów i szybko wykończyć przeciwnika.
Próbując zniszczyć pozostałe ramiona można unieruchomić Craba przy pomocy pocisku energetycznego. Da nam to chwilę na ostrzelanie i zniszczenie pozostałych ramion.
Gdy przeciwnik padnie, czym prędzej uciekamy z pomieszczenia małymi drzwiami przed hordą białych robotów. Dostaniemy się tak do niebieskiej ciężarówki, do której należy wskoczyć.
Po przerywniku naszym zadaniem stanie się odpieranie ataków na nasz pojazd. Pierwszą falę składającą się z robotów na transportowcach oraz maszyn Roadie odpieramy strzelając z bocznych drzwi.
Kiedy tylko odpędzimy pierwszych napastników pojawią się cięższe roboty uzbrojone w działka obrotowe i rakietnice. Przeniesiemy się wtedy na tył pojazdu, z którego będziemy prowadzić kolejne starcie. Jeżeli odkleimy się od skrzyni stanowiącej naszą zasłonę będziemy mogli skorzystać ze sklepiku umiejscowionego tuż przed kabiną. Oprócz amunicji znajdziemy w nim również wyrzutnię rakiet.