Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate: Siege of Dragonspear - poradnik do gry

Baldur's Gate: Siege of Dragonspear - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Baldur's Gate: Siege of Dragonspear - M6 Kwatera Płonącej Pięści
Baldur's Gate: Siege of Dragonspear - M6 Kwatera Płonącej Pięści
Wejście do siedziby Płonącej Pięści
Po skorzystaniu z niego znajdziesz się w jednym z korytarzy z celami.
Powiększ mapę

Mapa i opis lokacji - M6 | Kwatera Płonącej Pięści poradnik Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Ważne miejsca na mapie

Miejsce startu
Rozpoczynasz tu eksplorację obszaru wokół kwatery Płonącej Pieśni. Możesz zbadać okoliczne uliczki lub od razu wyruszyć do wejścia do budynku (03).

Boczna uliczka
Możesz pomóc Kieranowi i Rolffowi, którzy zostali zatrzymani przez strażnków Płonącej Pięści za złamanie godziny policyjnej - poboczny quest "Breaking Curfew".

Wejście do siedziby Płonącej Pięści
Z budynku wyrzucony zostanie Dauston - możesz z nim porozmawiać i wysłuchać jego opowieści.
Po skorzystaniu z niego znajdziesz się w jednym z korytarzy z celami.

Centralna komnata
Z oficerem Jenksem możesz porozmawiać w sprawie posiłków, o które poprosiła oficer Vida (M4,2) - poboczny quest "Rabble-Rousers".
Z oficerem Fritzem możesz porozmawiać na temat Garachena (M2,15) - poboczny quest "Refuge for the Refugees". Możesz skłamać i powiedzieć, że sprzedaje uchodźców łowcom niewolników.

Północno-zachodnie cele
W jednej z nich jest Tiax, którego możesz zaprosić do drużyny (quest "Recruitment Drive"). Mężczyzna niestety odmówi.

Legenda Baldur's Gate: Siege of Dragonspear - M6 Kwatera Płonącej Pięści

Ważne miejsca na mapie

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (sojusznicy, zleceniodawcy zadań, handlarze, potencjalni członkowie drużyny itp.)

Niebezpieczni przeciwnicy (główni bossowie, mini-bossowie, silniejsze odmiany potworów itp.)

Mapa i opis lokacji - M6

Ogólne informacje na temat Kwatery Płonącej Pięści

Powyższa mapa prezentuje Kwaterę Płonącej Pięści (Flaming Fist Headquarters), która jest jedną z kilku dodatkowych lokacji dostępnych w mieście. To jedna z mniej ważnych miejscówek, albowiem ani wewnątrz siedziby Płonącej Pięści ani w jej pobliżu nie spotkasz osób, które zechciałyby przyłączyć się do drużyny. Nie rozwiązuje się tu też żadnych głównych questów, aczkolwiek z lokacją ta powiązanych jest kilka pobocznych zadań, którymi możesz się w wolnej chwili zająć.

Najważniejsze miejsca w Kwaterze Płonącej Pięści

4. Centralna komnata

W głównym pomieszczeniu budynku przebywa kilku strażników. Oficer Jenks jest powiązany z pobocznym zadaniem Rabble-Rousers, które mogłeś otrzymać podczas badania obszaru w pobliżu tawerny Elfia Pieśń (M4,2). Możesz go nakłonić do wysłania posiłków, o które prosiła oficer Vida.

Oficer Fritz jest z kolei powiązany z jednym z możliwych zakończeń zadania Refuge for the Refugees odblokowanego dzięki spotkaniu się z Garachenem przy Pałacu Książęcym (M2,15). Możesz skłamać i powiedzieć, że Garachen sprzedaje uchodźców łowcom niewolników, dzięki czemu zostanie później aresztowany. Fritz może też powiedzieć gdzie przetrzymywany jest Tiax (M6,5). Osoba ta niestety pomimo wystosowanego zaproszenia (quest Recruitment Drive) nie zechce dołączyć do Twojej drużyny.

Lista zadań odblokowywanych w Kwaterze Płonącej Pięści

Breaking Curfew (poboczne) - Musisz porozmawiać z Kieranem i Rolffem, którzy zostali zatrzymani przez strażników Płonącej Pięści (M6,2) za złamanie godziny policyjnej. Możesz stanąć w ich obronie lub pozwolić na to żeby otrzymali lanie od strażników.