Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate: Siege of Dragonspear - poradnik do gry

Baldur's Gate: Siege of Dragonspear - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Baldur's Gate: Siege of Dragonspear - M3 Pod Trzema Baryłkami
Baldur's Gate: Siege of Dragonspear - M3 Pod Trzema Baryłkami
Wejście do gospody
Przed wejściem do gospody stoi Robel o przyniesienie mu czegoś do picia - poboczny quest "The Dry Crier".
Zwłoki na wozie
Możesz zapytać się Aileen na temat nieboszczyka - poboczny quest "Corpse Disposal".
Komnata Delendy
Możesz porozmawiać z Delendą (poboczny quest "What? Get Out!") i zostawić ją w spokoju lub doprowadzić do spotkania z jej ochroniarzem i następnie go zastraszyć lub zabić.
Nawołuje on ludzi do odwiedzenia gospody. Możesz mu przynieść napój (quest "The Dry Crier").
Porozmawiaj z nią na temat zwłok (quest "Corpse Disposal").
Schody
Możesz podróżować między pierwszym i drugim piętrem gospody.
Zażąda ona opuszczenia jej komnaty (poboczny quest "What? Get Out!").
Powiększ mapę

Mapa i opis lokacji - M3 | Gospoda Pod Trzema Baryłkami poradnik Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Ważne miejsca na mapie

Miejsce startu
Rozpoczynasz tu eksplorację okolic gospody. Jeśli chcesz opuścić to miejsce to możesz udać się do południowego lub do północnego krańca mapy.

Bandyci
Przebywa tu grupa bandytów. Możesz pokonać ich w walce lub oddać im całe posiadane złoto. Jeśli wybierasz wariant zasiłowy to zastrasz przeciwników, dzięki czemu Asery opuści to miejsce i łatwiej będzie ci zabić resztę wrogów.

Wejście do gospody
Przed wejściem do gospody stoi Robel o przyniesienie mu czegoś do picia - poboczny quest "The Dry Crier".

Zwłoki na wozie
Możesz zapytać się Aileen na temat nieboszczyka - poboczny quest "Corpse Disposal".

Bar
Będziesz tu świadkiem awantury między dwoma kapitanami i możesz interweniować w ramach pobocznego questu "Bar Fight" - rozwiązać konflikt pokojowo, pozwolić na bójkę lub opowiedzieć się po stronie jednego z kapitanów.

Schody
Możesz podróżować między parterem i pierwszym piętrem gospody.

Uchodźcy
Są oni w posiadaniu złota bohatera odebranego Ophyllisowi - poboczny quest "My Missed Fortune". Możesz pozwolić im zachować pozostałe złoto, nakazać oddać się w ręce strażników lub ich zabić.

Schody
Możesz podróżować między pierwszym i drugim piętrem gospody.

Pokój Minsca i Dynaheir
Możesz przyłączyć te postacie do drużyny (muszą podróżować razem) - poboczny quest "Recruitment Drive".

Arystokraci
Przebywa tu grupa arystokratów spiskujących przeciw radzie - poboczny quest "Meeting of the Minds". Możesz ich zabić, zaszantażować i zdobyć ich dobytek lub przekonać ich, że podzielasz ich opinię, a następnie z pomową Corwin ich aresztować.

Komnata Delendy
Możesz porozmawiać z Delendą (poboczny quest "What? Get Out!") i zostawić ją w spokoju lub doprowadzić do spotkania z jej ochroniarzem i następnie go zastraszyć lub zabić.

Legenda Baldur's Gate: Siege of Dragonspear - M3 Pod Trzema Baryłkami

Ważne miejsca na mapie

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (sojusznicy, zleceniodawcy zadań, handlarze, potencjalni członkowie drużyny itp.)

Niebezpieczni przeciwnicy (główni bossowie, mini-bossowie, silniejsze odmiany potworów itp.)

Miejsca pobytu potencjalnych nowych członków drużyny

Mapa i opis lokacji - M3

Ogólne informacje na temat gospody Pod Trzema Baryłkami

Powyższa mapa prezentuje gospodę Pod Trzema Baryłkami (Three Old Kegs), która jest jedną z kilku dodatkowych lokacji dostępnych w mieście. Głównym motywatorem do odwiedzenia tego miejsca jest możliwość zrekrutowania dwóch członków drużyny - Minsca oraz Dynaheir. Osoby te przebywają na najwyższym piętrze gospody, aczkolwiek zanim tam dotrzesz możesz rozejrzeć się po okolicy i podjąć się też kilku drobnych zleceń. W gospodzie drużyna może ponadto zakupić różnorakie trunki (od barmana lub od jednej z kelnerek).

Najważniejsze miejsca w gospodzie Pod Trzema Baryłkami

1. Miejsce startu

Eksplorację tej mapy rozpoczynasz przed gospodą. Możesz od razu udać się do środka (M3,3) lub najpierw przejść się wokół budynku, dzięki czemu będziesz mógł rozprawić się z bandytami (M3,2) czy porozmawiać z Aileen (M3,4). W celu opuszczenia tej okolicy dotrzyj do północnej lub południowej krawędzi mapy.

5. Bar

Niedługo po dotarciu do baru rozpocznie się awantura, w której wezmą udział wrodzy sobie kapitanowie okrętów. Ze zdarzeniem tym powiązany jest poboczny quest Bar Fight, w ramach którego możesz przerwać bójkę lub np. dołączyć do jednej ze zwaśnionych stron.

7. Uchodźcy

Z uchodźcami możesz porozmawiać na temat złota utraconego przez Ophyllisa, o czym dowiedziałeś się jeszcze podczas pobytu w Pałacu Książęcym, a konkretnie w jego piwnicy (M2,12) (quest My Missed Fortune).

9. Pokój Minsca i Dynaheir

Minsc będzie stał przy wejściu do pokoju, a Dynaheir odnajdziesz w samej komnacie. Osoby te możesz zaprosić do drużyny i nie będą one wymuszały podejmowania żadnych dodatkowych kroków. Jedynym ograniczeniem jest to, że Minsc i Dynaheir muszą podróżować razem. Nie możesz więc zrekrutować tylko jednej z tych postaci (więcej informacji w rozdziale Towarzysze).

Lista zadań odblokowywanych w gospodzie Pod Trzema Baryłkami

The Dry Crier (poboczne) - Zadanie to odblokowuje rozmowa z Robelem stojącym przy wejściu do gospody (M3,3). Możesz zgodzić się na to żeby załatwić dla niego jakiś napój na wysuszone gardło.

Corpse Disposal (poboczne) - Musisz porozmawiać z Aileen przebywającą na tyłach gospody (M3,4). Możesz opłacić wywiezienie zwłok lub zadawać jej kolejne pytania żeby zmusić ją do wyjawienia całej prawdy.

Bar Fight (poboczne) - Do bójki dochodzi w barze zlokalizowanym na parterze gospody (M3,5). Możesz zignorować awanturę, postarać się nakłonić zwaśnione strony do pokojowego rozejścia się lub sprzymierzyć się z jednym z kapitanów i rozpocząć walkę.

Meeting of the Minds (poboczne) - Na najwyższym piętrze gospody spotkasz grupę arystokratów (M3,10), którzy spiskują przeciw radzie. Możesz zdecydować się na zamordowanie ich, zaszantażować ich i odebrać ich dobytek lub skłamać, że podzielasz ich zdanie i przyczynić się do ich aresztowania.

What? Get Out! (poboczne) - Zadanie to nie pojawia się oficjalnie na liście questów. Możesz je otrzymać jeśli po dotarciu do komnaty Delendy (M3,11) będziesz opryskliwy i/lub nie wyjdziesz z pomieszczenia. Możesz doprowadzić do walki z jej ochroniarzem lub przegonić Delendę i jej ochroniarza.