Recenzje gier PC 18
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Recenzja gry Torment: Tides of Numenera – Planescape XXI wieku
recenzja gry28 lutego 2017
Po latach niezliczonych przesunięć premiery Torment: Tides of Numenera w końcu trafił na rynek. Czy warto było tyle czekać? Absolutnie tak!
Recenzja gry Torment: Tides of Numenera – Planescape XXI wieku
Recenzja gry 911 Operator – Operator numeru alarmowego znad Wisły
recenzja gry26 lutego 2017
Zawód dyspozytora służb ratunkowych to niezwykle odpowiedzialne zajęcie, co potwierdza produkcja rodzimego studia Jutsu Games. Operator numeru alarmowego zdecydowanie zasługuje na poświęceniu mu czasu, pomimo pewnych problemów.
Recenzja gry 911 Operator – Operator numeru alarmowego znad Wisły
Recenzja gry Night in the Woods – Twin Peaks spotyka Cartoon Network
recenzja gry25 lutego 2017
Gdy Twin Peaks spotyka Stranger Things, a wszystko ubrane jest w stylistykę rodem z Cartoon Network to rodzi się Night in the Woods, czyli świetny „indyk” z naciskiem na melancholijny klimat i niebanalną historię.
Recenzja gry Night in the Woods – Twin Peaks spotyka Cartoon Network
Nowości w Path of Exile – umiera król, niech żyje król!
gramy dalej22 lutego 2017
Gdy Diablo III nie może podnieść się z kolan, Path of Exile wyrasta na nowego króla gatunku hack’n’slash. Upadek hitu Blizzarda przypieczętowuje tona nowości, które studio Grinding Gear Games zamierza wprowadzić do swojej darmowej gry.
Nowości w Path of Exile – umiera król, niech żyje król!
Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej
recenzja gry21 lutego 2017
For Honor ma potencjał, ale Ubisoft musi jeszcze nad grą popracować, bo na razie frajdę psuje słaba infrastruktura sieciowa i mikropłatności. Francuska firma znana jest ze skutecznego naprawiania swoich dzieł – czas na For Honor.
Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej
Diablo III w wersji 2.5.0 – pomysłu na rozwój gry nadal brak
gramy dalej16 lutego 2017
Diablo III ciągle ma masę fanów i wielu graczy, co nie zawsze idzie w parze. Niestety, twórcom nadal brakuje pomysłów na to, żeby w interesujący sposób rozwijać grę. Aktualizacja 2.5.0 nie wniesie wiele...
Diablo III w wersji 2.5.0 – pomysłu na rozwój gry nadal brak
Recenzja gry Sniper Elite 4 – strzelec wyborowy w formie, choć z zadyszką
recenzja gry13 lutego 2017
Sniper Elite 4 zabiera nas do tak wytęsknionych w strzelankach czasów II wojny światowej… i czyni to w charakterystycznym dla siebie stylu – bardzo dobrym, ale podobnym do tego z poprzedniej gry Rebellionu.
Recenzja gry Sniper Elite 4 – strzelec wyborowy w formie, choć z zadyszką
Recenzja gry Realpolitiks – globalna zawierucha w skali mikro
recenzja gry11 lutego 2017
Władać światem – jakże kusząca to myśl. W Realpolitiks, polskiej produkcji inspirowanej Europą Universalis, taka możliwość jest w zasięgu ręki. Czy jednak uproszczona mechanika przypadnie do gustu miłośnikom strategii?
Recenzja gry Realpolitiks – globalna zawierucha w skali mikro
Recenzja gry Diluvion – brzydkie kaczątko podwodnego survivalu
recenzja gry7 lutego 2017
Dobra, moje kochane szczury lądowe, pora spakować sakwę i wskakiwać do tej blaszanej puszki, którą zwiecie okrętem podwodnym. Zabieramy się w drogę z Diluvionem. Że łajba trochę nieszczelna? Damy radę...
Recenzja gry Diluvion – brzydkie kaczątko podwodnego survivalu
Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach
gramy dalej4 lutego 2017
Jak prezentuje się na pozór opuszczona rezydencja Bakerów na PC, jak na PlayStation 4 Pro, a jak na Xboksie One? Przedstawiamy krótkie wrażenia ze wszystkich platform, a także porównanie grafiki z Resident Evil VII: Biohazard na każdej z nich.
Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach
Recenzja gry Urban Empire – prosta i nudna
recenzja gry27 stycznia 2017
Czy mamy do czynienia z prawdziwą bombą gwarantującą godziny wystrzałowej zabawy, czy też marketingowe zabiegi uśpiły naszą czujność, a Urban Empire to archaiczny niewypał, do którego lepiej się nie zbliżać?
Recenzja gry Urban Empire – prosta i nudna
Recenzja gry Disgaea 2 PC – taktyczne RPG z nutką szaleństwa
recenzja gry26 stycznia 2017
Demony są jak politycy – przekupne i skore do bójki. Czego jeszcze uczy nas pecetowe wydanie wciągającej i zabawnej gry taktycznej Disgaea 2?
Recenzja gry Disgaea 2 PC – taktyczne RPG z nutką szaleństwa
Recenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonały
recenzja gry23 stycznia 2017
Raduje się serce, raduje się dusza, gdy Resident Evil znów nas porusza. I to do głębi. Capcomowi udało zerwać z serii łatkę „akcyjniaka” i wrócić do korzeni – kameralnej opowieści o broni biologicznej.
Recenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonały
Recenzja gry Warhammer 40,000: Sanctus Reach – turowa strategia dla hardkorowców
recenzja gry20 stycznia 2017
Pamiętacie żywe szachy z Harry’ego Pottera? Jeśli zawsze chcieliście zagrać w ich odpowiednik ze świata Warhammera 40,000, to znaleźliście właściwą pozycję – w postaci Sanctus Reach ze stajni Slitherine.
Recenzja gry Warhammer 40,000: Sanctus Reach – turowa strategia dla hardkorowców
Recenzja gry Yakuza 0 – wielka draka w małej dzielnicy
recenzja gry19 stycznia 2017
Yakuza 0 to kolejna odsłona niszowej serii gier akcji o perypetiach japońskich gangsterów. Prequel czerpie z tego co seria osiągnęła na przestrzeni lat i stanowi świetny punkt wejścia dla nowych graczy.
Recenzja gry Yakuza 0 – wielka draka w małej dzielnicy
Oceniamy Ciemność nad Tristram – Diablo III w stagnacji
gramy dalej18 stycznia 2017
Co Diablo III oferuje na początku roku? Niezbyt fascynujący dziewiąty sezon, kilka poprawek, jeden spory błąd oraz Ciemność nad Tristram. Nie jest dobrze...
Oceniamy Ciemność nad Tristram – Diablo III w stagnacji
Recenzja War Thunder – piękna gra w cieniu grindu
recenzja gry12 stycznia 2017
Nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji... i premiery War Thundera! Skoro do niej doszło, czas na recenzję jednej z najładniejszych gier free-to-play na rynku. Gdyby tylko grind tak nie męczył...
Recenzja War Thunder – piękna gra w cieniu grindu
World of Warcraft był lepszy w vanilli? WoW kontra Nostalrius, czyli nostalgia kłamie
gramy dalej11 stycznia 2017
Czy World of Warcraft był w najlepszej formie tuż po premierze, w czasach tzw. vanilli? Popularność prywatnych serwerów zdaje się to sugerować, ale nie jest to cała prawda. Przyglądamy się ewolucji kultowego MMORPG.
World of Warcraft był lepszy w vanilli? WoW kontra Nostalrius, czyli nostalgia kłamie
Recenzja dwóch DLC do Civilization VI – Polska to miły dodatek, ale czemu tyle kosztuje?
gramy dalej29 grudnia 2016
O jedno DLC za daleko. Dwa pierwsze płatne rozszerzenia do Civilization VI nie są złe, szczególnie cieszy Polska jako nacja, ale ich cena zupełnie nie przystaje do zawartości.
Recenzja dwóch DLC do Civilization VI – Polska to miły dodatek, ale czemu tyle kosztuje?
Dishonored 2 w rozdzielczości 4K - mocny pecet kontra PlayStation 4 Pro
gramy dalej22 grudnia 2016
Studio Arkane w Dishonored 2 stworzyło świat wystylizowany do perfekcji – i, jak możecie się domyślić, w rozdzielczości 4K wygląda on jeszcze lepiej. Ograliśmy grę na PC oraz PlayStation 4 Pro i prezentujemy galerię screenshotów w najwyższej jakości.
Dishonored 2 w rozdzielczości 4K - mocny pecet kontra PlayStation 4 Pro
Recenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początek
recenzja gry21 grudnia 2016
Kolejne spotkanie z Clementine uderza wyłącznie w znajome struny, ale jest zrealizowane na tyle dobrze, że brak jakichkolwiek innowacji nie przeszkadza w cieszeniu się interesującą historią.
Recenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początek
Recenzja ArcheAge 3.0 (aktualizacja Revelation) – drugie życie sandboksowego MMORPG
gramy dalej20 grudnia 2016
Jeśli podobało się Wam oryginalne ArcheAge, wersja 3.0 będzie dla Was wcześniejszym prezentem na święta. Jeśli natomiast nie daliście tej świetnej produkcji dotąd szansy... cóż – nie było lepszego momentu niż właśnie teraz.
Recenzja ArcheAge 3.0 (aktualizacja Revelation) – drugie życie sandboksowego MMORPG
Recenzja gry Space Hulk: Deathwing – solidny FPS, idealny Warhammer, rozklekotana gra
recenzja gry17 grudnia 2016
Space Hulk: Deathwing trafił na rynek po długich pracach, ale Streum On Studio staje przed najcięższą próbą dopiero teraz. Musi załatać grę na tyle, byśmy nie zapamiętali jej tylko jako dobrego FPS-a, który zmarnował szansę na stanie się czymś więcej.
Recenzja gry Space Hulk: Deathwing – solidny FPS, idealny Warhammer, rozklekotana gra
Recenzja gry Steep - alpejska stypa
recenzja gry10 grudnia 2016
Ekstremalne sporty mają rzeszę fanów, którzy zasługują na dobrą grę. Steep niestety do nich nie należy.
Recenzja gry Steep - alpejska stypa