Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje najlepszych gier PC 76

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

War Leaders: Clash of Nations - recenzja gry

6.5 6 listopada 2008

Seria Total War od lat święci triumfy i cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego, że pojawiają się tytuły, próbujące przenieść jej mechanikę i rozwiązania w rejony dotychczas skrzętnie omijane przez Creative Assembly. Taką grą jest War Leaders.

War Leaders: Clash of Nations - recenzja gry

BlackSite: Area 51 - recenzja gry

6.5 29 listopada 2007

Wyobraź sobie rozległy kanion przecięty ogromnym, betonowym mostem, oplecionym ruchomym i jeszcze większym potworem. Dodaj do tego eksplodujące auta, fruwające ciężarówki (niekiedy o włos od helikoptera) i fragmentami walącą się jezdnię...

BlackSite: Area 51 - recenzja gry

World War I: Battlefields - recenzja gry

6.5 8 marca 2004

The Entente World War I Battlefields to strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy do czasów I Wojny Światowej, w lata 1914-1918, gdzie mogą objąć dowodzenie nad siłami jednego z pięciu krajów uwikłanych w ten konflikt zbrojny...

World War I: Battlefields - recenzja gry

Battle Isle: The Andosia War - recenzja gry

6.5 17 kwietnia 2001

Celem ludzi z Blue Byte było stworzenie gry o takiej głębi, jakiej nie dorównuje żaden inny gatunek gier komputerowych. Postanowiono połączyć elementy dwóch popularnych obecnie gatunków strategii: RTS ze starą, poczciwą turówką.

Battle Isle: The Andosia War - recenzja gry

Close Combat V: Invasion Normandy - recenzja gry

6.5 23 stycznia 2001

Jest to nowa odsłona zasłużonej serii gier traktującej o walkach II wojny światowej. Tym razem przenosi nas w miejsce największej operacji desantowej – Normandii. Czy podzieli ona losy nieudanej poprzedniczki, czy stanie się przebojem – zobaczcie sami.

Close Combat V: Invasion Normandy - recenzja gry

Hitchcock: Ostatnie Cięcie - recenzja gry

6.5 11 lipca 2002

Gra przygodowa inspirowana twórczością mistrza horroru, Alfreda Hitchcock’a. Gracze wcielają się w prywatnego detektywa Joseph’a Shamley, posiadającego nadprzyrodzone moce umysłowe, które obudziły się w nim w dniu śmierci jego rodziców.

Hitchcock: Ostatnie Cięcie - recenzja gry

MegaRace 3 - recenzja gry

6.5 25 marca 2002

MegaRace 3 to kolejna część słynnej i popularnej serii wyścigowej, wydawanej przez firmę Cryo. Stanowi ona swego rodzaju przełom, ponieważ jej głównymi bohaterami nie są już samochody, lecz superszybkie uzbrojone pojazdy unoszące się w powietrzu.

MegaRace 3 - recenzja gry

Moto GP: The Ultimate Racing Technology - recenzja gry

6.5 12 listopada 2002

Moto GP to dynamiczne wyścigi motocyklowe o charakterze zręcznościowym, zrealizowane w starym dobrym stylu, którego przykładem jest wydany w 1997 roku Moto Racer.

Moto GP: The Ultimate Racing Technology - recenzja gry
Recenzja gry The Long Journey Home – space-sim dla wytrwałych

Recenzja gry The Long Journey Home – space-sim dla wytrwałych

6.5 30 maja 2017

Eksploracja kosmosu to ostatnio bardzo popularny motyw w grach wideo. Jaki pomysł na ugryzienie tego tematu ma The Long Journey Home od firmy Daedalic? Tę grę wyróżnia różnorodność, kreatywność… i hardkorowość.

Recenzja gry The Long Journey Home – space-sim dla wytrwałych
Recenzja DLC 400 Days do gry The Walking Dead - czy na to czekaliśmy?

Recenzja DLC 400 Days do gry The Walking Dead - czy na to czekaliśmy?

6.5 5 lipca 2013

Dodatek 400 Days to epizod stanowiący pomost pomiędzy pierwszym a drugim sezonem The Walking Dead. Tak przynajmniej twierdzą jego autorzy, bo w rzeczywistości odniesień do historii Lee i Clem ze świecą tutaj szukać.

Recenzja DLC 400 Days do gry The Walking Dead - czy na to czekaliśmy?

Undercover: Operation Wintersun - recenzja gry

6.5 19 czerwca 2007

Oto mamy początek roku 1943, niepokonana III Rzesza, zważywszy na sytuację na froncie wschodnim, zaczyna prząść coraz bardziej cienko, ale naczelne dowództwo z wielkim małym Fuhrerem na czele nie traci ducha.

Undercover: Operation Wintersun - recenzja gry

Race On - recenzja gry

6.5 12 kwietnia 2010

Race On to kolejny wyścigowy symulator szwedzkiego studia SimBin. Czy fani motoryzacji mają powody do narzekań?

Race On - recenzja gry

East India Company - recenzja gry

6.5 13 sierpnia 2009

Dla graczy zainteresowanych handlem morskim East India Company to ucieleśnienie marzeń. Tak przynajmniej jest w sferze teoretycznej.

East India Company - recenzja gry

XIII Wiek: Śmierć lub Chwała - recenzja gry

6.5 9 kwietnia 2008

XIII Wiek: Śmierć lub chwała wyraźnie spóźnił się ze swoją premierą. Po Medievalu II gracze mają już sporo wyższe oczekiwania i większe apetyty.

XIII Wiek: Śmierć lub Chwała - recenzja gry

Król Lew - recenzja gry

6.5 6 maja 2004

Przyjemna gra familijna stworzona przez firmę Disney w oparciu o jej kinowy hit sprzed kilku lat – Króla Lwa.

Król Lew - recenzja gry

Martin Mystere: Operation Dorian Gray - recenzja gry

6.5 14 listopada 2006

Jeśli wyczerpiecie się przy trudnych, wymagających i skomplikowanych dziełach, to chętnie odpoczniecie podczas przyjemnej, pełnej humoru i nie męczącej przygody.

Martin Mystere: Operation Dorian Gray - recenzja gry

Pielgrzym - recenzja gry

6.5 25 lutego 2003

Pilgrim to pierwsza część przygodowej trylogii stworzonej przez firmę Arxel Tribe, przy współudziale znakomitego brazylijskiego pisarza Paulo Coelho. W skład trylogii wchodzą jeszcze gry: The Legend of the prophet and the assassin oraz Secrets of Alamut.

Pielgrzym - recenzja gry
Recenzja gry Warface - darmowa strzelanina od twórców Crysisa

Recenzja gry Warface - darmowa strzelanina od twórców Crysisa

6.5 10 listopada 2013

Crytek postanowił podbić rynek free-to-play swoją grą Warface. Czy twórcy serii Crysis i silnika CryEngine wyszli z tej próby z twarzą? Tak, chociaż ich produkcja nie jest niczym wybitnym.

Recenzja gry Warface - darmowa strzelanina od twórców Crysisa
Recenzja gry Ghost of a Tale – przeurocze pasmo frustracji

Recenzja gry Ghost of a Tale – przeurocze pasmo frustracji

6.5 20 marca 2018

Ghost of a Tale to przeurocza opowieść z fantastycznymi bohaterami, w której jednak da się odczuć brak fachowca od tworzenia gier, przez co pełna wad rozgrywka nie idzie w parze ze świetną historią.

Recenzja gry Ghost of a Tale – przeurocze pasmo frustracji
Recenzja gry Battleborn – niezła strzelanka, zły marketing

Recenzja gry Battleborn – niezła strzelanka, zły marketing

6.5 9 maja 2016

Nowy gatunek FPS-ów stał się faktem. Premiera Battleborna, czyli pierwszej bohaterskiej strzelanki, nie spełniła jednak oczekiwań twórców z Gearbox Software. Zawiedli... marketingowcy.

Recenzja gry Battleborn – niezła strzelanka, zły marketing
Recenzja Song of Horror – gra, która nie zawsze straszy tym, czym powinna

Recenzja Song of Horror – gra, która nie zawsze straszy tym, czym powinna

6.5 2 czerwca 2020

Song of Horror to straszna gra, która stawia na klasyczną prezentację, unikanie konfrontacji i zagadki. Ale czy wszystko, co tu straszy, na pewno było zamierzone przez twórców?

Recenzja Song of Horror – gra, która nie zawsze straszy tym, czym powinna
Recenzja gry We Happy Few – nieślubne dziecko BioShocka i Dishonored

Recenzja gry We Happy Few – nieślubne dziecko BioShocka i Dishonored

6.5 20 sierpnia 2018

Z premierą We Happy Few nie tylko BioShock, ale także Dishonored doczekał się ambitnego spadkobiercy. I chociaż tytuł ten nie przoduje, jeśli chodzi o rozgrywkę, to od strony fabuły i świata jest majstersztykiem, obok którego nie wolno przejść obojętnie.

Recenzja gry We Happy Few – nieślubne dziecko BioShocka i Dishonored

UEFA Euro 2008 - recenzja gry

6.5 22 kwietnia 2008

"Z pewną dozą nieśmiałości wyznam, że parę fajnych nowości w UEFA Euro 2008 da się znaleźć. Sam jestem nieco zdziwiony, że w tytule, który gracze z góry skazali na „powtórkę z roz(g)rywki”, spotkamy nowe patenty."

UEFA Euro 2008 - recenzja gry
Tom Clancy's EndWar - recenzja gry

Tom Clancy's EndWar - recenzja gry

6.5 21 kwietnia 2009

Szumnie zapowiadany nowy rozdział w historii RTS-ów może i nadszedł, szkoda tylko, że zamiast mocnego wejścia zaliczył na progu glebę.

Tom Clancy's EndWar - recenzja gry