Popularne recenzje gier PC 16
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Recenzja gry Darkest Dungeon: The Crimson Court – trudne DLC, od którego jeszcze trudniej się oderwać
recenzja gry27 czerwca 2017
Po półtorarocznej przerwie Red Hook postanowiło o sobie przypomnieć, wydając rozszerzenie do Darkest Dungeon zatytułowane The Crimson Court. Czy pasuje ono do rewelacyjnej podstawki? Czy kultywuje wartości, z których słynie firma? Jak najbardziej!
Recenzja gry Darkest Dungeon: The Crimson Court – trudne DLC, od którego jeszcze trudniej się oderwaćRecenzja gry Warhammer 40,000: Dawn of War III – klasyczny RTS z twistem
recenzja gry20 kwietnia 2017
Bodaj najbardziej kontrowersyjna strategiczna premiera roku zadebiutuje za tydzień, ale recenzenci już ją ograli. Czy Dawn of War III jest zbyt kolorowy i zbyt „MOB-owaty”? Nie jest. Czy to pogromca StarCrafta? Na to pytanie trudniej odpowiedzieć…
Recenzja gry Warhammer 40,000: Dawn of War III – klasyczny RTS z twistemRecenzja pierwszego epizodu Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series – otwarcie bez polotu
recenzja gry18 kwietnia 2017
Jeśli ktoś liczył, że adaptacja Strażników Galaktyki autorstwa Telltale Games będzie równie szaloną przejażdżką co Tales from the Borderlands, srogo się zawiedzie. Pierwszy epizod jest solidny i bez polotu.
Recenzja pierwszego epizodu Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series – otwarcie bez polotuRecenzja gry Monster Hunter: World na PC – RPG, jakiego na pecetach jeszcze nie było
recenzja gry17 sierpnia 2018
Oto padł kolejny konsolowy bastion – jeszcze jedna seria, która dotąd omijała komputery szerokim łukiem, w końcu zawitała w nasze skromne steamowe progi. Wprawdzie pecetowy Monster Hunter: World wnosi trochę błota na butach, ale to i tak dostojny gość!
Recenzja gry Monster Hunter: World na PC – RPG, jakiego na pecetach jeszcze nie byłoAnthem - największa wtopa EA dwa lata później
gramy dalej4 marca 2021
Ponoć nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Zaryzykowaliśmy jednak i ponownie odpaliliśmy Anthem – grę-usługę, której wsparcie i wielkie plany rozwoju zostały właśnie ostatecznie przekreślone.
Anthem - największa wtopa EA dwa lata późniejRecenzja gry Pizza Connection 3 – biznes na cienkim cieście
recenzja gry26 marca 2018
Po długich 17 latach możemy wreszcie odkurzyć nieużywaną knajpkę i wrócić do gastronomicznego biznesu w serii Pizza Connection. Czy nowa odsłona ekonomicznego cyklu jest pysznym daniem z pieca opalanego węglem, czy może tandetną mrożonką z supermarketu?
Recenzja gry Pizza Connection 3 – biznes na cienkim cieścieRecenzja gry Ori and the Will of the Wisps – mały duszek, wielka gra
recenzja gry10 marca 2020
Ori and the Blind Forest było grą wybitną. Jego twórcy zapewne zdawali sobie z tego sprawę i wiedzieli, że aby sequel dorównywał pierwowzorowi, konieczne jest dokonanie kilku zmian. Czy to się udało?
Recenzja gry Ori and the Will of the Wisps – mały duszek, wielka graRecenzja gry Pathfinder: Kingmaker – Baldur's Gate spotyka Sim City
recenzja gry11 października 2018
Dobry władca spór rozstrzygnie, miasto postawi, a potem smoka własnoręcznie ubije. I tak to będzie wyglądało w Pathfinder: Kingmaker debiutującego Owlcat Games. To niezłe RPG z kilkoma poważnymi „ale”.
Recenzja gry Pathfinder: Kingmaker – Baldur's Gate spotyka Sim CityRecenzja gry Graveyard Keeper – cmentarne Stardew Valley
recenzja gry11 września 2018
Marzyliście kiedyś o zostaniu grabarzem? Pewnie nie, ale nie znaczy to, że nie warto wypróbować tego nietypowego fachu - zwłaszcza, gdy można to zrobić w dość zwariowanej otoczce nietypowego świata fantasy.
Recenzja gry Graveyard Keeper – cmentarne Stardew ValleyRecenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż
recenzja gry30 marca 2017
Nieco w cieniu Yooka-Laylee zadebiutował Snake Pass – platformówka z elementami gry logicznej, która nie tylko prezentuje się solidnie, ale też może pochwalić się oryginalnym pomysłem na sterowanie.
Recenzja gry Snake Pass – myśl jak wąż5 solidnych powodów, żeby zagrać w Horizon Zero Dawn na PC
gramy dalej7 sierpnia 2020
Po ponad trzech latach pecetowcy mogą posmakować jakiegoś exclusive’a z PS4. Horizon: Zero Dawn jest z pewnością grą wartą uwagi, ale jeśli jeszcze nie jesteście przekonani czy dać jej szansę, poznajcie pięć powodów, dla których warto to uczynić.
5 solidnych powodów, żeby zagrać w Horizon Zero Dawn na PCDiablo III i nowa Kostka Horadrimów – czy z patchem 2.3.0 gra nie staje się zbyt prosta?
gramy dalej9 września 2015
Diablo III ciągle jest rozwijane. Kolejna aktualizacja o numerku 2.3.0 wprowadziła ciekawy przedmiot – Kostkę Kanaiego, podobną o Kostki Horadrimów z „dwójki”. Sprawdzamy jak zmienia ona grę.
Diablo III i nowa Kostka Horadrimów – czy z patchem 2.3.0 gra nie staje się zbyt prosta?Recenzja gry Seven: The Days Long Gone – RPG inne niż wszystkie
recenzja gry1 grudnia 2017
Prawie jak Elex. Prawie jak Assassin’s Creed. Prawie jak Dishonored. Każde z tych stwierdzeń okazuje się prawdziwe względem Seven: The Days Long Gone, gry RPG polskiego studia Fool’s Theory. Niestety, prawdą jest też, że „prawie” robi różnicę...
Recenzja gry Seven: The Days Long Gone – RPG inne niż wszystkieRecenzja gry Twierdza: Władcy wojny - solidnie, ale czy to wystarczy?
recenzja gry8 marca 2021
Twierdza: Władcy wojny otwiera nowy rozdział w historii Firefly Studios i przenosi nas w nowe dla serii klimaty. Czy to wystarczy, żeby Stronghold: Warlords zdobyło serca graczy?
Recenzja gry Twierdza: Władcy wojny - solidnie, ale czy to wystarczy?Recenzja gry Inner Chains – turpizm, błędy i zmarnowany potencjał
recenzja gry24 maja 2017
Gdy Inner Chains zaistniało w świadomości graczy, autorzy najsilniej promowali wyjątkowy styl wizualny swojego debiutanckiego dzieła. Czy pełna, ukończona wersja tego ciekawie zapowiadającego się FPS-a ma do zaoferowania coś więcej niż ładne obrazki?
Recenzja gry Inner Chains – turpizm, błędy i zmarnowany potencjałRecenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
recenzja gry14 marca 2017
Styx znowu zabija, skrada się, robi się niewidzialny i wymyśla kreatywne zastosowania dla swoich klonów. Niespecjalnie interesuje go natomiast nauczenie się czegokolwiek nowego. Słowem, Shards of Darkness to solidny sequel, ale bez efektu „wow”.
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczekRecenzja gry Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - czy dżentelmenowi wypada?
recenzja gry11 czerwca 2016
Opowieść o tym, jak Sherlock Holmes i doktor Watson, pozostając w konflikcie dotyczącym domniemanej córki detektywa, dzielnie poczynają sobie na ulicach Londynu, sprawiedliwość poszkodowanym przynosząc i karę typom spod ciemnej gwiazdy wymierzając.
Recenzja gry Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - czy dżentelmenowi wypada?Escape from Tarkov – to trudny związek, ale wciąż kocham tę grę
gramy dalej22 kwietnia 2020
Escape from Tarkov po latach wciąż jest technicznym bałaganem. Bardziej cię stresuje niż relaksuje, ciągle ci coś zabiera i na dodatek wszystkiego każe się domyślać. A mimo to wciąż kocham tę grę.
Escape from Tarkov – to trudny związek, ale wciąż kocham tę gręRecenzja gry Pillars of Eternity - White March part II - dzielenie dodatków było błędem?
recenzja gry16 lutego 2016
Obsidian serwuje fanom klasycznych RPG drugi dodatek do swojego przeboju i mocno usprawnia przy tym mechanikę rozgrywki, ale nie wszystko w White March part II zagrało jak należy.
Recenzja gry Pillars of Eternity - White March part II - dzielenie dodatków było błędem?Recenzja gry Agony - piekło nudy i przeciętności
recenzja gry1 czerwca 2018
Agony miało pokazać innym pierwszoosobowym horrorom gdzie raki zimują. Niestety, tegoroczna wizyta w piekle, mimo swoistego odpychającego uroku, nie zostanie bestsellerem sezonu. A szkoda.
Recenzja gry Agony - piekło nudy i przeciętnościRecenzja gry Ori and the Blind Forest w wersji rozszerzonej - graficzna uczta, genialna platformówka
recenzja gry6 maja 2016
Ori and the Blind Forest jest grą nietuzinkową, przepiękną i potrafiącą mocno wpłynąć na emocje. Edycja definitywna wprowadza nowe umiejętności, lokacje, ale czy na pewno warto za nią dodatkowo zapłacić?
Recenzja gry Ori and the Blind Forest w wersji rozszerzonej - graficzna uczta, genialna platformówkaRecenzja gry The Walking Dead: A New Frontier – spadek formy
recenzja gry31 maja 2017
A New Frontier nie przypomina pełnoprawnej kolejnej odsłony fenomenalnego cyklu The Walking Dead. Wygląda raczej na zrobiony na szybko, pełen dziur fabularnych i miałkich pomysłów wypełniacz przed ewentualnym prawdziwym trzecim sezonem.
Recenzja gry The Walking Dead: A New Frontier – spadek formyRecenzja gry Transport Fever – spóźniony pociąg do biznesu
recenzja gry22 listopada 2016
Od zera do milionera – w Transport Fever tę klasyczną biznesową drogę możemy przebyć lądem, wodą, a nawet powietrzem. Jednak czy owa podróż okaże się na tyle ciekawa, abyśmy nie musieli wysiadać już przy pierwszej okazji?
Recenzja gry Transport Fever – spóźniony pociąg do biznesuRecenzja gry Beat Cop – pieskie życie gliniarza
recenzja gry29 marca 2017
Trochę po cichu i w cieniu wielkich premier nadeszła niezależna gra, o której warto pamiętać. Beat Cop to pod pewnymi względami produkcja podobna do cenionego Papers, Please, ale w tym wypadku wcielamy się w rolę dobrego i złego gliny.
Recenzja gry Beat Cop – pieskie życie gliniarza