Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 - Fałszywi Prorocy | Kampania - opis przejścia Poradnik Dawn of War III

Ostatnia aktualizacja: 4 maja 2017

Trzecia misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której będziesz kierować frakcją Eldarów. Celem misji jest uwolnienie wojsk Eldarów, opanowanie sztuki gry tą frakcją, a także zniszczenie obozowiska Orków.

Zadania główne:

Warunek zwycięstwa:

  1. Macha musi przeżyć - jeśli Macha polegnie, misja zakończy się porażką.

Uwolnij Eldarów (Rescue Eldars)

Na początku misji przejmiesz kontrolę nad jednostką elitarną, Arcyprorokini Machą. Jest to niejako lider frakcji Eldarów, a także jednostka elitarna, która będzie towarzyszyć ci przez całą kampanię. Od początku misji będziesz mieć dostęp do wszystkich jej zdolności. Są to:

  1. Śpiewająca Włócznia (Singing Spear) - pozwala bohaterce rzucić swoją włócznię we wskazane miejsce, raniąc i odrzucając wszystkich wrogów, przez których przeleci. Włócznia następnie pozostaje we wskazanym miejscu, zwiększając obrażenia zadawane przez wojska sojusznicze. Aktywując ponownie zdolność, Macha przywołuje włócznie z powrotem do siebie. Gdy Macha nie posiada włóczni, zadaje zmniejszone obrażenia wręcz.
  2. Impuls Psioniczny (Psyker Blast) - włócznia Machy wywołuje impuls energii psionicznej, raniąc wszystkich przeciwników w jej pobliżu. Jeśli Macha posiada włócznie (nie wyrzuciła jej przy pomocy Śpiewającej Włóczni), otrzymuje krótką premię do zadawanych obrażeń, jednocześnie otrzymując mniejsze obrażenia od wrogów. Jeśli wyrzuciła włócznie, sojusznicy w obszarze działania zdolności otrzymują te premie.
  3. Splot Temporalny (Temporal Weave) - Macha wytwarza wokół siebie pole energii, które wprowadza otaczających ją wrogów w stan zastoju. Wrogowie zostają unieruchomieni i nie mogą wykonywać żadnych akcji na czas działania tej zdolności. Jeśli Macha wyrzuciła włócznię, zdolność ta pozwala jej stworzyć pole energii idące od niej do włóczni, wprowadzając wszystkich wrogów znajdujących się na drodze w pole zastoju. Wrogowie podczas stanu zastoju są niewrażliwi na ataki.

Zdolności te doskonale ze sobą współgrają. Rzucając włócznią przy pomocy Śpiewającej Włóczni, a następnie aktywując Impuls Psioniczny będziesz w stanie załatwić nawet cały oddział wroga. Jeśli z kolei zależy ci na unieruchomieniu armii przeciwnika, wystarczy wyrzucić włócznię i aktywować Splot Temporalny. Dzięki tym zdolnościom Macha jest w stanie zadawać potężne szkody, a jednocześnie wprowadzać sporo zamieszania w szeregach wroga. Dodatkowo, jedna z jej doktryn, Aura Machy - Ostatnia szansa sprawia, iż należące do gracza jednostki elitarne nie umierają, tylko wchodzą w stan zastoju i regenerują część zdrowia. Akcja ta może nastąpić jedynie raz dla każdej jednostki elitarnej, jednak może pozwolić ci ocalić oddział od śmierci.

Wybij oddziały Orków, by otrzymać dodatkowe wojska. - Misja 3 - Fałszywi Prorocy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Wybij oddziały Orków, by otrzymać dodatkowe wojska.

Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad Machą, wyrusz na prawo, podążając wąską ścieżką. Na twojej ścieżce napotkasz oddział Orków - wybij ich bez używania zdolności, gdyż te niedługo się przydadzą. Po walce podążaj dalej w prawo, by natrafić na obóz Eldarów, który atakowany jest przez kolejne wojska Orków. Wybij przeciwników przy pomocy Śpiewającej Włóczni i Impulsu Psionicznego, a po starciu obejmiesz kontrolę nad dwoma oddziałami Eldarów, Ponurymi Mścicielami (Dire Avengers). Jest to podstawowa piechota Eldarów służąca do walki na dystansie - zadają dobre obrażenia, mogą ciskać granatami plazmowymi, jednak są beznadziejni w walce wręcz i wrażliwi na ataki.

Wybij wojska wroga nadciągające z północy. - Misja 3 - Fałszywi Prorocy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Wybij wojska wroga nadciągające z północy.

Skieruj Machę i nowo otrzymane oddziały w prawo, gdzie natrafisz jeszcze na kilka grupek Orków - podążaj tą drogą aż dotrzesz do kolejnego obozowiska Eldarów. Załatw oddziały Orków atakujące Eldarów, a po chwili otrzymasz dwa nowe oddziały Wyjących Banshee (Howling Banshee) i dwa Żmije (Vyper). Pierwszy to oddział jednostek doskonale walczących w zwarciu, a Żmije z kolei nadają się do zwiadu, nękania wrogów, a ich zdolność specjalna pozwala wytworzyć spowalaniające pole. Od północy nadciągnie kolejna grupa Orków - wykorzystaj nowo zdobyte wojska, by z łatwością się ich pozbyć, co wywoła krótką scenkę przerywnikową.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie