Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia Poradnik Dawn of War III

Ostatnia aktualizacja: 4 maja 2017

Druga misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której kierować będziesz Orkami. Celem misji jest przebicie się przez umocnienia wroga, a podczas niej walczyć będziesz zarówno z Kosmicznymi Marines, jak i z Eldarami.

Zadania główne:

Warunek zwycięstwa:

  • Gorgutz Must Survive - jeśli Gorgutz polegnie, misja zakończy się porażką
  • The Big Gun Must Survive - olbrzymie działo, które będzie pod twoją kontrolą, nie może zostać zniszczone

Take the Fort

Wykorzysta Hfytoszpon, by dostać się na druga stronę. - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Wykorzysta Hfytoszpon, by dostać się na druga stronę.

Na początku misji obejmiesz kontrolę nad Gorgutzem, przywódcą Orków. Ta jednostka elitarna to typowy tank - nie zadaje on sam w sobie dużych obrażeń, jednak jest bardzo wytrzymały, przez co ciężko jest się go pozbyć. Posiada dwie bardzo dobre zdolności - Hfytoszpon (Grapplin' Klaw), którym może przyciągać się do wskazanego miejsca, zadając wrogom w miejscu uderzenia obrażenia i zmuszając ich, by go atakowali. Drugą zdolnością jest Krenciszpon (Spinnin' Klaw) - po aktywacji, Gorgutz zaczyna kręcić swoim szponem dookoła siebie, raniąc pobliskich wrogów i blokując wszystkie ataki dystansowe. Umiejętność można aktywować ponownie, by uderzyć jednostki na wskazanym obszarze i także zmusić je, by go atakowały, bądź pozwolić zdolności dotrwać do końca. W tym drugim wypadku, gdy Gorgutz dodatkowo wyposażył się w Złom, uleczy on pobliskie jednostki.

Oddziały skryte pod Ciężką Osłoną nie stanowią problemu dla Gorgutza. - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Oddziały skryte pod Ciężką Osłoną nie stanowią problemu dla Gorgutza.

Gdy zyskasz kontrolę nad Gorgutzem, wykorzystaj Hfytoszpon, by dostać się do oddziału Orków po prawej stronie. Są to Szczelcy (Shoota Boy), podstawowa piechota dystansowa Orków. Zostaną oni oddani pod twoją kontrolę. Udaj się teraz wzdłuż muru, likwidując po drodze wrogów. Po chwili dołączy do ciebie kolejny oddział, tym razem Chopaki (Boyz), podstawowa piechota Orków do walki wręcz. Przydadzą się oni już za moment - na prawo od twojej armii, u szczytu schodów, skrywają się wrogowie. Są oni osłonięci Ciężką Osłoną, lecz Chopaki mogą się tam dostać, dzięki temu, iż posiadają zdolność pasywną Niweluje osłonę (Counters Cover). Załatw wrogów i kontynuuj marsz, by wywołać krótką scenkę.

Destroy the Gate Controls

Wykorzystaj wysoką trawę, by uniknąć ognia wrogiego oddziału. - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Wykorzystaj wysoką trawę, by uniknąć ognia wrogiego oddziału.

Musisz przedrzeć się na drugą stronę przejścia, chowając oddziały w wysokiej trawie. Dotrzesz po chwili do muru, z zamkniętą bramą. Rozkaż Gorgutzowi, by, przy pomocy Hfytoszponu, dostał się na mur. Tam wybij wszystkich wrogów i skieruj się w stronę znacznika misji, by zniszczyć panel kontrolny bramy. Gdy tego dokonasz, reszta twojego oddziału będzie mogła wbiec przez wcześniej zamkniętą bramę, a ty otrzymasz nowe zadanie.

Defeat the Remaining Defenders

Zajmij się niedobitkami. - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Zajmij się niedobitkami.

Udaj się do środka fortu i wybij wszystkich znajdujących się tam wrogów. Po chwili walki dołączy do ciebie kilka dodatkowych oddziałów Orków. Nie będziesz w stanie ich kontrolować, jednak wspomogą cię oni w walce. Gdy tylko skończy się kolejna scena przerywnikowa, otrzymasz nowe zadanie.

Build a Base

Czas na rozbudowę bazy! - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Czas na rozbudowę bazy!

Twoim celem jest rozbudowa bazy, nad którą właśnie otrzymałeś kontrolę. Wyślij dowolny oddział, by przejął znajdujący się wewnątrz fortu punkt zasobów. W tym samym czasie wybierz oddział Pentaków (Gretchin) i rozpocznij budowę Hatki Chopakuf (Boyz Hut). Gdy punkt zasobów zostanie przejęty, rozpocznij budowę obu generatorów - Rekwizycji i Energii. Po chwili, przy stojącej w bazie Wieży Łaaa! Pojawi się Złom - wyślij jeden z oddziałów, by wyposażyć go w ten cenny surowiec, wzmacniając jednostkę. Gdy wykonasz wszystkie te kroki, cel misji zostanie zakończony i otrzymasz następny.

Take the Fort to Get the Important Bitz

Pora na wykorzystanie drugiej ze zdolności Gorgutza, Krenciszpona. - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Pora na wykorzystanie drugiej ze zdolności Gorgutza, Krenciszpona.

Zrekrutuj dodatkowe oddziały Chopakuf i/lub Szczelców, weź ze sobą 1-2 Pentaków, a następnie rozpocznij przeprawę przez most ulokowany na zachód od północnej bramy. W połowie drogi otrzymasz informację, by wykorzystać drugą ze zdolności Gorgutza, Krenciszpon, by móc bezpiecznie przedostać się przez most - inaczej twoja armia zostanie zdziesiątkowana przez wieżyczki wroga. Ustaw wszystkie oddziały przy jednostce elitarnej, odpal zdolność i rozpocznij przeprawę przez kładkę. Gdy dojdziesz do schodów, rozkaż jednostkom, by rozprawiły się z oddziałami wroga i zniszczyły wieżyczki - przyda się to później.

Zajmij punkt zasobów i wybuduj tam generatory. - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Zajmij punkt zasobów i wybuduj tam generatory.

Teraz udaj się w stronę znacznika misji, gdzie czeka kolejny punkt zasobów. Wybij wrogów strzegących ten punkt, a następnie rozkaż dowolnym oddziałom, by go zajęły - nie zapomnij, rzecz jasna, o budowie generatorów zasobów na nowo przejętym punkcie. Przeszukaj teraz dokładnie teren wewnątrz tego fortu, gdyż musisz załatwić wszystkich przeciwników, którzy się tutaj znajdują. Otrzymasz kolejny cel misji.

Stawiaj co jakiś czas nowe Hatki Chopakuf, by móc odbudowywać utracone oddziały. - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Stawiaj co jakiś czas nowe Hatki Chopakuf, by móc odbudowywać utracone oddziały.

Przepraw się przez bramę i podejdź lekko do przodu. Na twojej drodze znów pojawi się wieżyczka wroga - wykorzystaj ponownie Krenciszpon Gorgutza, by bezpiecznie przeprowadzić oddziały, likwidując w tym samym czasie wspomnianą wieżyczkę. Podążaj dalej i wykorzystaj zdolność Hfytoszpon, by doskoczyć do wrogów znajdujących się pod tarczą - ściągnie to uwagę przeciwników na Gorgutza, pozwalając ci przeprowadzić resztę oddziałów, by wybiła znajdujących się tam wrogów. Po wszystkim, zajmij kolejny punkt zasobów, ustaw na nim generatory i wyeliminuj resztę oddziałów wroga znajdujących się wewnątrz tego fortu. Warto w tym momencie postawić kolejną Hatkę Chopakuf w miejscu, w którym znajduje się drugi punkt zasobów - w ten sposób będziesz w stanie uzupełnić straty wojsk, a także łatwo zrekrutować nowe oddziały.

Defeat the Eldar Forces

Nie zapomnij o niewielkim panelu kontrolnym przy południowej bramie! - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Nie zapomnij o niewielkim panelu kontrolnym przy południowej bramie!

Skieruj się teraz w stronę kolejnego znacznika. Bezpośrednie przejście będzie niemożliwe, trzeba więc będzie udać się okrężną drogą. Będzie tu trochę wrogów do wybicia, jednak twoja armia powinna być w tym momencie na tyle liczna, iż nie powinni stanowić oni problemu. Podążaj w stronę znacznika, a na polu walki po chwili pojawią się jednostki Eldarów. Załatw wszystkich przeciwników, lecz zanim udasz się przez kolejne przejście, zniszcz niewielki panel kontrolny zlokalizowany przy południowej bramie - pozwoli ci to otworzyć drogę do bazy, przez co łatwiej będziesz mógł wysyłać posiłki. Następnie przejdź przez bramę, kierując się na wschód.

Oczyść teren i wybuduj tutaj Hatkę Chopakuf. - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Oczyść teren i wybuduj tutaj Hatkę Chopakuf.

Pozbądź się sił Eldarów, a gdy to nastąpi, wyślij Pentaków, by wybudowali kolejną Hatkę Chopakuf. Gdy ta się wybuduje, uzupełnij straty i dobuduj kolejne oddziały. Teraz skieruj się na wschód, by dotrzeć na nieco bardziej futurystyczny grunt, gdzie czekają kolejne oddziały Eldarów. Załatw je i skieruj się na południe, w stronę znacznika misji, eliminując wszystkich przeciwników, którzy staną ci na drodze. Gdy tylko oczyścisz teren z oddziałów wroga, aktywuje się scenka przerywnikowa.

Bring the Big Gun Back to Base

Pierwsze kilka strzałów działka okaże się niewypałem. - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Pierwsze kilka strzałów działka okaże się niewypałem.

Po scenie aktywuje się kolejny, ostatni już cel misji. Musisz chronić olbrzymie, komicznie wyglądające działo i jednocześnie doprowadzić je do bazy. Nie jesteś w stanie nim ruszać, musisz więc czekać, aż pasek widoczny u góry ekranu się załaduje. Gdy to nastąpi, nad działem pojawi się przycisk, dzięki któremu będziesz w stanie je odpalić. Próba ta zakończy się niepowodzeniem, dlatego musisz poczekać, aż działo ponownie się załaduje i znów je odpalić. Ta próba także zakończy się fiaskiem, dopiero trzecie odpalenie da efekt, na którym ci zależy - działo zostanie odpalone, a siła odrzutu przesunie je nieco na zachód, w stronę twojej bazy.

Kolejne jednak pozwolą ci dociągnąć działko do bazy. - Misja 2 - Mania Wielkości | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Kolejne jednak pozwolą ci dociągnąć działko do bazy.

Ten komiczny sposób przemieszczania działa pozwoli ci, po kilku wystrzałach, doprowadzić je do bazy. Twoim celem jest po prostu chronić je przed naporem wroga, czekać, aż się załaduje i odpalać je, by przesunąć je w bok. Warto postawić sobie w okolicy kolejną Hatkę Chopakuf, by móc odnawiać wojska, gdyż wrogów będzie tutaj sporo. Po kolejny odpaleniu działko wyląduje w bazie, rozpocznie się scena przerywnikowa, a misja dobiegnie końca.