Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia Poradnik Dawn of War III

Ostatnia aktualizacja: 9 maja 2017

Piętnasta misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której ponownie kierować będziesz frakcją Orków. Jest to zarazem ostatnia misja, w której kontrolować będziesz jedynie jedna frakcję. Walczyć będziesz tutaj z siłami Kosmicznych Marines i Orków, zyskasz też dostęp do potężnej jednostki elitarnej Orków.

Zadania główne:

Warunek zwycięstwa:

  • Obós Wojny musi przetrwać - jeśli wrogowie zniszczą Obós Wojny, twój główny budynek, misja zakończy się porażką.

Pokonaj Krwawe Kruki (Defeat the Blood Ravens)

Pienkna w całej okazałości. - Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Pienkna w całej okazałości.

Na początku misji otrzymasz pod swoją kontrolę niewielką grupę Orków, w skład której wchodzić będzie też Gorgutz i nowa jednostka elitarna - Morkolos "Pienkna". Jest to potężna jednostka krocząca Orków, która może nie zadaje tak olbrzymich obrażeń jak Imperialny Rycerz Solaria czy Upiorny Rycerz Taldeer, jednak doskonale spisuje się w roli hybrydy Tanka i Wsparcia - nie da się praktycznie jej ubić, gdyż może przyzwać Pentaki, które szybko ją naprawią, a jej zdolności pozwalają siać spustoszenie w szeregach wroga. Wspomniana Pentaki Mechanicy pozwala wezwać do 4 Pentaków, Rakietowa Pienść pozwala wystrzelić pięść robota, którą można potem przyciągnąć z powrotem, ściągając przy okazji wszystkie jednostki, sojusznicze i wrogie, w stronę Pienknej. Pole Siuowe z kolei chroni Pienkną przed strzałami wroga i zadaje obrażenia.

Na początku misji przyjdzie ci obronić bazę Orków. - Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Na początku misji przyjdzie ci obronić bazę Orków.

Wyślij swoje oddziały na północ, by wybić jednostki Kosmicznych Marines, które atakują bazę Orków. Gdy załatwisz ich wszystkich, rozpocznie się scena przerywnikowa, po której do twojej dyspozycji oddana zostanie baza, którą właśnie obroniłeś, a także otrzymasz nowe zadanie.

Uszkodź siły wroga (Cripple Enemy Force)

Wznieś brakujące Wieże Łaaa!. - Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Wznieś brakujące Wieże Łaaa!.

Rozpocznij od rozbudowy bazy - w pierwszej kolejności wznieś brakującą Wieżę Łaaa!, by odblokować sobie dostęp do reszty jednostek i technologii. Następnie doszkol kilka dodatkowych jednostek, najlepiej Chopakuf i Pancewałów i wykorzystaj rozrzucony w bazie Złom - mały do ulepszania jednostek, a średni i duży by nająć dodatkowe oddziały. Pamiętaj też, by uzupełnić brakujące jednostki w oddziałach, które przed momentem walczyły.

Rakietowa Pienść służy także do niszczenia tego typu bram. - Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Rakietowa Pienść służy także do niszczenia tego typu bram.

Gdy będziesz gotowy, udaj się na północ, niszcząc bramę blokującą przejście przy pomocy zdolności Rakietowa Pieńść Pienknej. Dołącz się do walki Kosmicznych Marines i Eldarów, wybijając wszystkie jednostki nieprzyjaciół. Następnie skieruj się na wschód, w stronę punktu zasobów, oczyszczając go z wrogich oddziałów. Nie można tutaj jednak wybudować generatorów - możesz za to (i powinieneś!) wznieść Posterunek Nasłuchowy. Dobrym wyjściem jest zbudowanie tutaj także Wieży Łaaa!. Jeśli jednak posiadasz już maksymalne 5, wybierz dowolną z nich i zburz ją, wykorzystując opcję dostępną w lewym dolnym rogu ekranu.

Punkty te nie pozwolą ci wybudować generatorów, jednak Posterunek Nasłuchowy spowolni natarcie wroga w razie ataku. - Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Punkty te nie pozwolą ci wybudować generatorów, jednak Posterunek Nasłuchowy spowolni natarcie wroga w razie ataku.

Udaj się teraz w przeciwną stronę, na zachód, do kolejnego punktu zasobów. Zajmij go i załatw wszystkich okolicznych wrogów. Tu także nie da się postawić generatorów, warto jednak postawić kolejny Posterunek Nasłuchowy i Wieżę Łaaa!. Nie zapuszczaj się jednak jeszcze do bazy Eldarów - wycofaj się do bazy i zregeneruj siły, szkoląc kolejne oddziały.

Bazę Kosmicznych Marines podbić jest znacznie łatwiej, niż tą Eldarów. - Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Bazę Kosmicznych Marines podbić jest znacznie łatwiej, niż tą Eldarów.

Gdy będziesz gotowy, skieruj się na wschód, do bazy Kosmicznych Marines - przebicie się przez nią jest znacznie łatwiejsze, niż tą Eldarów. Pokonaj kilka mniejszych grup jednostek, a gdy dotrzesz do miejsca wskazanego przez znacznik, skorzystaj z super umiejętności Orków, Skauy (Roks). Umieszczona w centrum bazy Kosmicznych Marines, po kilkunastu sekundach zmiecie praktycznie wszystko z powierzchni planety, zostawiając pojedyncze niedobitki. Teraz wystarczy wykończyć ocalałych i zniszczyć budynki. Gdy tylko to uczynisz, odkryty zostanie nowy fragment mapy, a także otrzymasz nowe zadanie.

Dotrzyj do wejścia do Ołtarza (Reach the Altar Entrance)

Wejście do Ołtarza zablokowane jest przez zamkniętą bramę, którą zniszczysz Rakietową Pienścią. - Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Wejście do Ołtarza zablokowane jest przez zamkniętą bramę, którą zniszczysz Rakietową Pienścią.

Zanim się go jednak podejmiesz, warto wrócić do bazy i doszkolić jednostki, jeśli oczywiście pozwalają ci na to surowce. Następnie udaj się dowolną stroną, wschodnią, nad bazą Marines, bądź zachodnią, nad bazą Eldarów i skieruj się w stronię znacznika na mapie. Gdy tylko tam dotrzesz, aktywuje się scena przerywnikowa, a po niej do pokonania będą dwa cele Imperialny Rycerz i Upiorny Rycerz.

Rycerze nie stanowią żadnego zagrożenia. - Misja 15 - Starcie Lewiatanów | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Rycerze nie stanowią żadnego zagrożenia.

W zależności od tego, z której strony tutaj przybędziesz, będziesz walczyć z nimi w różnej kolejności. Nie ma to jednak większego znaczenia, gdyż walka z nimi będzie banalnie prosta. Powód jest prosty - wrogich oddziałów, prócz wspomnianych rycerzy, nie ma tutaj wcale, a ty w tym momencie powinieneś mieć bardzo dużo oddziałów. Skoncentruj więc siłę ognia na jednym rycerzu, zajmując go w walce wręcz przy pomocy Gorgutza i/lub Pienknej, a gdy załatwisz jednego, wydaj rozkaz ataku na kolejnego. Gdy dwójka rycerzy padnie, odpali się scena przerywnikowa, po której misja dobiegnie końca.