Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 17 - Wędrowcy | Kampania - opis przejścia Poradnik Dawn of War III

Ostatnia aktualizacja: 9 maja 2017

Siedemnasta, a zarazem ostatnia misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której sterować będziesz trzema frakcjami jednocześnie. Nie będziesz mieć jednak dostępu do ich baz, a jedynie do jednostek elitarnych - Gabriela Angelosa, Arcyprorokini Machy i Herszta Gorgutza. Twoim celem jest znalezienie i ubicie demona.

Zadania główne:

Warunek zwycięstwa:

  1. Twoje siły muszą przetrwać - jeśli stracisz wszystkie jednostki elitarne, misja zakończy się porażką.
  2. Unieruchomienie - dookoła jednej z twoich postaci pojawia się bańka, a sama postać zostaje unieruchomiona. By ją uwolnić, musisz zniszczyć tą bańkę atakiem innym jednostek elitarnych.
  3. Ogniste kule - wróg wystrzeliwuje je w kierunku jednego z twoich bohaterów, zadając dość dotkliwe obrażenia. Kule ognia są jednak łatwe do ominięcia, przez co są mało groźne.
  4. Ściany ognia - podobne do ognistych kul, z tym, że są znacznie szersze i ich ominięcie nie jest takie łatwe. Zadają olbrzymie obrażenia.

Walcz i zabij Demona (Fight and Kill the Daemon)

Na początku przyjdzie ci walczyć z dużą grupą wrogich jednostek. - Misja 17 - Wędrowcy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Na początku przyjdzie ci walczyć z dużą grupą wrogich jednostek.

Misja rozpoczyna się na arenie, a do twojej dyspozycji oddani zostają Gabriel Angelos, Macha i Gorgutz, bohaterowie poprzednich misji. Musisz obrać odrobine inne podejście podczas tej misji, gdyż każdy z bohaterów posiada mocne i słabe strony. Wykorzystaj Gabriela i Gorgutza do ściągania na siebie uwagi i ograniczania ruchu wroga, a Machę pozostaw na tyle, by spokojnie mogła miotać we wroga atakami dystansowymi i umiejętnościami specjalnymi.

Po chwili pojawi się Demon, czyli twój główny cel. - Misja 17 - Wędrowcy | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Po chwili pojawi się Demon, czyli twój główny cel.

Jak zauważysz, na arenie jest cała masa apteczek - przydadzą się one jednak już niedługo. Chwilę po tym, jak misja się rozpocznie, na arenie pojawi się sporo jednostek Chaosu. Wybij je wszystkie, a po krótkiej chwili, na arenę wpadnie Demon, którego musisz zabić. Walka z Demonem jest tutaj stosunkowo prosta - musisz okładać wroga, starając się skupić jego uwagę na Gorgutzie / Gabrieli, by nie atakował Machy. Co jakiś czas, wróg wzleci do góry i wyląduje w innym miejscu. Gdy tak się stanie, po lądowaniu może skorzystać on z jednej z kilku zdolności, takich jak:

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie