Jak grać Orkami? | Porady Poradnik Dawn of War III
Ostatnia aktualizacja: 12 maja 2017
1. Armię Orków można śmiało przyrównać do Zergów z serii Starcraft. Ich oddziały liczą więcej żołnierzy, niż w przypadku pozostałych frakcji (choć nie jest to aż tak widoczne, jak w przypadku pierwszej części Dawn of War). Okupują to jednak dość niską wytrzymałością - tyczy się to szczególnie najbardziej podstawowych jednostek piechoty.
2. Frakcja ta posiada jedną z najbardziej unikalnych mechanik w całej grze: Łupienie (Loot). Dzięki niej, każda jednostka, włącznie z elitarnymi, może podnieść leżący gdzieś na polu walki Złom (Scrap), by się wzmocnić. W większości przypadków daje to jednostkom dodatkową zdolność, jak możliwość miotania granatów, wytworzenia tarczy, która jednocześnie przyspiesza jednostkę, czy po prostu wzmocnienia zdolności, które jednostka już posiadała.
3. Łupienie to kluczowy element rozgrywki przy pomocy tej frakcji. "Nieulepszone" jednostki Orków są stosunkowo słabe (w porównaniu do ich wersji wyposażonych w Złom) i nie poradzą sobie z oddziałami pozostałych frakcji. Jednakże, po podniesieniu Złomu są w stanie przewyższyć skutecznością oddziały wroga - warto więc, w miarę możliwości, wyposażyć wszystkie oddziały w ten cenny surowiec.
4. Kolejną zdolnością jest Odzysk (Salvage). Jest to specjalna umiejętność, z której korzystać mogą budowniczy Orków, Pentaki (Gretchin). Dzięki niej, Pentaki mogą szybko przerobić Złom w pojazdy, bądź Wieże Łaaa!. Dodatkowo, tworzenie w ten sposób jednostek i wież jest znacznie tańsze.
5. Pamiętaj jednak, iż zdolność Odzysk ma swoje wymagania. Potrzebujesz odpowiedniej wielkości Złomu, a także musisz mieć wzniesione budowle, które służą do "normalnej" rekrutacji jednostki, którą chcesz stworzyć.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie