Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział VII: Oblężenie Dalaranu | Kampania Nieumarłych poradnik Warcraft III: Reign of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

g. Rozdział siódmy: Oblężenie Dalaranu.

- Zabić trzech arcymagów - Rozdział VII: Oblężenie Dalaranu | Kampania Nieumarłych - Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

- Zabić trzech arcymagów.

W tej misji opieka nad własną bazą ma znaczenie drugorzędne. Na pewno warto zabezpieczyć ją nawet przed niezbyt silnymi atakami, żeby mieć święty spokój. Do tego celu doskonale się nadadzą wieże duchów usytuowane od północnej jej strony. Sześć to aż za dużo. Na miejscu również nie ma potrzeby zostawiać więcej jednostek ponad samego Kel'Thuzada. Ghuli do wyrębu drzewa zostawić ze trzech - reszta niech idzie do walki. Bazę należy rozbudować i wszelkie upgrade'y wykonać z myślą o użyciu do walki lodowych żmijów.

W zasadzie scenariusz przewiduje wykorzystanie plugastw, lecz lodowe żmije oddadzą znacznie większe przysługi, gdyż pozwolą nawet na ominięcie paru pułapek. Oddział Arthasa niech się składa z tych jednostek, które są dostępne, a w miarę ich ginięcia należy je zastępować lodowymi żmijami - te wystarczą zaledwie trzy. Dodatkowy oddział złożony z wozów mięsa jak zwykle przyda się do niszczenia wież obronnych. Zanim Arthas uda się do miasta, może jeszcze zdobyć na samotnym magu od zachodniej strony obozu kamień przyspieszający regenerację zdrowia - przydatna rzecz w warunkach spowijającej Dalaran aury.

Atak na pierwszego arcymaga należy przeprowadzić szybko i tyle. Na drodze do niego czeka zaledwie kilku strzelców, którzy nie sprawią wielkiego problemu i nawet oddział jeszcze bez lodowych żmijów powinien sobie doskonale dać radę. Zabijająca aura cofa się wgłąb miasta od razu po zabiciu każdego arcymaga, więc należy koncentrować ataki właśnie na nich.

Droga do drugiego prowadzi przez osadę, którą należy zniszczyć. Atak na drugiego arcymaga warto pozostawić samym lodowym żmijom, które mogą łatwo przelecieć ponad wodą, zabić arcymaga i wrócić unikając pościgu.

Aby pokonać ostatniego arcymaga należy najpierw utorować sobie do niego drogę przez miasteczko. Oddział Arthasa warto zwiększyć do pięciu lodowych żmijów. Raczej jest to mało prawdopodobne, by udało się dosięgnąć arcymaga w jednym ataku - trzeba będzie stoczyć wcześniej wiele walk z jego obrońcami. Po każdej walce należy się wycofać poza aurę i podleczyć (nieopodal jest fontanna zdrowia). Same walki warto prowadzić w pobliżu drugiej fontanny i cały czas leczyć lodowe żmije za pomocą czarów Arthasa. Gdy drużyna zacznie za bardzo słabnąć, należy ją wycofać, podleczyć i za chwilę uderzyć na nowo. Ot, trochę cierpliwości - trzy takie nawroty wystarczą, by dosięgnąć arcymaga.