Nieumarli | Warcraft III Reign of Chaos poradnik Warcraft III: Reign of Chaos
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
3. Nieumarli
a. Budowle.
Budowla (HP) | Wymagania | Złoto/Drewno | Jednostki | Wynalazki/Funkcje |
Nekropolia, Necropolis (1500) | --- | 350/- | Akolita | zapewnia 10 jedn. żywności |
Sale Umarłych, Halls of the Dead (2000) | --- | 300/150 | Akolita | zapewnia 10 jedn. żywności; ataku jedn. naziemne i latające: 41-50/5 |
Czarna Cytadela, Black Citadel (2300) | Ołtarz Ciemności | 345/150 | Akolita | zapewnia 10 jedn. żywności; atakuje jedn. naziemne i latające: 49-60/5 |
Krypta, Crypt (1300) | --- | 280/50 | Ghul, Bies Podziemi, Gargulec | Kanibalizm, Szał Ghuli, Sieć, Kamienna Postać |
Nawiedzona Kopalnia Złota, Hount Gold Mine (800) | --- | 300/170 | --- | --- |
Cmentarz, Graveyard (900) | --- | 250/- | --- | Zwykła, Udoskonalona i Zaawansowana Przeklęta Siła; Zwykły, Zaawansowany i Udoskonalony Atak Potwora; Zwykła, Udoskonalona i Zaawansowana Przeklęta Zbroja; Zwykły, Udoskonalony i Zaawanoswany Naturalny Pancerz |
Zikkurat, Ziggurat (550) | --- | 150/50 | --- | zapewnia 10 jedn. żywności; upgrade'uje się do Wieży Duchów |
Wieża Duchów, Spirit Tower (550) | Cmentarz | 120/40 | --- | atakuje jedn. naziemne i latające: 27-32/5 |
Ołtarz Ciemności, Altar of Darkness (900) | --- | 300/100 | Rycerz Śmierci, Upiorny Władca, Lisz | pierwszy heros: 5/-/-, drugi: 500/100/5 i Sale Umarłych, trzeci: 500/100/5 i Czarna Cytadela |
Świątynia Potępionych, Temple of the Damned (1100) | Sale Umarłych, Cmentarz | 225/80 | Nekromanta, Banshee | Zaawansowane i Mistrzowskie Szkolenie Nekromanty oraz Banshee |
Rzeźnia, Slaughterhouse (1200) | Sale Umarłych, Cmentarz | 240/80 | Meat Wagon, Abomination | Chmura Zarazy |
Dół Ofiarny, Sacrificial Pit (900) | Sale Umarłych | 200/80 | Shade (Sacrifice Acolyte) | --- |
Kościelisko, Boneyard (1500) | Czarna Cytadela, Dół Ofiarny | 350/125 | Frost Wyrm | Zamrażające Zionięcie |
b. Jednostki.
Jednostka (HP/mana) | Wymagania | Złoto/Drewno/Jedzenie | Atakuje: Siła/Zbroja, Zaklęcia |
Akolita, Acolyte (180) | --- | 90/-/1 | naziemne: 9-10/0 |
Ghul, Ghoul (330) | --- | 140/2 | naziemne i drzewa: 12-14/0 13-16/2 14-18/4 15-20/6 |
Bies Podziemi, Crypt Fiend (550) | Cmentarz | 250/4/3 | naziemne: 27-32/0 28-38/2 29-44/4 30-50/6 |
Gargulec, Gargoyle (400) | Czarna Cytadela, Cmentarz | 220/30/2 | naziemne i latające: 46-57/5 47-69/7 48-81/9 49-93/11 |
Nekromanta, Necromancer (230/200) (305/300) (380/400) | --- | 170/20/2 | naziemne i latające: 9-12/0, Ożywienie Zmarłych 10-15/0, Przeklęty Szał 11-20/0, Okaleczenie |
Banshee, Banshee (210/200) (285/300) (360/400) | --- | 180/30/2 | naziemne i latające: 11-15/0, Klątwa 12-20/0, Skorupa Antymagii 13-25/0, Opętanie |
Szkielet Wojownik, Skeleton Warrior (180) | --- | --- | naziemne: 14-15/1 15-17/3 16-19/5 17-21/7 |
Wóz Mięsa, Meat Wagon (450) | --- | 270/65/4 | naziemne i drzewa: 71-88/2; magazynuje trupy na później 72-106/2 73-124/2 74/142/2 |
Plugastwo, Abomination (1080) | Czarna Cytadela | 280/70/4 | naziemne: 33-39/2 34-46/4 35-53/6 36-60/8 |
Cień, Shade (250) | --- | -/-/1 | nie mogą atakować, ale są niewidzialne i widzą inne jedn. niewidzialne |
Rycerz Śmierci, Death Knight (675/255) | --- | --- | naziemne: 25-35/4, Wstęga Śmierci, Pakt Śmierci, Przeklęta Aura, Ożywienie Martwego |
Upiorny Władca, Dreadlord (600/270) | --- | --- | naziemne: 22-32/3, Rój Ścierwojadów, Uśpienie, Wampiryczna Aura, Inferno |
Lisz, Lich (425/300) | --- | --- | naziemne i latające: 22-28/2, Zbroja Mrozu, Nova Mrozu, Mroczny Rytuał, Śmierć i Rozkład |
Lodowy Żmij, Frost Wyrm (1100) | --- | 450/120/7 | naziemne i latające: 85-105/0 86-116/2 87-127/4 88-138/6 |
Infernus | --- | --- | zadaje 50 punktów obrażeń i ogłusza jednostki przeciwnika |
c. Wynalazki.
Wynalazek | Wymagania | Złoto/Drewno | Zastosowanie |
Kanibalizm, Canibalize | --- | 75/- | Ghule (pozwala im pożerać zwłoki dla poprawy HP) |
Szał Ghuli, Ghoul Frenzy | Czarna Cytadela, Cmentarz | 150/100 | Ghule (zwiększa szybkość ataku i poruszania się) |
Sieć, Web | Sale Umarłych, Cmentarz | 100/50 | Biesy Podziemi (pozwala wiązać jednostki latające na ziemi) |
Kamienna Postać, Stone Form | Czarna Cytadela, Cmentarz | 150/75 | Gargulce (pozwala na zamianę w kamienną statuę o zwiększonej zbroi i szybkości regeneracji) |
Przeklęta Siła, Unholy Strength | --- | 125/50 | Ghule, Wozy Mięsa, Plugastwo, Szkielety Wojownicy |
Udoskonalona Przeklęta Siła, Improved Unholy Strength | Sale Umarłych | 250/100 | Ghule, Wozy Mięsa, Plugastwa, Szkielety Wojownicy |
Zaawansowana Przeklęta Siła, Advanced Unholy Strength | Czarna Cytadela | 375/150 | Ghule, Wozy Mięsa, Plugastwo, Szkielety Wojownicy |
Przeklęta Zbroja, Unholy Armor | --- | 125/50 | Ghule, Plugastwa, Szkielety Wojownicy |
Udoskonalona Przeklęta Zbroja, Improved Unholy Armor | Sale Umarłych | 250/100 | Ghule, Plugastwa, Szkielety Wojownicy |
Zaawansowana Przeklęta Zbroja, Advanced Unholy Armor | Czarna Cytadela | 375/150 | Ghule, Plugastwa, Szkielety Wojownicy |
Atak Potwora, Creature Attack | --- | 150/50 | Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije |
Improved Creature Attack | Sale Umarłych | 225/100 | Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije |
Advanced Creature Attack | Czarna Cytadela | 300/150 | Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije |
Naturalny Pancerz, Creature Carapace | --- | 150/75 | Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije |
Udoskonalony Naturalny Pancerz, Improved Creature Carapace | Sale Umarłych | 250/150 | Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije |
Zaawansowany Naturalny Pancerz, Advanced Ceature Carapace | Czarna Cytadela | 350/225 | Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije |
Zaawansowane Szkolenie Nekromanty, Necromancer Adept Training | --- | 150/- | Nekromanci (Przeklęty Szał) |
Mistrzowskie Szkolenie Nekromanty, Necromancer Master Training | Czarna Cytadela | 250/100 | Nekromanci (Okaleczenie) |
Zaawansowane Szkolenie Banshee, Banshee Adept Training | --- | 150/- | Banshee (Skorupa Antymagii) |
Mistrzowskie Szkolenie Banshee, Banshee Master Training | Czarna Cytadela | 250/100 | Banshee (Opętanie) |
Długowieczność Szkieletów, Skeletal Longevity | --- | 100/75 | Szkielety Wojownicy (żyją o 15 sekund dłużej) |
Chmura Zarazy, Disease Cloud | Czarna Cytadela | 225/125 | Plugastwa i Wozy Mięsa (rozsiewają trujący odór) |
Zamrażające Zionięcie, Freazing Breath | --- | 250/175 | Lodowe Żmije (mogą zamrażać budynki i wstrzymywać w nich pracę) |