Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nieumarli | Warcraft III Reign of Chaos poradnik Warcraft III: Reign of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

3. Nieumarli

a. Budowle.

Budowla (HP)

Wymagania

Złoto/Drewno

Jednostki

Wynalazki/Funkcje

Nekropolia, Necropolis (1500)

---

350/-

Akolita

zapewnia 10 jedn. żywności

Sale Umarłych, Halls of the Dead (2000)

---

300/150

Akolita

zapewnia 10 jedn. żywności; ataku jedn. naziemne i latające: 41-50/5

Czarna Cytadela, Black Citadel (2300)

Ołtarz Ciemności

345/150

Akolita

zapewnia 10 jedn. żywności; atakuje jedn. naziemne i latające: 49-60/5

Krypta, Crypt (1300)

---

280/50

Ghul, Bies Podziemi, Gargulec

Kanibalizm, Szał Ghuli, Sieć, Kamienna Postać

Nawiedzona Kopalnia Złota, Hount Gold Mine (800)

---

300/170

---

---

Cmentarz, Graveyard (900)

---

250/-

---

Zwykła, Udoskonalona i Zaawansowana Przeklęta Siła; Zwykły, Zaawansowany i Udoskonalony Atak Potwora; Zwykła, Udoskonalona i Zaawansowana Przeklęta Zbroja; Zwykły, Udoskonalony i Zaawanoswany Naturalny Pancerz

Zikkurat, Ziggurat (550)

---

150/50

---

zapewnia 10 jedn. żywności; upgrade'uje się do Wieży Duchów

Wieża Duchów, Spirit Tower (550)

Cmentarz

120/40

---

atakuje jedn. naziemne i latające: 27-32/5

Ołtarz Ciemności, Altar of Darkness (900)

---

300/100

Rycerz Śmierci, Upiorny Władca, Lisz

pierwszy heros: 5/-/-, drugi: 500/100/5 i Sale Umarłych, trzeci: 500/100/5 i Czarna Cytadela

Świątynia Potępionych, Temple of the Damned (1100)

Sale Umarłych, Cmentarz

225/80

Nekromanta, Banshee

Zaawansowane i Mistrzowskie Szkolenie Nekromanty oraz Banshee

Rzeźnia, Slaughterhouse (1200)

Sale Umarłych, Cmentarz

240/80

Meat Wagon, Abomination

Chmura Zarazy

Dół Ofiarny, Sacrificial Pit (900)

Sale Umarłych

200/80

Shade (Sacrifice Acolyte)

---

Kościelisko, Boneyard (1500)

Czarna Cytadela, Dół Ofiarny

350/125

Frost Wyrm

Zamrażające Zionięcie

b. Jednostki.

Jednostka (HP/mana)

Wymagania

Złoto/Drewno/Jedzenie

Atakuje: Siła/Zbroja, Zaklęcia

Akolita, Acolyte (180)

---

90/-/1

naziemne: 9-10/0

Ghul, Ghoul (330)

---

140/2

naziemne i drzewa: 12-14/0

13-16/2

14-18/4

15-20/6

Bies Podziemi, Crypt Fiend (550)

Cmentarz

250/4/3

naziemne: 27-32/0

28-38/2

29-44/4

30-50/6

Gargulec, Gargoyle (400)

Czarna Cytadela, Cmentarz

220/30/2

naziemne i latające: 46-57/5

47-69/7

48-81/9

49-93/11

Nekromanta, Necromancer (230/200)

(305/300)

(380/400)

---

170/20/2

naziemne i latające: 9-12/0, Ożywienie Zmarłych

10-15/0, Przeklęty Szał

11-20/0, Okaleczenie

Banshee, Banshee (210/200)

(285/300)

(360/400)

---

180/30/2

naziemne i latające: 11-15/0, Klątwa

12-20/0, Skorupa Antymagii

13-25/0, Opętanie

Szkielet Wojownik, Skeleton Warrior (180)

---

---

naziemne: 14-15/1

15-17/3

16-19/5

17-21/7

Wóz Mięsa, Meat Wagon (450)

---

270/65/4

naziemne i drzewa: 71-88/2; magazynuje trupy na później

72-106/2

73-124/2

74/142/2

Plugastwo, Abomination (1080)

Czarna Cytadela

280/70/4

naziemne: 33-39/2

34-46/4

35-53/6

36-60/8

Cień, Shade (250)

---

-/-/1

nie mogą atakować, ale są niewidzialne i widzą inne jedn. niewidzialne

Rycerz Śmierci, Death Knight (675/255)

---

---

naziemne: 25-35/4, Wstęga Śmierci, Pakt Śmierci, Przeklęta Aura, Ożywienie Martwego

Upiorny Władca, Dreadlord (600/270)

---

---

naziemne: 22-32/3, Rój Ścierwojadów, Uśpienie, Wampiryczna Aura, Inferno

Lisz, Lich (425/300)

---

---

naziemne i latające: 22-28/2, Zbroja Mrozu, Nova Mrozu, Mroczny Rytuał, Śmierć i Rozkład

Lodowy Żmij, Frost Wyrm (1100)

---

450/120/7

naziemne i latające: 85-105/0

86-116/2

87-127/4

88-138/6

Infernus

---

---

zadaje 50 punktów obrażeń i ogłusza jednostki przeciwnika

c. Wynalazki.

Wynalazek

Wymagania

Złoto/Drewno

Zastosowanie

Kanibalizm, Canibalize

---

75/-

Ghule (pozwala im pożerać zwłoki dla poprawy HP)

Szał Ghuli, Ghoul Frenzy

Czarna Cytadela, Cmentarz

150/100

Ghule (zwiększa szybkość ataku i poruszania się)

Sieć, Web

Sale Umarłych, Cmentarz

100/50

Biesy Podziemi (pozwala wiązać jednostki latające na ziemi)

Kamienna Postać, Stone Form

Czarna Cytadela, Cmentarz

150/75

Gargulce (pozwala na zamianę w kamienną statuę o zwiększonej zbroi i szybkości regeneracji)

Przeklęta Siła, Unholy Strength

---

125/50

Ghule, Wozy Mięsa, Plugastwo, Szkielety Wojownicy

Udoskonalona Przeklęta Siła, Improved Unholy Strength

Sale Umarłych

250/100

Ghule, Wozy Mięsa, Plugastwa, Szkielety Wojownicy

Zaawansowana Przeklęta Siła, Advanced Unholy Strength

Czarna Cytadela

375/150

Ghule, Wozy Mięsa, Plugastwo, Szkielety Wojownicy

Przeklęta Zbroja, Unholy Armor

---

125/50

Ghule, Plugastwa, Szkielety Wojownicy

Udoskonalona Przeklęta Zbroja, Improved Unholy Armor

Sale Umarłych

250/100

Ghule, Plugastwa, Szkielety Wojownicy

Zaawansowana Przeklęta Zbroja, Advanced Unholy Armor

Czarna Cytadela

375/150

Ghule, Plugastwa, Szkielety Wojownicy

Atak Potwora, Creature Attack

---

150/50

Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije

Improved Creature Attack

Sale Umarłych

225/100

Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije

Advanced Creature Attack

Czarna Cytadela

300/150

Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije

Naturalny Pancerz, Creature Carapace

---

150/75

Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije

Udoskonalony Naturalny Pancerz, Improved Creature Carapace

Sale Umarłych

250/150

Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije

Zaawansowany Naturalny Pancerz, Advanced Ceature Carapace

Czarna Cytadela

350/225

Biesy Podziemi, Gargulce, Lodowe Żmije

Zaawansowane Szkolenie Nekromanty, Necromancer Adept Training

---

150/-

Nekromanci (Przeklęty Szał)

Mistrzowskie Szkolenie Nekromanty, Necromancer Master Training

Czarna Cytadela

250/100

Nekromanci (Okaleczenie)

Zaawansowane Szkolenie Banshee, Banshee Adept Training

---

150/-

Banshee (Skorupa Antymagii)

Mistrzowskie Szkolenie Banshee, Banshee Master Training

Czarna Cytadela

250/100

Banshee (Opętanie)

Długowieczność Szkieletów, Skeletal Longevity

---

100/75

Szkielety Wojownicy (żyją o 15 sekund dłużej)

Chmura Zarazy, Disease Cloud

Czarna Cytadela

225/125

Plugastwa i Wozy Mięsa (rozsiewają trujący odór)

Zamrażające Zionięcie, Freazing Breath

---

250/175

Lodowe Żmije (mogą zamrażać budynki i wstrzymywać w nich pracę)