Misja 6 (cz.3) | Hierarchy | Universe at War Earth Assault poradnik Universe at War: Earth Assault
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Przeciwnik również będzie dysponował trzema Walkerami i to ich niszczeniem musisz zajmować się w pierwszej kolejności. Na początek proponowałbym zająć się Walkerem, który pojawi się najbliżej oznaczonej przez grę konstrukcji (screen). Do ataku wyślij standardowe jednostki oraz dwa Walkery. W walkach tych może też uczestniczyć główny bohater, ale zadbaj o to żeby nie stracił zbyt dużo punktów zdrowia. Powinieneś jeszcze pamiętać w jaki sposób należy niszczyć maszyny kroczące. Zaczynaj od powłok, następnie koncentruj się na tarczach i wreszcie namierzaj rdzeń. Postaraj się możliwie jak najszybciej zniszczyć pierwszego wrogiego Walkera. Podprowadź teraz Orloka do centralnej konstrukcji. Spowoduje to wyświetlenie nowego celu misji.
Cel 3: Keep Orlok near the transmitter for two minutes (Utrzymuj Orloka niedaleko przekaźnika przez co najmniej dwie minuty)
Niezwykle istotne jest to żeby Orlok w międzyczasie nie znalazł się pod zmasowanym ostrzałem ze strony wroga. Nie może też zbytnio oddalić się od tej konstrukcji, gdyż doprowadziłoby to do zresetowania licznika. Nie muszę chyba dodawać, iż powinien mieć uaktywniony tryb Endure, dzięki czemu będzie w stanie przyjąć więcej ataków. Zajmij się teraz eliminacją drugiego Walkera, który powinien pojawić się po prawej stronie (wschód). Taktyka walki pozostaje tu bez zmian. Postaraj się jednak jak najdłużej utrzymać w dobrym stanie trzy Walkery. Na bieżąco dobudowuj też nowe jednostki, nie tracąc czasu na wymienianie utraconych podów.
Po zniszczeniu drugiego Walkera skup się w większym stopniu na niszczeniu zwykłych jednostek, których powinno się tu pojawić całkiem sporo. Przez cały czas obserwuj pasek zdrowia Orloka, udzielając mu wsparcia gdy tylko zostanie zaatakowany przez większą grupę przeciwników. Teraz powinieneś zająć się neutralizacją trzeciego Walkera wroga - odmiany Science. W tym celu warto skorzystać z własnego Science Walkera i ataku specjalnego, czyli trującej fali (screen). Postaraj się wykonać tę czynność w miarę szybko, gdyż wroga maszyna krocząca jest w stanie używać ataku dezorientującego Twoje jednostki. Równolegle powinny dobiec końca wymagane dwie minuty. W momencie zniszczenia wrogiego Walkera na placu boju powinny pozostać co najmniej dwie Twoje maszyny kroczące. Szybko dobuduj też jednostki, choć obawiam się, że mogą ci się już powoli kończyć zapasy.
Cel 4: Defeat Kamal Re'x (Pokonaj Kamal Re'xa)
Po obejrzeniu scenki przerywnikowej BŁYSKAWICZNIE wycofaj swojego bohatera na południe, tak aby nie zginął w wyniku pojawienia się dodatkowych oddziałów wroga. Wbrew temu co mógłbyś sądzić, nie będzie on musiał brać aktywnego udziału w tej walce. Zakładam, iż na placu boju pozostały dwa Walkery oraz trochę zwykłych jednostek. Wydaj wszystkim oddziałom rozkaz do ataku, koncentrując się oczywiście na postaci Kamala (screen). Nie będziesz co prawda w stanie go zabić, ale musisz mu odebrać około 80% punktów zdrowia. Spowoduje to wyświetlenie ostatniej już scenki przerywnikowej. Pora przystąpić do trzeciej kampanii gry. Tym razem będziesz miał okazję dowodzić oddziałami frakcji Masari.