Drzewko frakcji Hierarchy | Technologie | Universe at War Earth Assault poradnik Universe at War: Earth Assault
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Drzewko frakcji Hierarchy
GAŁĄŹ ASSAULT
Hardpoint: Range Enhancer (Poziom 1) Odblokowanie modułu Range Enhancer dla Walkera. Zwiększony zostaje zasięg wszystkich broni oraz innych komponentów maszyny kroczącej. Warto inwestować w tę gałąź. | |
Hardpoint: Arc Turret (Poziom 1) Odblokowanie modułu Arc Turret dla Walkera. Komponent o wyjątkowo ofensywnej specyfice działania. Działka Arc Turret służą do eliminacji wrogich jednostek latających. | |
Plasma Weapons (Poziom 1) Jednostki Lost One mogą używać bomb plazmowych, a jednostki Grunt granatów plazmowych. Obiekty te nie są szczególnie potężne, tak więc technologię tę można właściwie zignorować. | |
Call Hero: Orlok the Eternal (Poziom 2) Orlok powinien ci być doskonale znany z drugiej kampanii gry. Doskonale więc wiesz, czego po tej postaci można się spodziewać. Ja radziłbym korzystać z usług tego bohatera. | |
Death From Above (Poziom 2) Nowa umiejętność dla jednostek Brute, dzięki której zadają one obrażenia przy wykonywaniu skoków. Zupełnie nieprzydatne jeśli nie korzystasz z usług tych potworów. | |
Foo Longevity (Poziom 2) Świetna technologia jeśli zależy ci na leczeniu swoich jednostek lub Walkerów. Żywotność latających spodków oraz komponentów Repair Chambers zostaje zwiększona. | |
Hardpoint: Mass Driver (Poziom 3) Odblokowanie modułu Mass Driver dla Walkera. Komponent ten zwiększa skuteczność ataków na budynki wroga. | |
Hardpoint: Visual Optimizer (Poziom 3) Odblokowanie modułu Visual Optimizer dla Walkera. Zwiększenie pola widzenia. Jedyny poważniejszy plus dotyczy montowania trzech takich komponentów na Science Walkerach. Odsłaniasz wtedy pole bitwy. | |
Hardpoint: Beam Cannon (Poziom 4) Odblokowanie modułu Beam Cannon dla Walkera. Jest to broń montowana na Assembly Walkerach, wyróżniająca się nieprzeciętną siłą rażenia. Niekoniecznie warto się na to decydować. | |
Locomotor Enhancement (Poziom 4) Świetny wynalazek, dzięki któremu wszystkie trzy typy Walkerów przemieszczają się aż o 60% szybciej od swoich standardowych odpowiedników!! |
GAŁĄŹ MUTAGEN
Volatile Reactors (Poziom 1) Średnio przydatna technologia. Zniszczone Walkery oraz pojazdy eksplodują, tworząc chmurę radioaktywnego pyłu. | |
Irradiated Shots (Poziom 1) Ta technologia jest z kolei wyjątkowo pożyteczna. Wiele z posiadanych jednostek atakuje wrogów napromieniowanymi pociskami. | |
Call Hero: Nufai (Poziom 2) Postać ta jest wyjątkowo często używana przez komputerowych przeciwników. Sam z jego usług rzadko korzystałem. Warto wypróbować i przekonać się na własnej skórze. :-) | |
Hardpoint: Brute Pod (Poziom 2) Odblokowanie modułu Brute Pod dla Walkera. Zasada działania jest bajecznie prosta - można przyzywać jednostki Brute. | |
Hardpoint: Radiator Artillery (Poziom 2) Odblokowanie modułu Radiator Artillery dla Walkera. Komponent montowany jedynie na Habitat Walkerach, wykorzystujący efekt promieniowania. Średnio przydatne. | |
Gamma Radiation (Poziom 3) Doskonała technologia, dzieki której negatywne skutki wynikające z promieniowania zostają wzmocnione aż o 50%. Promieniowanie jednocześnie leczy sojusznicze oddziały. | |
Advanced Mutagens (Poziom 3) Technologia zapewniające zbliżone efekty działania do jednego z ataków jednostek Defiler. Ludność cywilna i niektóre jednostki wroga mogą być przekształcane w bezmózgie zombie. :-) | |
Hardpoint: Radiation Cascade (Poziom 4) Odblokowanie modułu Radiation Cascade dla Walkera. Technologia, którą ZDECYDOWANIE warto opracować. Możliwość wysyłania potężnej fali promieniowania przez Science Walkery. |
GAŁĄŹ QUANTUM
Phase Modules (Poziom 1) Opracowanie tej technologii pozwala jednostkom Lost One i Monolith na wykorzystywanie technologii fazowania. Niezbyt przydatne. Jedynie w kampanii singleplayer parę razy funkcje te stają się niezbędne. | |
Mental Frequency (Poziom 1) Również niezbyt pożyteczny wynalazek. Mental Frequency pozwala na zniwelowanie efektów działania wszelakich technologii, dzięki którym wróg byłby w stanie przejąć kontrolę nad posiadanymi oddziałami. | |
Call Hero: Kamal Re'x (Poziom 2) Kamal Re'x również często pojawia się w kampanii, ale wtedy sterowany jest przez AI. Tak na dobrą sprawę poza zabawnym wyglądem postać ta nie ma poważniejszych wad. Warto ją zrekrutować. | |
Hardpoint: Phase Tank Pod (Poziom 2) Odblokowanie modułu Phase Tank Pod dla Walkera. Zasada działania wydaje się być oczywista - możemy przyzywać czołgi Phase Tank. | |
Fast Ordering (Poziom 2) Średnio przydatna technologia. Jednostki przyzywane z użyciem Glyph Carverów pojawiają się 25% szybciej od zamierzonych planów. | |
Quantum Ordnance (Poziom 3) Ciekawy wynalazek, dzięki któremu wszystkie broni plazmowe zadają 20% więcej obrażeń. Szczególnie efektowne w przypadku używania ofensywnie zmodyfikowanych Walkerów. | |
Molecular Armor (Poziom 3) Niezywkle przydatna technologia, pozwalająca na zwiększenie wytrzymałości czułych punktów każdej z dostępnych maszyn kroczących. W rezultacie wrogowi trudniej jest się ich pozbyć. | |
Hardpoint: Targetting Jammer (Poziom 4) Odblokowanie modułu Targetting Jammer dla Walkera. Upgrade ten przeznaczony jest wyłącznie dla Science Walkerów. Jego działanie polega na utrudnieniu namierzenia maszyny kroczącej. | |
Hardpoints: Mind Magnet and Machine Magnet (Poziom 4) Odblokowanie modułów Mind i Machine Magnet dla Walkera. Są one niezwykle pożyteczne, pozwalając na przejmowanie kontroli nad piechotą i pojazdami wroga. Warto wypróbować! |