Misja 5 (cz.1) | Hierarchy | Universe at War Earth Assault poradnik Universe at War: Earth Assault
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Hierarchy - Misja 5
Mapa taktyczna
Legenda:
1 - miejsce startu
2 - pierwsza wioska (cel 2)
3 - oddziały Masari oraz generator mocy (cele 1 & 3)
4 - druga wioska
5 - lądowisko (cel 5)
6 - wieżyczki obronne postawione przez frakcję Masari (cel 6)
7 - drugi most
8 - obozowiska Masari, do których główny bohater jest teleportowany
Opis misji
Ogólne założenia misji:
Początkowa część tej misji będzie wymagała przedostania się do strefy ewakuacji, którą następnie należy zabezpieczyć. Po wykonaniu tej czynności należy dotrzeć do obozowisk frakcji Masari celem pojmania jednego z przywódców tego ugrupowania.
Dokładny opis przejścia misji:
Cel 1: Destroy the nearby Masari resistance (Pozbądź się oddziałów Masari)
Cel 2: Use the Defilers to enslave the nearby primitives (Wykorzystaj umiejętność jednostek typu Defiler w celu zniewolenia ludności cywilnej)
Zaczekaj chwilkę, gdyż drugi cel misji pojawi się na Twojej liście dopiero po chwili przerwy. W początkowej fazie tej misji będziesz sterował jedynie dwoma jednostkami typu Defiler, ale to żaden problem. Wykorzystamy bowiem jedną ze specjalnych umiejętności tych oddziałów. Gdy tylko pojawi się taka możliwość, zacznij kierować się w stronę pobliskiej wioski, znajdującej się na północ od miejsca, w którym zgromadziły się siły Masari. Wprowadź oba Defilery do wioski, a następnie uaktywnij tryb o nazwie Bleed Mode. Spowoduje to wytwarzanie poznanej już chmury trującego gazu. Efekt uboczny jest jednak taki, iż mieszkańcy wioski stopniowo zaczną być przekształcani w posłuszne ci kreatury (Slave). Postaraj się przekształcić zdecydowaną ich większość zanim wyruszą do działania. Nie może to jednak zbyt długo trwać, gdyż jednostki te będą stopniowo traciły punkty zdrowia.
Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, zaznacz wszystkie jednostki typu Slave i wyślij je na południe. Rozkaż im następnie żeby zaatakowały zgromadzoną w tym miejscu grupkę oddziałów frakcji Masari. Nie powinno ci to sprawić większych problemów. Jeśli wioska została już "oczyszczona", rozkaż swoim oddziałom Defiler żeby zbliżyły się do atakowanych wrogów.
Cel 3: Destroy the barricade force generator (Zniszcz generator mocy)
To zadanie będzie już zdecydowanie prostsze. Generator znajduje się obok zabitych oddziałów Masari (Hardpoint). Jego zniszczenie najlepiej powierzyć podległym sługom, choć Defilery również mogą przystąpić do ataku. Zneutralizowanie tego obiektu spowoduje uaktywnienie mostu, dzięki któremu stanie się możliwe dotarcie do wschodniej części mapy.
Cel 4: Find the Masari leader (Zlokalizuj jednego z przywódców frakcji Masari)
Chwilowo nie otrzymasz jeszcze bardziej specyficznych wytycznych. Wyślij swoje oddziały Slave na wschód. Po chwili natrafią one na pierwszą wieżyczkę obronną (screen) typu Guardian, którą będą się musiały zająć. Wyślij ich teraz na północ i w analogiczny sposób pozbądź się drugiej wieżyczki. Prawdopodobnie w tym miejscu podległe ci jednostki zaczną masowo ginąć. Nie masz się jednak czym przejmować, gdyż znajduje się tu druga wioska. Wprowadź więc do niej Defilery i skorzystaj z opcji Bleed Mode. Ponownie zaczekaj aż uda ci się przekształcić większość zamieszkującej te tereny ludności cywilnej.
Podległe sobie oddziały wyślij na wschód, tak aby mogły rozprawić się z kolejną, trzecią już wieżyczką Guardian. Teraz powinny się one skierować na północny-wschód. Po drodze napotkają oddział frakcji Masari. Pokonanie go nie będzie trudne, tym bardziej, iż do tych walk mogą się już włączyć Defilery. Równolegle otrzymasz informację o udzielonym wsparciu. Warto zaczekać aż zjawią się tu posiłki. Mowa tu oczywiście o Defilerach, gdyż podległe ci jednostki Slave powinny w dalszym ciągu kierować się na północny-wschód, niszcząc wszystko co tylko stanie im na drodze. Nie przejmuj się jeśli po dotarciu do nowego obozowiska wszyscy zginą. Najważniejsze jest to, że oczyściłeś sobie drogę prowadzącą do dalszej części mapy.