Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Universe at War: Earth Assault - poradnik do gry

Universe at War: Earth Assault - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa globalna - Ogólne informacje | Masari | Universe at War Earth Assault poradnik Universe at War: Earth Assault

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Masari - Mapa globalna

Ogólne informacje

Uwaga! Przed podjęciem jakichkolwiek działań proponowałbym zapoznać się z trzema filmami szkoleniowymi, dostępnymi z menu Tutorials. Mowa tu o Global Mode - Basic Controls (nauka podstaw przemieszczania się po mapie globalnej oraz rozpoznawania zaznaczonych na niej obiektów), Global Mode - Command Structures (stawianie struktur globalnych, a także odpowiednie ich upgrade'owanie) oraz Global Mode - Heroes & Strike Forces (tworzenie grup uderzeniowych oraz przemieszczanie bohaterów po mapie).

Z mapami globalnymi miałeś już wcześniej do czynienia, lecz dopiero teraz pojawia się możliwość wzięcia aktywnego udziału w wydarzeniach. Poświęć oczywiście kilka minut na zapoznanie się z podstawami sterowania. Przyjrzyj się także obecnym na mapie obiektom. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do strefy oznaczonej jako Anahuac. Nie licz jednak na to, że przystąpienie do tego zadania odbędzie się w sposób natychmiastowy. W pierwszej kolejności weźmiesz udział w kilku pobocznych zadaniach, przejmując kontrolę nad terenami okupowanymi przez armie Hierarchy. Początkowo będziesz mógł zaatakować jedynie dwa najbliższe sektory, a mianowicie Congo lub Saharę. W dalszej fazie rozgrywki liczba możliwych do zaatakowania terenów się jednak zwiększy. Zabawę rozpoczynasz z jednym budynkiem globalnym. Jest to centrum dowodzenia frakcji Masari. Obiekt ten, podobnie jak wszystkie inne konstrukcje, warto maksymalnie upgrade'ować. Możliwe komponenty będą zmieniały się w zależności od typów budynków, które w nowo zajmowanych strefach będziesz chciał postawić. W przypadku HQ warto jednak zdecydować się na Basic Defense (dodatkowe konstrukcje obronne) oraz Repair (naprawa struktur i jednostek). Kolejnym ważnym krokiem jest przygotowanie odpowiedniego oddziału uderzeniowego. Do walk możesz zawsze przystąpić bez żadnych jednostek lub z tymi, które przydzielone zostały przez grę, lecz utrudnia to jedynie początkową fazę każdej z pobocznych misji. Za każdym razem będziesz bowiem wszystko budował od podstaw, a wróg w międzyczasie nie omieszka wysłać w stronę Twojej bazy dodatkowych jednostek. Warto więc wypełnić limit populacji oddziału uderzeniowego jeszcze przed zdecydowaniem się na atak. W przypadku lorda Charosa jest to 50 punktów populacji. Osobiście radziłbym decydować się na połączenie jednostek Conqueror oraz Inquisitor. Te pierwsze będą ci potrzebne do odpierania zwykłych ataków. Oddziały Inquisitior posłużą natomiast do niszczenia latających spodków zanim jeszcze zdołasz postawić wieżyczki Sky Guardian.

Jak już wspomniałem, Twój pierwszy krok będzie dotyczył zaatakowania jednego z dwóch sąsiednich sektorów - Mapa globalna - Ogólne informacje | Masari | Universe at War Earth Assault - Universe at War: Earth Assault - poradnik do gry

Jak już wspomniałem, Twój pierwszy krok będzie dotyczył zaatakowania jednego z dwóch sąsiednich sektorów. Są to Congo i Sahara. Wybór ten nie odgrywa żadnej roli. Nie przejmuj się tym, iż docierając w nowe miejsce nie zostaniesz nagrodzony żadnymi wytycznymi. Nie są to bowiem główne misje kampanie, a dodatkowe wyzwania, mające jedynie na celu przejęcie kontroli nad nową strefą. Oznacza to też, iż możesz wybierać miejsca lądowania, posyłając statek transportowy gdzie tylko zechcesz. Za każdym razem Twoim obowiązkiem staje się całkowita eliminacja sił wroga. Z misji tych możesz się też w dowolnym momencie wycofać. Nie jest to jednak wskazane. Postaraj się tak zaplanować swoje kroki żeby w przeciągu maksymalnie 30 minut móc przejąć każdą ze stref wroga.