Drzewko frakcji Novus | Technologie | Universe at War Earth Assault poradnik Universe at War: Earth Assault
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Drzewko frakcji Novus
GAŁĄŹ FLOW
Rapid Flow (Poziom 1) Przydatna opcja, dzięki której przesył jednostek przez linie energetyczne zwiększa się o połowę. Pomocne szczególnie na dużych mapach. | |
Patch: Visual Amplifier (Poziom 1) Uaktywnienie tego patcha zwiększa pole widzenia jednostek i budynków o 25%. Średnio pomocne, zwłaszcza jeśli dysponuje się szybkimi jednostkami zwiadowczymi. | |
Call Hero: The Founder (Poziom 2) Bohater ten w moim przekonaniu jest najmniej przydatny spośród postaci udostępnionych frakcji Novus. Lepiej skorzystać z usług Mirabel lub Vertigo. | |
Stealth Upgrades (Poziom 2) Field Inverter jest w stanie ukrywać jednostki w zasięgu swojego pola siłowego. Raczej mało przydatne, szczególnie jeśli gra się z komputerowym przeciwnikiem. | |
Patch: Spectrum Cycle (Poziom 2) Wykrywanie ukrytych jednostek wroga nie jest szczególnie cenne, choć w wyjątkowych sytuacjach może się przydać. Lepiej mieć jednak aktywowane inne patche. | |
Advanced Flow (Poziom 3) Rozwinięcie technologii Rapid Flow. Linie energetyczne mogą od tej pory służyć do przesyłania także większych jednostek, w tym samolotów i czołgów. Niezwykle pomocne. | |
Power Efficiency (Poziom 3) Zwiększenie zasięgu transmisji samo w sobie niewiele daje. W połączeniu jednak z wymienionym wyżej upgrade'em staje się interesującą propozycją. | |
Nanite Purification (Poziom 3) Opcja ta raczej rzadko ci się przyda. Przesyłane przez sieć energetyczne jednostki pozbawiane są skutków działania negatywnych czynników (np. promieniowania). | |
Cascade Resonance (Poziom 4) Średnio przydatny upgrade dla jednostki Amplifier, umożliwiający rozgałęzianie wysyłanych przez te oddziały promieni. Warto używać jedynie wtedy, gdy staje się do walki z kilkoma Walkerami. | |
Patch: Emergency Flow (Poziom 4) Dość interesujący patch, zapewniający możliwość przywrócenia funkcjonowania bazy w sytuacjach krytycznych (na okres jego działania na pasku wyboru). | |
Patch: Overclocking (Poziom 4) Technologia ta z jednej strony zwiększa szybkość działania jednostek, z drugiej jednak czyni je bardziej wrażliwymi na ataki wroga. Nie polecam. |
GAŁĄŹ NANOTECH
Clone Stability (Poziom 1) Technologia przydatna jedynie w sytuacji, gdy lubisz korzystać z umiejętności duplikacji, oferowanej przez jednostki Blade Trooper. "Klony" dłużej pozostają na mapie. | |
Patch: Backup Systems (Poziom 1) Uaktywnienie tego patcha wydłuża tymczasowo pasek energii jednostek oraz struktur. Bardzo przydatna opcja, którą jak najszybciej warto się zainteresować. | |
Call Hero: Mirabel (Poziom 2) Mirabel powinna ci już być doskonale znana z kampanii dla pojedynczego gracza. W mojej ocenie to najlepsza jednostka (bohater) frakcji Novus. | |
Collection Efficiency (Poziom 2) Przyśpieszenie procesu pozyskiwania surowców. W celu osiągnięcia jak najlepszych efektów warto więc odpowiednio szybko dotrzeć do tego poziomu drzewka technologicznego. | |
Patch: Optimized Collection (Poziom 2) Patch ten również warto mieć uaktywniony w początkowej fazie rozgrywki. Szybciej będziesz pozyskiwał surowce oraz zwiększysz pojemność załadunkową jednostek odpowiedzialnych za ich zbieranie. | |
Matter Conversion (Poziom 3) Technologia ta przydatna jest jedynie wtedy, gdy w dalszej fazie rozgrywki planujesz rezygnować z niepotrzebnych budynków. Pozwoli ci to bowiem na odzyskanie pełnej wartości ich zakupu. | |
Rapid Rebuild (Poziom 3) Mało przydatna technologia. Zniszczone budynki Twojej bazy są w stanie zregenerować swój pasek energii, ale tylko wtedy, gdy nie są atakowane. | |
Nanite Refinement (Poziom 4) Ciekawa technologia, która staje się szczególnie przydatna dopiero wtedy, gdy masz w planach skonstruowanie sporej wielkości armii. Koszty zostają zmniejszone o 1/4. | |
Patch: Optimized Assembly (Poziom 4) Świetny patch, który również przydaje się dopiero w momencie konstruowania jednostek. Tempo ich produkcji zostaje zwiększone aż o 100%!! |
GAŁĄŹ COMPUTING
Rapid Patching (Poziom 1) Średnio przydatna technologia, dzięki której możliwe staje się częstsze korzystanie z patchy. | |
Viral Contagion (Poziom 1) Zalety z posiadania tej technologii są łatwe do zrozumienia. Wirus opracowany przez frakcję Novus jest w stanie przenosić się na pobliskie jednostki i struktury wroga. | |
Call Hero: Vertigo (Poziom 2) Wezwanie Vertigo jest szczególnie wskazane wtedy, gdy zależy ci na posiadaniu ciekawej jednostki latającej, służącej nie tylko do rekonesansu, ale i atakowania pojedynczych jednostek wroga. | |
Patch: Viral Reboot (Poziom 2) Ciekawy patch, dzięki któremu możliwe staje się zarażanie wrogich jednostek wirusem, przez co na krótki okres czasu stają się one nieaktywne. | |
Patch: Reboot (Poziom 2) Działanie wszelkich szkodliwych czynników zostaje zneutralizowane. Minusem tego patcha jest to, iż do zakończenia procesu restartu posiadane jednostki i budynki stają się nieaktywne. | |
Improved Manipulation (Poziom 3) Uzyskuje się tu dwa dość fajne bonusy. Hakerzy są w stanie wchodzić w interakcje z kilkoma obiektami. Jednostki Field Inverter mogą z kolei aktywować tarcze odbijające pociski wroga. Warto inwestować! | |
Patch: Viral Cascade (Poziom 3) Świetny patch, dzięki któremu wszystkie jednostki wroga znajdujące się w zasięgu postawionej sieci energetycznej zostają automatycznie zarażone wirusem. | |
Viral Magnetics (Poziom 4) Jest to ulepszenie wyłącznie dla superbroni EM Destabilizer. Jej użycie oprócz standardowych efektów zaraża także jednostki i budynki wirusem. |