Misja 2 (cz.2) | Hierarchy | Universe at War Earth Assault poradnik Universe at War: Earth Assault
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Cel 3: Summon a Habitat Walker (Przyzwij maszynę kroczącą typu Habitat)
Zdążyłeś już zapewne zauważyć, iż oprócz standardowego limitu jednostek na ekranie widoczny jest drugi wskaźnik, informujący o maksymalnej liczbie możliwych do przyzwania Walkerów. Będziesz mógł przyzwać w sumie trzy maszyny. Z wypełnieniem limitu podczas rozgrywania tej misji nie będzie najmniejszych kłopotów, niemniej jednak na razie radziłbym skupić się na przyzwaniu jednego Walkera. Gdy tylko maszyna ta pojawi się na planszy, wyposaż ją w dowolne komponenty. Ja radziłbym nastawić się na typowo ofensywny styl rozgrywki. Zdecyduj się więc tylko na jeden pod umożliwiający rekrutowanie jednostek Lost One. Kilka slotów powinny też zajmować działka plazmowe oraz dodatkowe pancerze. Resztę wolnych slotów rozdysponuj wedle własnych preferencji.
Równolegle do procesu przyzywania Walkera powinieneś zająć się kilkoma innymi sprawami. Twoja baza zacznie być regularnie atakowana od zachodu. Nie jest to jednak poważny problem, aczkolwiek po przyzwaniu Walkera trzeba będzie poczynić odpowiednie kroki w celu zabezpieczenia centralnej części bazy. Równolegle powinieneś spostrzec, iż Twoim dronom skończyły się możliwe do pozyskiwania źródła surowców. Warto więc przemieścić je we wspomniane już wcześniej miejsce (screen). Zapewnij im jednak ochronę. Początkowo mogą to być wyłącznie monolity. Później jednak będziesz musiał tu podprowadzić inne jednostki.
Cel 4: Summon a Spitter Turret (Przyzwij wieżyczkę obronną)
Zauważ, iż Twoje Carvery są od teraz w stanie rozpocząć przyzywanie wieżyczek obronnych - Spitter Turret. Powinieneś zacząć stawiać tego typu obiekty na zachód od swojej bazy. Docelowo powinieneś zabudować cały ten teren, tak aby każda jednostka wroga, który zdecyduje się zbliżyć do Twoich zabudowań została błyskawicznie unicestwiona. Postawienie wieżyczek pozwoli ci też odesłać posiadane oddziały na północ, tak aby mogły zacząć chronić Twoje drony. Przy bazie pozostaw wyłącznie swojego bohatera. Rozpocznij też produkcję Gruntów i Lost One, korzystając z możliwości oferowanych przez przyzwanego już wcześniej Walkera.