Misja 6 (cz.1) | Hierarchy | Universe at War Earth Assault poradnik Universe at War: Earth Assault
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Hierarchy - Misja 6
Mapa taktyczna
Legenda:
1 - miejsce startu
2 - główne drogi prowadzące do bazy
3 - miejsca pozyskiwania surowców
4 - nadajnik (cel 2)
5 - baza wroga
Opis misji
Ogólne założenia misji:
W pierwszej kolejności musisz się zająć postawieniem kluczowego budynku oraz wezwaniem odpowiednich jednostek. Następnie należy zbudować wystarczająco silną armię oraz eskortować Orloka do przekaźnika. Pod koniec misji musisz się ponadto zająć likwidacją swojego najpoważniejszego adwersarza.
Dokładny opis przejścia misji:
Cel 1: Build an Arrival Site (Postaw budynek Arrival Site)
Jest to ostatnia już misja kampanii frakcji Hierarchy. W ramach pocieszenia dodam, iż najtrudniejsza będzie jedynie jej końcowa część. Sam proces rozbudowy bazy, pozyskiwania surowców oraz przyzywania jednostek powinien przebiec bez większych utrudnień, zakładając oczywiście, że wszystkie posunięcia dokładnie zaplanujesz. Najważniejsze kwestie zostały oczywiście omówione w tym poradniku. Misję rozpoczynasz bez bazy, ale nie jest to na szczęście poważny problem. Przystąp natomiast od razu do działania, wycofując wszystkie jednostki, które aktualnie biegną na wschód. Kawałek dalej znajduje się ponadto Twój Walker, ale zostanie on zniszczony. Nie możesz temu zapobiec. Upewnij się jedynie, że wszyscy (razem z Orlokiem) wycofali się do lewego dolnego rogu mapy. Tam też postawisz swoją bazę. Zaznacz jednostkę Glyph Carver i wybuduj Arrival Site. Obiekt ten powinien znaleźć się w narożniku planszy, możliwie jak najdalej od biegnących tu dróg. Cierpliwie zaczekaj aż konstrukcja ta zostanie postawiona.
Cel 2: Escort Orlok to the transmitter and activate it (Eskortuj Orloka do nadajnika w celu jego uaktywnienia)
Zignoruj ten cel, gdyż przez kilkadziesiąt najbliższych minut będziesz zajmował się rozbudową bazy oraz formowaniem armii. Pierwszym krokiem jest oczywiście przygotowanie jednostek, dzięki którym możliwe stanie się pozyskiwanie surowców. Wezwij więc co najmniej trzy Reaper Drone'y. Równolegle warto byłoby kliknąć na postawionym budynku i dobudować drugiego Glyph Carvera, tak aby przyśpieszyć proces budowy. Twoje jednostki chwilowo powinny zająć się niszczeniem okolicznych konstrukcji, tak więc nie musisz się jeszcze nigdzie wysyłać. Korzystając z okazji wezwij też Detection Drone'a. W bazie możesz natomiast zamówić przyzwanie monolitu, który następnie wyślij na północ, celem przeskanowania terenu oraz odkrycia możliwych do pozyskania złóż (3 na mapie).
Wkrótce na mapie powinien pojawić się transporter Masari, na pokładzie którego przybędzie książę Zessus. Nie będziesz co prawda mógł sprawować nad nim ani nad jego oddziałami bezpośredniej kontroli, aczkolwiek powinien on automatycznie podążać za Orlokiem. Jego pomoc będzie też bardzo widoczna. Korzystając z okazji zbuduj już teraz co najmniej dwa działka Spitter Turret, tak aby nie przejmować się bezpieczeństwem bazy. Nie jest to jednak absolutnie wymagane. Proces ten możesz odłożyć na później. Niezwykle ważne jest natomiast to żeby jak najszybciej przystąpić do produkcji pierwszego Walkera. Dobrze gdyby był to Habitat Walker. Może ustawić się gdzieś na zachód od bazy. Nie przesuwaj go jednak za bardzo w stronę oznaczonej centralnej strefy mapy. Jeśli masz wystarczająco dużo gotówki, równolegle przystąp do produkcji drugiego Walkera. Dla odmiany proponowałbym zdecydować się na wersję Assembly. Ta maszyna powinna zostać wezwana gdzieś na północ od centralnego obiektu bazy.