Misja 1 (cz.1) | Masari | Universe at War Earth Assault poradnik Universe at War: Earth Assault
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Masari - Misja 1
Mapa taktyczna
Legenda:
1 - miejsce startu
2 - wyłączniki pól siłowych
3 - centralna część bazy Masari
4 - rejony najczęściej atakowane przez przeciwników
5 - wrogi Walker
6 - trzeci wyłącznik pól siłowych
7 - miejsce pojawienia się drugiego Walkera
Opis misji
Uwaga! Podobnie jak w przypadku dwóch poprzednich ugrupowań, powinieneś poświęcić kilka minut na zapoznanie się z podstawowymi materiałami dotyczącymi frakcji Masari. Będą to przede wszystkim dwa filmy szkoleniowe, dostępne z menu Tutorials. Mowa tu o Masari Architects oraz Masari Light/Dark Energy. Ważniejszy jest ten drugi filmik. Musisz się bowiem nauczyć rozróżniania tych dwóch rodzajów materii.
Ogólne założenia misji:
Musisz pomóc księciu Zessusowi oraz jego sojusznikom w wydostaniu się z więzienia. Następnie przystąpisz do odbudowy bazy Masari oraz przygotowania odpowiednio silnej armii. Będziesz musiał przedostać się do północnych zabudowań, celem uratowania innych więźniów. Równolegle zajmiesz się też likwidacją dwóch maszyn kroczących.
Dokładny opis przejścia misji:
Cel 1: Escape the Hierarchy prison compound (Ucieknij z kompleksu więziennego)
Jest to co prawda pierwsza misja kampanii frakcji Masari, ale nie oznacza to, iż odniesienie sukcesu przyjdzie z łatwością. Już wkrótce zajmiesz się stawianiem konstrukcji. W pierwszej kolejności musisz jednak bezpiecznie uciec z więzienia. Początkowo sterujesz jedynie Zessusem oraz pojedynczym oddziałem Disciple, przy czym z oczywistych względów ważniejszy jest książę. Proponowałbym uaktywnić tryb mrocznej materii (Dark Energy), dzięki czemu Twoja frakcja lepiej będzie grała w defensywie. To bardzo istotna kwestia, gdyż do bardziej ofensywnych działań przystąpisz dopiero w dalszej części tej misji. Skieruj się na północ, likwidując pojedyncze jednostki Grunt, które wybiegną ci na powitanie. Zauważ, iż w trybie Dark Energy każda jednostka obdarzona jest specjalną tarczą, która stopniowo zyskuje na mocy. Dzięki jej działaniu pozbycie się wrogów nie będzie wielkim problemem.
Po wyeliminowaniu wszystkich jednostek typu Grunt zbliż się do oznaczonej przez grę północnej konsoli (2 na mapie), dzięki czemu pola siłowe otaczające drugą celę zostaną wyłączone. Biegnij szybko na południowy-zachód, tak aby udzielić wsparcia swoim oddziałom. W miarę możliwości wycofuj swoich pomocników do tyłu, gdyż sam Zessus z większością wrogów poradzi sobie bez większych komplikacji. Po zabiciu pierwszej grupy skieruj się na północ i rozpraw się z nowymi jednostkami Grunt. Zbliż się do drugiego wyłącznika (screen; 2 na mapie). Możesz już wyjść z kompleksu więziennego, kierując się na zachód. Wkrótce otrzymasz dalsze wytyczne.