Misja 3 (cz.1) | Hierarchy | Universe at War Earth Assault poradnik Universe at War: Earth Assault
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Hierarchy - Misja 3
Mapa taktyczna
Legenda:
1 - miejsce startu
2 - pierwsza stacja przekaźnikowa (cel 1)
3 - miejsce pojawienia się posiłków
4 - druga stacja przekaźnikowa (cel 2)
5 - trzecia stacja przekaźnikowa (cel 3)
6 - budynki Masari (cel 4)
7 - strefa ewakuacji (cel 5)
Opis misji
Ogólne założenia misji:
Po znalezieniu się na pokładzie statku-matki będziesz musiał zająć się zniszczeniem trzech różnych stacji przekaźnikowych. Równolegle zniszczysz kilka budynków, zapobiegając możliwości wezwania posiłków. Na sam koniec musisz bezpiecznie dotrzeć do strefy ewakuacji, broniąc swojego bohatera przed atakami budzących się do życia oddziałów frakcji Masari.
Dokładny opis przejścia misji:
Cel 1: Destroy the first transmitter (Zniszcz pierwszą stację przekaźnikową)
Tradycyjnie już zanim jeszcze przystąpisz do działania powinieneś zapoznać się z typami przydzielonych do tej misji jednostek. Większość z nich doskonale już znasz. Jedyną nowością są oddziału typu Defiler, które zapewne zalazły ci za skórę podczas rozgrywania kampanii frakcji Novus. Nie ukrywam, iż będą one bardzo pomocne w trakcie przechodzenia tej konkretnej misji. Zwróć przede wszystkim uwagę na dodatkowe umiejętności tych oddziałów. Dzięki akcji Project Radiation będziesz mógł zwiększyć siłę rażenia. Atak ten służy jednak głównie do eliminacji stacjonarnych celów oraz budynków. Tryb Bleed Mode pozwala z kolei na wytworzenie wokół siebie przyjaznej dla Twoich oddziałów (przywracanie punktów zdrowia) i zabójczej dla sił wroga radioaktywnej chmury. Ponadto w miarę upływu czasu może się ona sukcesywnie rozrastać. Musisz jednak uważać, gdyż jednostki te cechują się bardzo kiepskim pancerzem. W miarę możliwości staraj się więc skupiać uwagę wrogich jednostek na bohaterze lub pozostałych oddziałach, gdyż ich ewentualna utrata nie będzie dotkliwa. Defilery powinny atakować wrogów z większej odległości.
Najpierw musisz skierować się do najbliższej stacji przekaźnikowej, która znajduje się na północ od Twojej pozycji (2 na mapie). W miarę możliwości wyślij tam tylko swojego bohatera. Ewentualnie reszta oddziałów może za nim podążać, ale zachowaj spory odstęp. Już wkrótce wpadniesz na kilka pierwszych oddziałów frakcji Masari. Będą to jednostki typu Disciple. Twój bohater powinien sobie z tą grupką poradzić bez żadnego wsparcia. Możesz jednak spróbować zaatakować wrogów z dystansu (testując przy tym umiejętność Defilerów) lub podesłać w to miejsce słabsze jednostki, którymi również dysponujesz. Kieruj się w stronę stacji przekaźnikowej. Obiekt ten będzie broniony jedynie przez kilka najsłabszych oddziałów. Zlikwiduj je, a następnie oddeleguj bohatera oraz inne oddziały do procesu zniszczenia wieży (screen). Budynek dysponuje pokaźnym paskiem energii, tak więc trochę to potrwa. W międzyczasie nie zostaniesz jednak przez nikogo zaatakowany.