Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Training | Classic Mode | Tony Hawk's Underground 2 poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

1 - Training | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

1. Zadania

1. High Score - 200,000 points

2. Pro Score - 400,000 points

3. Sick Score - 600,000 points

4. High Combo - 150,000 points

5. Collect S-K-A-T-E

S: Z miejsca startu obróć się o 180 stopni. Literka jest nad rampą.

K: Zjedź na dół lewym zjazdem. Druga literka będzie nad niezbyt szeroką, niebieską rampą po prawej.

A: Wskocz teraz do misy znajdującej się na lewo od lewego zjazdu ze startu. Na górze znajduje się połączenie między starą a nową częścią magazynu. W nim znajduje się A.

T: Podjedź pod tradycyjne przejście między częściami magazynu. Nieopodal znajdują się dwie rampy stojące nieco głębiej od innych. Wykonaj między nimi transfer, a po drodze złapiesz T.

E: Ta literka znajduje się nad jedną z rurek w nowej części magazynu. Można się na nią dostać kontynuując grinda po zdobyciu gapa "OtherSide 2" lub poprzez wybicie się z odpowiedniego podjazdu i grind.

6. Collect C-O-M-B-O

Spójrz na screen. Widać na nim 4 z 5 literek. Zacznij od skoku nad podjazdami, by złapać C. Zejdź do manuala, rzecz jasna. Skieruj się w stronę luki w ścianie i grinduj dalej po krawędzi rampy. Złapiesz O. Krawędź jest zakończona lekkim wyskokiem. Wybij się w odpowiednim momencie i grinduj po rurce, na której znajduje się M (to ważne, gdyż prawdopodobne jest, iż zostaniesz wyrzucony na wysokość znajdującej się wyżej rurki). Od razu za zakrętem w lewo wykonaj Wallie na ścianie po prawej stronie i grinduj po rurce znajdującej się wyżej, by złapać B. Teraz przeskocz w lewo na lampy. Zaraz za drugą znajduje się ostatnia literka.

7 - Training | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

7. Get the secret tape

Kaseta na tej planszy została ukryta w przejściu między starą a nową częścią magazynu. Oczywiście nie tym zwyczajnym przejściu. To, w którym jest kaseta, znajduje się na górze, i można z niego skorzystać tylko po odpowiednim grindzie (gap "OtherSide 2"). Zjedź ze startu prawym zjazdem. Po prawej stronie powinieneś mieć niebieską rampę. Wybij się z niej i grinduj po podwieszonej na górze rurce w stronę nowej części magazynu. Będziesz musiał dwa razy przeskoczyć luki między rurkami. Rurka po drugim przeskoku doprowadzi Cię do kasety, wystarczy, że jeszcze raz wyskoczysz z jej zakrzywienia na końcu.

8 - Training | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

8. Break all the sprinklers

W tym zadaniu do zgrindowania masz aż 19 obiektów. Nie ma sensu wyliczać po kolei każdego punktu, miejsca, w którym dany obiekt się znajduje, wystarczy powiedzieć, że musisz zgrindować wszystkie podwieszone rurki, by tryskała z nich woda. Weź pod uwagę niebieskie rampy przy starcie planszy, misę po lewej (również przy starcie planszy) oraz wszystkie inne rurki w starej i nowej części magazynu. Trochę tego jest.

9. Benihana over the half pipe

Bardzo oczywiste zadanie. Wiesz, gdzie jest wielka rampa. Wybij się z jednej jej strony, w locie zacznij wykonywać graba Benihana i spadnij po drugiej stronie.

10. Grab all the skateboards

Tytuł zadania może kojarzyć się z wykonywaniem jakichś powietrznych ewolucji, ale nie o to tym razem chodzi. Musisz po prostu złapać 5 desek porozrzucanych po planszy. Oto ich lokalizacje:

  • Od startu jedź prosto i w odpowiednim momencie się wybij, by złapać. Bardzo blisko startu.
  • W budce zawieszonej nad wielką rampą.
  • Między lampami, w starej części magazynu.
  • W przejściu między starą a nową częścią magazynu, przez które przelatujesz przy wykonywaniu gapa "OtherSide 1" (zobacz opisy plansz).
  • Od wjazdu do nowej części cały czas trzymaj się prawej strony. Pod koniec pomieszczenia właśnie po prawej stronie znajduje się zółta rura, która może posłużyć jako drabina. Wejdź na górę. Tam czeka na Ciebie ostatnia deska.

2. Punkty statystyk

  1. Nad wielką rampą.
  2. Na podwieszonej lampie w starej części magazynu. Grinduj najpierw po rurce przed lampą, a następnie przeskocz na nią, by złapać ten punkt.
  3. Nad dużą konstrukcją pod którą można wjechać (w nowej części magazynu).
  4. W nowej części magazynu wejdź na górę po drabinie (tam, gdzie jest niewielki basen z wodą).
  5. W nowej części magazynu nad jedną z podwieszonych rurek.