School | Classic Mode | Tony Hawk's Underground 2 poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
1. Zadania
1. High Score - 125,000 points
2. Pro Score - 250,000 points
3. Sick Score - 400,000 points
4. High Combo - 80,000 points
5. Collect S-K-A-T-E
S: Z miejsca startu przejedź prosto do samego końca podwyższenia na którym się znajdujesz i zeskocz na dół. Po lewej stronie znajdować się będzie zjazd. Skorzystaj z niego i grinduj po murku po jego lewej stronie. W odpowiednim momencie wyskocz w prawo, by złapać S.
K: Korzystając ze zjazdu, znajdziesz się na placu. Literka K znajduje się nad mostkiem stojącym na tym placu. Podjeżdżając pod mostek wybij się i złap literkę w locie.
A: Na tym samym placu co mostek, znajduje się ściana. Wykonaj na niej wallride i grinduj po górnej krawędzi, by złapać A.
T: Wyjedź z placu drogą inną, niż ta, którą przyjechałeś. Po drodze po lewej stronie będziesz mijał budynek, na którego dachu znajduje się T. Wejdź na niego i złap literkę.
E: Jedź dalej drogą, a trafisz na inny plac. W pewnym jego miejscu znajduje się ostatnia literka. Wystarczy pod nią podbiec i podskoczyć. Nie powinieneś jej przeoczyć.
6. Collect C-O-M-B-O
Spójrz na screena. Pierwsza literka znajduje się nad krawędzią murku na jednym z placów. Można do niego dojechać jadąc ze startu prosto, w lewo i jeszcze raz w lewo. Zacznij grindować po tejże krawędzi. Pod jej koniec wyskocz, w locie złapiesz O. Wyląduj i grinduj dalej po kolejnej krawędzi, na której znajduje się M. Teraz będziesz musiał w odpowiednim momencie przeskoczyć w prawo. Uczyń to. Na krawędzi, na której wylądujesz, znajduje się B. Po chwili ujrzysz inną krawędź po lewej stronie. Przeskocz na nią i grinduj, by złapać ostatnią literkę.
7. Set Off 5 Fire Alarms
Rzeczone alarmy znajdują się na ścianach i aby zrobić to, o co proszą twórcy w tym zadaniu, musisz wykonać wallride'y na tychże alarmach. Oto ich lokalizacje:
- Z miejsca startu przejedź kawałek prosto, do końca podwyższenia, na którym się znajdujesz i zeskocz na dół. Na budynku po prawej stronie znajdziesz pierwszy alarm.
- Teraz skorzystaj ze zjazdu na plac po lewej stronie. Na ścianie ułożonej równolegle do tegoż zjazdu znajdziesz drugi alarm.
- Dojedź do końca placu, na którym się znajdujesz. Stoi tam niewielki budynek. Na nim jest kolejny alarm.
- Teraz przejedź na plac z basenami. Na tej samej ścianie, na której znajduje się animowany ekran, jest także przedostatni alarm.
- Ostatni alarm znajduje się na ścianie przy zjeździe prowadzącym z miejsca startu na plac z basenami.
8. Smash The 5 School Books
Tym razem na planszy rozrzucone zostały książki, Twoim zadaniem jest zaś odnaleźć je i zniszczyć (wystarczy na nie wbiec). Oto ich lokalizacje:
- Z miejsca startu obróć się lekko w lewo i zeskocz na dół. Na krawędzi murku znajdziesz pierwszą książkę.
- Na krawędzi dachu budynku względem którego podczas startu jesteś naprzeciwko (ten z niewielką skocznią na dachu i rampą na dole) znajduje się kolejna książka. Skorzystaj z rampy na dole i zgrinduj dach, by ją złapać.
- Skorzystaj teraz z najbliższego zjazdu na plac i bacznie obserwuj prawą stronę, gdyż tam znajduje się kolejna książka.
- Na placu, na który się dostałeś, nie ma już książek. Przejedź na drugi. Po drodze wskocz na dach budynku, który będziesz mijał po lewej stronie. Na jednej z krawędzi w okolicy znajduje się czwarta książka.
- Ostatnia książka znajduje się na zjeździe prowadzącym z miejsca startu do placu z basenami.
9. Double Kickflip The Kicker Gap
Z miejsca startu przejedź prosto do samego końca podwyższenia na którym się znajdujesz i zeskocz na dół. Po lewej stronie znajdować się będzie zjazd. Skorzystaj z niego. Doprowadzi Cię on prosto pod dwa niewielkie podjazdy. Wybij się z jednego, w powietrzu wykonaj Double Kickflip i wyląduj na drugim, by zaliczyć zadanie.
10. Get the secret tape
Z miejsca startu obróć się w prawo i zeskocz na dół. Po lewej stronie ujrzysz podjazd prowadzący na dach jednego z budynków. Skorzystaj z niego. Teraz na tymże dachu odszukaj konstrukcję z przystawioną do niej deską. Grinduj po tejże konstrukcji i desce, by znaleźć się na takim samym podwyższeniu, jak tym, z którego startujesz. Wybij się z jego końca, by złapać kasetę.
2. Punkty statystyk
- Z sąsiedniego dachu lub z rampy pod budynkiem dostań się na niewielki dach ze skocznią (na wprost od startu). Skorzystaj ze skoczni, by złapać punkt.
- Z miejsca startu obróć się w lewo i zeskocz na dół. Z pewnością ujrzysz punkt statystyk. Złap go grindując po odpowiedniej krawędzi.
- Z miejsca startu obróć się w lewo i zeskocz na dół. Przejdź drogą aż na spory plac. Po jego prawej stronie, na jednym z dachów znajduje się punkt. Możesz się tam swobodnie wspiąć.
- Wróć do tego samego placu, co w poprzednim punkcie. Na jednym z jego końców znajduje się duży, animowany ekran i basen. Są przy nim różnych wysokości skocznie. Wejdź na najwyższy słup, by złapać punkt.
- Z tego samego placu, co w poprzednich dwóch punktach, przejedź w prawo, na drugi plac. Pośrodku znajduje się długa, lecz niewysoka ściana. Wykonaj na niej wallride i grinduj po górze. Na jednym z końców ściany znajdziesz punkt.