Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

School | Classic Mode | Tony Hawk's Underground 2 poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

1 - School | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

1. Zadania

1. High Score - 125,000 points

2. Pro Score - 250,000 points

3. Sick Score - 400,000 points

4. High Combo - 80,000 points

5. Collect S-K-A-T-E

S: Z miejsca startu przejedź prosto do samego końca podwyższenia na którym się znajdujesz i zeskocz na dół. Po lewej stronie znajdować się będzie zjazd. Skorzystaj z niego i grinduj po murku po jego lewej stronie. W odpowiednim momencie wyskocz w prawo, by złapać S.

K: Korzystając ze zjazdu, znajdziesz się na placu. Literka K znajduje się nad mostkiem stojącym na tym placu. Podjeżdżając pod mostek wybij się i złap literkę w locie.

A: Na tym samym placu co mostek, znajduje się ściana. Wykonaj na niej wallride i grinduj po górnej krawędzi, by złapać A.

T: Wyjedź z placu drogą inną, niż ta, którą przyjechałeś. Po drodze po lewej stronie będziesz mijał budynek, na którego dachu znajduje się T. Wejdź na niego i złap literkę.

E: Jedź dalej drogą, a trafisz na inny plac. W pewnym jego miejscu znajduje się ostatnia literka. Wystarczy pod nią podbiec i podskoczyć. Nie powinieneś jej przeoczyć.

6. Collect C-O-M-B-O

Spójrz na screena. Pierwsza literka znajduje się nad krawędzią murku na jednym z placów. Można do niego dojechać jadąc ze startu prosto, w lewo i jeszcze raz w lewo. Zacznij grindować po tejże krawędzi. Pod jej koniec wyskocz, w locie złapiesz O. Wyląduj i grinduj dalej po kolejnej krawędzi, na której znajduje się M. Teraz będziesz musiał w odpowiednim momencie przeskoczyć w prawo. Uczyń to. Na krawędzi, na której wylądujesz, znajduje się B. Po chwili ujrzysz inną krawędź po lewej stronie. Przeskocz na nią i grinduj, by złapać ostatnią literkę.

7 - School | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

7. Set Off 5 Fire Alarms

Rzeczone alarmy znajdują się na ścianach i aby zrobić to, o co proszą twórcy w tym zadaniu, musisz wykonać wallride'y na tychże alarmach. Oto ich lokalizacje:

  • Z miejsca startu przejedź kawałek prosto, do końca podwyższenia, na którym się znajdujesz i zeskocz na dół. Na budynku po prawej stronie znajdziesz pierwszy alarm.
  • Teraz skorzystaj ze zjazdu na plac po lewej stronie. Na ścianie ułożonej równolegle do tegoż zjazdu znajdziesz drugi alarm.
  • Dojedź do końca placu, na którym się znajdujesz. Stoi tam niewielki budynek. Na nim jest kolejny alarm.
  • Teraz przejedź na plac z basenami. Na tej samej ścianie, na której znajduje się animowany ekran, jest także przedostatni alarm.
  • Ostatni alarm znajduje się na ścianie przy zjeździe prowadzącym z miejsca startu na plac z basenami.

8. Smash The 5 School Books

Tym razem na planszy rozrzucone zostały książki, Twoim zadaniem jest zaś odnaleźć je i zniszczyć (wystarczy na nie wbiec). Oto ich lokalizacje:

  1. Z miejsca startu obróć się lekko w lewo i zeskocz na dół. Na krawędzi murku znajdziesz pierwszą książkę.
  2. Na krawędzi dachu budynku względem którego podczas startu jesteś naprzeciwko (ten z niewielką skocznią na dachu i rampą na dole) znajduje się kolejna książka. Skorzystaj z rampy na dole i zgrinduj dach, by ją złapać.
  3. Skorzystaj teraz z najbliższego zjazdu na plac i bacznie obserwuj prawą stronę, gdyż tam znajduje się kolejna książka.
  4. Na placu, na który się dostałeś, nie ma już książek. Przejedź na drugi. Po drodze wskocz na dach budynku, który będziesz mijał po lewej stronie. Na jednej z krawędzi w okolicy znajduje się czwarta książka.
  5. Ostatnia książka znajduje się na zjeździe prowadzącym z miejsca startu do placu z basenami.

9. Double Kickflip The Kicker Gap

Z miejsca startu przejedź prosto do samego końca podwyższenia na którym się znajdujesz i zeskocz na dół. Po lewej stronie znajdować się będzie zjazd. Skorzystaj z niego. Doprowadzi Cię on prosto pod dwa niewielkie podjazdy. Wybij się z jednego, w powietrzu wykonaj Double Kickflip i wyląduj na drugim, by zaliczyć zadanie.

10. Get the secret tape

Z miejsca startu obróć się w prawo i zeskocz na dół. Po lewej stronie ujrzysz podjazd prowadzący na dach jednego z budynków. Skorzystaj z niego. Teraz na tymże dachu odszukaj konstrukcję z przystawioną do niej deską. Grinduj po tejże konstrukcji i desce, by znaleźć się na takim samym podwyższeniu, jak tym, z którego startujesz. Wybij się z jego końca, by złapać kasetę.

1 - School | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

2. Punkty statystyk

  • Z sąsiedniego dachu lub z rampy pod budynkiem dostań się na niewielki dach ze skocznią (na wprost od startu). Skorzystaj ze skoczni, by złapać punkt.
  • Z miejsca startu obróć się w lewo i zeskocz na dół. Z pewnością ujrzysz punkt statystyk. Złap go grindując po odpowiedniej krawędzi.
  • Z miejsca startu obróć się w lewo i zeskocz na dół. Przejdź drogą aż na spory plac. Po jego prawej stronie, na jednym z dachów znajduje się punkt. Możesz się tam swobodnie wspiąć.
  • Wróć do tego samego placu, co w poprzednim punkcie. Na jednym z jego końców znajduje się duży, animowany ekran i basen. Są przy nim różnych wysokości skocznie. Wejdź na najwyższy słup, by złapać punkt.
  • Z tego samego placu, co w poprzednich dwóch punktach, przejedź w prawo, na drugi plac. Pośrodku znajduje się długa, lecz niewysoka ściana. Wykonaj na niej wallride i grinduj po górze. Na jednym z końców ściany znajdziesz punkt.