The Triangle (1) | Mapy z gapami | Tony Hawk's Underground 2 poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
14. The Triangle
Jeżeli kiedykolwiek zastanawiałeś się, co znajduje się wewnątrz słynnego Trójkąta Bermudzkiego (i czy on w ogóle istnieje), oto odpowiedź na Twoje pytania. Nic dodać, nic ująć.
Lista gapów ze screenami od 100 punktów wzwyż (xx gapów, 6 ze screenami):
- Kick 2 Blade - 25 - z miejsca startu obróć się lekko w prawo i jedź prosto, do drugiego helikoptera. Wokół niego znajdują się niewielkie podjazdy. Wybij się z jednego z nich i grinduj po śmigle, by zaliczyć gap.
- Ledge 2 Log! - 25 - wykonaj prawie to samo co w gapie Log 2 Ledge - tylko w odwrotnej kolejności, tzn. grinduj po krawędzi rampy a następnie z niej przeskocz na krawędź pod rampą.
- Lifeboat Gap - 25 - z miejsca startu obróć się lekko w prawo i jedź prosto, do drugiego helikoptera. W jego pobliżu, bliżej morza, znajduje się zakopana w piasku łódka o krawędzi z zielonym, żółtym i czerwonym paskiem. Zacznij grindować po tejże krawędzi w odpowiednią stronę i przeskocz z jej końca do grinda po drzewie.
- Log 2 Ledge - 25 - z miejsca startu obróć się lekko w lewo. Pod rampą powinieneś ujrzeć krawędź do grindowania. Wykonaj na niej grinda, a z końca przeskocz na krawędź rampy i grinduj po niej.
- Wee Channel Gap - 25 - dostań się na lądowisko helikopterów i wykonaj transfer nad brakującym fragmentem misy.
- Blade 2 Ledge - 50 - z miejsca startu obróć się lekko w prawo i jedź prosto, dopóki nie natrafisz na helikopter. Grinduj po krawędzi śmigła i na koniec wyskocz i grinduj po rampie, by zaliczyć gapa.
- Crossing Your Rock Fingers! - 50 - z miejsca startu przejedź kawałek prosto i zacznij grindować po krawędzi rampy po lewej stronie. Pod jej koniec wybij się i grinduj po krawędzi w oddali.
- High to Low - 50 - zerknij na screena do gapa Canyon Jump, aby było Ci nieco łatwiej. Jest na nim pokazana rampa na lewo od drzewka. Nie widać tego na screenie, ale nieco wyżej i w lewo znajduje się nieco mniejsza rampa. Wykonaj transfer z tej "nieco mniejszej" na pokazaną na tamtym screenie.
- Into the CORE! - 50 - z miejsca startu obróć się lekko w prawo i jedź prosto, do dwóch zniszczonych helikopterów. Jeden z nich ma przymocowane rakiety. Odpal je poprzez grinda na nich. Podjedź teraz do świeżo zrobionej dziury w skale i zacznij grindować po krawędzi znajdującej się na środku tunelu. W pewnym miejscu można się z niej wybić, tak też zrób i grinduj po krawędzi znajdującej się wyżej.
- Ledge 2 Blade - 50 - z miejsca startu obróć się w prawo, wykonaj Spine Transfer i grinduj po krawędzi rampy w której wylądujesz w stronę helikopterów. Z końca krawędzi wybij się i grinduj po śmigle pierwszego helikoptera, by zaliczyć gapa.
- MAN OVERBOARD! - 50 - wykonaj Spine Transfer z jednej z ramp na statku do rampy poza statkiem. Istnieje tylko jedno miejsce, gdzie takowy manewr jest możliwy.
- Mini Hip! - 50 - po lewej od miejsca startu masz dużą rampę, zaś na niej stoją jeszcze dwie mniejsze. Wykonaj Hip Transfer z jednej z tych mniejszych do dużej rampy na dół.
- Wall Crossing - 50 - z miejsca startu obróć się lekko w lewo i jedź prosto, do statku. W jego pobliżu znajduje się podjazd pod murek-ścieżkę. Grinduj po jednej z bocznych krawędzi tegoż murku a następnie przeskocz na drugą po drugiej stronie, by zaliczyć gap.
- Wing 2 Rock Hop! - 50 - z miejsca startu obróć się w prawo i jedź do zniszczonego samolotu, na jego drugą stronę. Grinduj teraz z powrotem w stronę startu po skrzydle samolotu. Pod jego koniec wyskocz i grinduj po krawędzi na którą wylecisz, by zaliczyć gapa.
- Wingin' It! - 50 - z miejsca startu obróć się o 180 stopni i przeskocz nad rampą na plażę. Grinduj teraz po krawędzi nad którą właśnie przeskoczyłeś, w stronę samolotu. W odpowiednim momencie się wybij i grinduj po skrzydle samolotu.
- Canyon Jump - 75 - jako że miałem trochę problemów ze znalezieniem tego gapa i nie jestem w stanie go przystępnie opisać, zamieszczam screena. Odszukaj miejsce, w którym screen został zrobiony i wykonuj kolejne grindy zgodnie z kierunkiem strzałki.