Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skatopia (1) | Mapy z gapami | Tony Hawk's Underground 2 World Destruction Tour poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

13. Skatopia

Zwana również mekką skaterów. Akcja dzieje się tutaj na przestrzeni kilku poziomów wysokości, znaczna część interesujących obiektów znajduje się na najwyższym poziomie, ale w zasadzie wszędzie da się zdobyć całkiem porządne punkty. Dla hardcore'owców polecam dwa ostatnie gapy, warte 15 i 20 tysięcy punktów.

Jednego gapa z tej planszy nie udało mi się niestety odnaleźć.

Lista gapów ze screenami od 500 punktów wzwyż (43 gapy, 8 ze screenami):

  • DownStairs - 1 - na samym dole planszy znajduje się dom. Wejdź po schodach, wykonaj dowolny trik, zejdź z deski i zejdź po schodach domu.
  • UpStairs - 1 - na samym dole planszy znajduje się dom. Wykonaj dowolny trik, zejdź z deski i wejdź po schodach domu.
  • Green Shack - 5 - na lewo od domu na samym dole planszy znajduje się jasnozielona budka. Wykonaj grinda na jej dachu.
  • House Step - 5 - na samym dole planszy znajduje się dom. Wykonaj grinda na dowolnym stopniu schodków przed domem, by zaliczyć gapa.
  • Garbage Blast - 10 - w pobliżu stodoły znajduje się podpalona sterta śmieci i różnych kanistrów. Wyskocz z niej, by zaliczyć gapa.
  • A-Frame Grind - 50 - na samym dole planszy znajduje się dom, zaś na jego tyłach skocznia. Skorzystaj z niej i grinduj po najwyższej możliwej krawędzi domu (jego dachu).
  • Barn Pool Hip - 50 - za stodołą znajduje się duża misa. Wykonaj Hip Transfer przy jej zakręcie, by zaliczyć gapa.
  • Barn Ramp Manual - 50 - wykonaj manuala w dół zjazdu znajdującego się po prawej stronie stodoły.
  • End Spine - 50 - za stodołą znajduje się duża misa. Wykonaj Spine Transfer z jej fragmentu do rampy stojącej po jej drugiej stronie.
  • GaragePool Manual - 50 - garaż to ten lekko zadaszony (dziury w dachu) budynek z misą we środku. Wykonaj manuala wzdłuż budynku po lewej lub prawej stronie misy.
  • Mobilehome Drop - 50 - wykonaj Spine Transfer nad przyczepą kempingową znajdującą się po prawej stronie i kawałek prosto od startu.
  • Mobilehome Wall Bomb - 50 - z przykrością stwierdzam, że nie udało mi się odnaleźć tego gapa.
  • Over the Porch Drop - 50 - po lewej stronie budynku na samym dole znajduje się niewielki podjazd. Skorzystaj z niego, wybij się i przeleć nad rogiem dachu budynku. Wykonaj Acid Dropa do rampy przed domem, by zaliczyć gapa.
  • Shack 2 Sign - 50 - grinduj po daszku czerwonej budki, a następnie z niego przeskocz do grinda po krawędzi znaku Skatopia.
  • Side Bomb - 50 - przejedź pod stodołę. W pobliżu podjazdu na prawo od stodoły (prowadzi on do misy) znajduje się prowadzący w przeciwną stronę podjazd. Wybij się z niego i wykonaj Acid Dropa do rampy po prawej stronie, by zaliczyć gapa.
  • Sidewall Bomb - 50 - przejedź pod stodołę. Na prawo od podjazdu stojącego na prawo od stodoły (masło maślane, ale inaczej się nie da) znajduje się rampa i płotek. Grinduj w stronę startu po tymże płotku, gdy się skończy wykonaj wallride/wallie na ścianie i na koniec wykonaj Acid Dropa do rampy, której powinieneś sięgnąć.
  • Sign Spine - 50 - wykonaj Spine Transfer nad znakiem Skatopia.
  • Stair Transfer - 50 - wykonaj transfer między dwiema rampami pod domem, które są od siebie oddzielone przez schody.
  • Big Slope HipTransfer - 100 - odszukaj duży zjazd, nad którym przebiega linia zipline. Z rampy po jego prawej stronie (od dołu zjazdu patrząc) wykonaj Hip Transfer na rampę po prawej stronie, stojącą
  • Bowling Manual - 100 - tuż za stodołą znajduje się niewielki tor do gry w kręgle, wykonaj po nim manuala.
  • Car Hop - 100 - przeskocz nad samochodem jeżdżącym z góry na dół planszy, by zaliczyć gapa.
  • Hellskull gap - 100 - garaż to ten lekko zadaszony (dziury w dachu) budynek z misą we środku. Po jego prawej stronie znajduje się rampa. Grinduj po niej w dół planszy, zaś pod koniec wybij się w lewą stronę i zacznij grindować po krawędzi przyczepy kempingowej.
  • Huge Shack Gap - 100 - aby mieć większe szanse na poprawne wykonanie tego gapa, wykonaj najpierw gapa Cliff Spine. Wylądujesz na rampie, naprzeciwko której będzie druga rampa pod garażem. Nie tracąc rozpędu wybij się i wykonaj Spine Transfer do misy wewnątrz garażu. Naciśnij przycisk grindu by zamiast w misie wylądować do grinda po krawędzi na dachu garażu. Wybij się z końca krawędzi. Powinieneś dolecieć do daszku czerwonej budki. Zacznij po nim grindować, by zaliczyć gapa.
  • Over the Road Garage Bomb - 100 - naprzeciwko lewej strony garażu, na jednej z półek znajduje się skocznia. Podjedź na nią i wybij się w taki sposób, abyś wleciał do garażu przez dach. Wykonaj Acid Dropa do misy wewnątrz garażu, by zaliczyć gapa.
  • Pond x 5 - 100 - kawałek przed stodołą znajduje się okrągłe oczko wodne. Wykonaj na nim grinda i utrzymaj się, dopóki nie przejedziesz go wokoło 5 razy.
  • Porch Manual - 100 - przejedź pod budynek na dole planszy, na jego lewą stronę (od startu patrząc) i wykonaj manuala pod jego werandą.
  • Cliff Spine - 200 - dostań się na samą górę planszy. Fragment długiej rampy jest zamalowany na górze na niebiesko. Wykonaj z niego Spine Transfer do rampy stojącej na dole.
  • Drop from the Wire - 200 - skorzystaj z zipline'u znajdującego się nad stromym zjazdem, by znaleźć się na górze. Wylądujesz w pobliżu drewnianej kłody. Zacznij po niej grindować w stronę zjazdu, a następnie wyskocz i grinduj po linii zipline'u. W odpowiednim momencie wyskocz i wykonaj Acid Dropa do rampy stojącej na dole zjazdu.
  • Garage Wall Spine - 200 - garaż to ten lekko zadaszony (dziury w dachu) budynek z misą we środku. Wykonaj Spine Transfer z rampy po jego lewej stronie do misy wewnątrz, by zaliczyć gapa.
  • Into the Garage - 200 - garaż to ten lekko zadaszony (dziury w dachu) budynek z misą we środku. Wykonaj Spine Transfer z rampy po jego prawej stronie do misy wewnątrz, by zaliczyć gapa.
  • Mine Spine - 200 - dostań się na samą górę planszy. Zauważysz tam niewielką budkę. Za nią znajduje się szyb kopalniany. Wykonaj Spine Transfer z rampy przed budką do szybu kopalnianego, by zaliczyć gapa.
  • Over the House - 200 - na samym dole planszy znajduje się dom, za nim zaś skocznia. Nabierz dużej prędkości, wybij się ze skoczni i przeleć nad domem.
  • Sign Transfer - 200 - przejedź za znak Skatopia. Na jego tylnej części znajduje się rampa. Wykonaj transfer między właśnie tą rampą a dowolną inną po jednej ze stron.
  • Weird Transfer - 200 - z miejsca startu przejedź prosto i w lewo, szukaj betoniarki. Zarówno przed nią, jak i za nią znajdują się rampy. Musisz pod odpowiednim kątem wybić się z tej niższej i wykonać Hip Transfer na tą wyższą.
  • Zipline Drop - 200 - przejedź do zipline'a, który wyrzuca Cię w górę i skorzystaj z niego. Gdy będziesz w powietrzu, wykonaj Acid Dropa do rampy pod Tobą.
  • Shack Combo - 500 - przejedź w okolice jednej z budek, przejdź do manuala i przejedź przez jedną z budek. W jednym kombosie wróć na dół planszy i nie przerywając go przejedź przez drugą budkę.