Skatopia Etap I (4) | Story Mode | Tony Hawk's Underground 2 poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
18. Shack Attack - 50 punktów (wymagany punkt 8)
W tym zadaniu musisz w przeciągu jednego kombosa (zakaz biegania) przejechać przez obydwa skróty znajdujące się na dole. Te skróty to nic innego jak dwie budki: czerwona i jasnozielona, których przejście kończy się przeniesieniem w zupełnie inne miejsce. Zacznij kombosa i skorzystaj najpierw z czerwonej budki. Wylecisz w okolice dużych ramp. Zacznij grindować lub robić cokolwiek, co sprowadzi Cię z powrotem na dół. Z pewnością samo trafienie w drugą budkę będzie wymagało manuala, toteż pamiętaj o możliwości użycia Focus Mode. Chyba nie było takie trudne, prawda?
19. Over the House - 50 punktów (wymagany punkt 8)
Musisz przeskoczyć cały dom, korzystając ze skoczni pod nim stojących. Aby było to możliwe, potrzebujesz odpowiedniej prędkości. Takową uzyskasz przez wejście na samą górę planszy i wykonanie Acid Dropa do rampy naprzeciwko skoczni.
20. Zipline Wire Bomb - 50 punktów (wymagany punkt 8)
W zadanie 15 grindowałeś po kablu łączącym zipline i przeskakiwałeś w stronę balonu. Tutaj musisz grindować po tym samym kablu, lecz gdy dojedziesz nad rampy stojące na dole zjazdu, wyskoczyć i wykonać Acid Dropa do takiej rampy. Aby zacząć grindować po kablu, grinduj wpierw po belce stojącej na szczycie podjazdu, pod końcówką zipline'u, a pod jej koniec wybij się. Powinieneś sięgnąć kabla. Moment Acid Dropa do rampy na dole jest pokazany na screenie.
21. Skatopia Transfer - 50 punktów (wymagany punkt 3)
Proste zadanie. Zlokalizuj stojący tuż przed wejściem do parku znak Skatopia i wykonaj transfer z jednej z bocznych ramp do jego tylnej rampy.
22. Grow Some Plants - 50 punktów (wymagany punkt 3)
Jako Bigfoot musisz zlokalizować trzy punkty, gdzie możesz posadzić nieco drzew. :) Aby sadzić drzewka, wykonaj Bigfoot Flip w tychże odpowiednich miejscach. Ich lokalizacje - na screenach.
23. A Clear Path - 50 punktów (wymagany punkt 3)
Przyznam się, że z początku nie wiedziałem, co dokładnie trzeba w tym zadaniu zrobić. :) A okazało się prostsze, niż mogłoby się to wydawać. Po lewej stronie (od góry patrząc. Patrząc od dołu, jest to strona prawa) stromego zjazdu znajduje się niewielka podwyższona część, zakończona skocznią. Wykonaj manuala na tej części i wybij się ze skoczni. To już wszystko!
24. Manual up a Slope - 100 punktów (wymagany punkt 3)
Dzięki niezwykłym właściwościom deski Bigfoota jesteś w stanie podjechać w manualu pod górę tego samego zjazdu, który w poprzednim zadaniu miałeś po swojej prawej. Po prostu to zrób, a 100 punktów będzie Twoje.