School (1) | Mapy z gapami | Tony Hawk's Underground 2 World Destruction Tour poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
12. School
Plansza pochodzi z THPS1. Jej najbardziej charakterystycznymi częściami są dwa place (z basenami i z dwoma mostami) oraz placyk z dachem budynku, na którym znajduje się nieco użytecznych obiektów.
Lista gapów ze screenami od 1250 punktów wzwyż (48 gapów, 10 ze screenami):
- Garbage Ollie - 50 - z miejsca startu obróć się w prawo i zeskocz na dół. Wjedź w alejkę, w której znajduje się podjazd na dach hali. Na prawo od tegoż podjazdu powinieneś zauważyć kilka śmietników. Przejedź za nie. W rogu ujrzysz długi śmietnik. Grinduj po nim. Przeskoczysz na jeszcze jeden śmietnik, również próbuj grindować.
- Gimme Gap - 50 - na podwyższeniu, na którym startujesz, grinduj po lewej krawędzi. Pod koniec zeskoczysz na dół, na kwietnik. Grinduj również po jego krawędzi.
- Kicker Gap - 100 - przejedź na plac z dwoma mostkami. Tuż za zjazdem prowadzącym od hali na tenże plac znajdują się dwa podjazdy. Wybij się z jednego z nich i wyląduj na drugim.
- Planter Gap - 100 - zeskocz z podwyższenia, z którego startujesz. W okolicy znajduje się sporo kwietników. Grinduj po krawędzi jednego z nich i przeskocz na krawędź drugiego do dalszego grinda.
- Strange Transfer - 123 - z miejsca startu obróć się w prawo i zeskocz na dół. Po prawej stronie alejki w której się znajdziesz powinna być niewielka rampa. Wybij się z jej końca w prawą stronę i grinduj po krawędzi kwietnika, by zaliczyć gapa.
- Brick 2 Metal - 150 - grinduj po krawędzi murku po lewej stronie zjazdu znajdującego się przed wejściem na halę. Przeskocz w prawo do grinda po rurce, by zaliczyć gapa.
- Planter 2 Bench - 200 - z miejsca startu zeskocz na dół. W okolicy znajduje się dużo kwietników. Odszukaj w pobliżu ławkę. Grinduj po kwietniku blisko ławki, byś mógł na nią przeskoczyć i grindować po niej.
- Small Transfer - 200 - przejedź na plac z dwoma mostkami. W pobliżu drogi prowadzącej na plac z basenami, przy ścianie znajdują się dwie oddzielone od siebie rampy. Wykonaj między nimi transfer, by zaliczyć gapa.
- Ditch Slap - 250 - przejedź na plac z dwoma mostkami. W pobliżu tychże mostków znajdują się niewielkie skocznie. Wybij się z jednej z nich i grinduj po krawędzi mostku, by zaliczyć gapa.
- Dumpster Rail Gap - 250 - z miejsca startu obróć się w prawo i zeskocz na dół. Wjedź w alejkę, w której znajduje się podjazd na dach hali. Na prawo od tegoż podjazdu powinieneś zauważyć kilka śmietników. Do dwóch z nich przystawione są deski. Tak się składa, że układają się w linię. Grinduj więc po pierwszej desce, wybij się z jej końca i grinduj po drugiej desce, by zaliczyć gapa.
- Funbox To Rail Transfer - 250 - przejedź na plac z dwoma mostkami, w okolice drogi prowadzącej do placu z basenami. Wzdłuż drogi, po jej prawej stronie biegnie rampa. Wybij się ze skoczni stojącej w pobliżu i grinduj po krawędzi rampy.
- Funbox To Table Transfer - 250 - przejedź na plac z dwoma mostkami, w okolice drogi prowadzącej do placu z basenami. Znajduje się tam stół oraz skocznia. Wybij się ze skoczni i grinduj po stole, by zaliczyć gapa.
- Mini Gap - 250 - przejedź na dach hali. W pewnym miejscu, tuż przy krawędzi dachu, brakuje kawałka przebiegającej wokół niego rampy. Wykonaj transfer między rampami nad brakującym kawałkiem.
- Air Bridge - 300 - przejedź na plac z dwoma mostkami. Podjeżdżając pod jeden z nich wybij się i przeleć nad pozostałą częścią, by zaliczyć gapa.
- Rail 2 Rail - 300 - przejedź na plac z basenami. Między basenami znajduje się rurka. Grinduj po niej w stronę najbliższej rurki i przeskocz na tą "najbliższą" do kolejnego grinda.
- Manual The Bridge - 350 - przejedź na plac z dwoma mostkami. Wykonaj manuala przez jeden z mostków.
- QP 2 Metal - 400 - przejedź na plac z dwoma mostkami. Na jego końcu znajduje się niewielki domek oparty o ścianę. Ma on dwie rurki na dachu. Wybij się z jednej z ramp po dowolnej stronie domku i grinduj po jednej z rurek na dachu.
- Ride The Corner - 400 - z miejsca startu jedź prosto i pod koniec zeskocz na dół. W pobliżu znajduje się alejka obiegająca halę. Wjedź w nią, lecz nie zakręcaj. Na zakręcie (narożniku) musisz wykonać wallride.
- Triangle 2 Triangle - 400 - przejedź na plac z dwoma mostkami. Tu i ówdzie znajdują się krawędzie w kształcie trójkątów. Grinduj po jednej z takich krawędzi i przeskocz na inną taką samą, również do grinda.
- Handicap Rail - 500 - zgrinduj całą rurkę znajdującą się na zjeździe przed wejściem na halę.
- Park Gap - 500 - przejedź na plac z dwoma mostkami, a tam pod domek przy ścianie. Na prawo od niego znajduje się rampa. Grinduj po jej krawędzi i pod koniec przeskocz na krawędź kolejnej rampy.
- Playground Rail - 500 - przejedź na plac z dwoma mostkami. Na jego środku znajduje się ściana. Grinduj po całej długości jej górnej krawędzi.
- Roof Bomb - 500 - dosań się na dach hali i wykonaj z niego Spine Transfer do rampy na dole, w alejce obiegającej halę.
- Air Conditioner Hip - 750 - przejedź na dach hali. Do jednego z obiektów jest przystawiona deska prowadząca na podwyższenie. Wykonaj Hip Transfer między rampami na tymże obiekcie.
- M To The Air - 750 - przejedź na dach hali. Do jednego z obiektów przystawiona jest deska prowadząca na podwyższenie. Wskocz na tenże obiekt i wykonaj manuala. Gap powinien zostać zaliczony.
- Over The Air Conditioner - 750 - przejedź na dach hali. Do jednego z obiektów przystawiona jest deska prowadząca na podwyższenie. Po jednej ze stron tego obiektu znajduje się skocznia. Nabierz rozpędu, wybij się z niej i przeskocz nad całym obiektem, by zaliczyć gapa.
- Rail To Rail Transfer - 750 - przejedź na plac z dwoma mostkami. Rzeczone mostki przebiegają nad dołkiem. Jedna z krawędzi na czas dołka jest przerwana. Odszukaj ją, grinduj po jej pierwszej części, przeskocz nad dołkiem i grinduj po drugiej, by zaliczyć gapa.
- Roof 2 Awning - 750 - dostań się na dach hali a następnie na obiekt, do którego przystawiona jest deska prowadząca na podwyższenie. Wybij się z rzeczonego obiektu i wyląduj na wspomnianym podwyższeniu.
- Flat Roof Drop - 800 - przejedź na drogę między placem z basenami a placem z mostkami. Możesz tam wejść na dach budynku. Uczyń to i wykonaj Acid Dropa z tegoż dachu do rampy poniżej.
- Lip The Kicker Edge - 800 - gdy startujesz, w oddali możesz ujrzeć skocznię znajdującą się na dachu budynku przed Tobą. Wykonaj na niej lipa.
- Hall Pass - 1000 - z miejsca startu obróć się w lewo i zeskocz na dół. Po lewej stronie na podwyższeniu znajdować się będzie trawa. Wskocz tam. Jadąc po trawie kawałek dalej natrafisz na niewielką skocznię i krawędź. Grinduj po tejże krawędzi. Musisz teraz wybić się w odpowiednim momencie (nie za wcześnie, nie za późno), by przelecieć na plac z dwoma mostkami i grindować po kolejnej krawędzi, znajdującej się nieco niżej.
- Huge Rail - 1000 - przejedź na jeden z placów. Musisz zgrindować całą długość rampy przechodzącej po wewnętrznej stronie drogi między jednym a drugim placem.
- Manual The Handicap Slope - 1000 - wykonaj manuala na całej długości zjazdu znajdującego się przed wejściem do hali.
- Over A Footbridge - 1000 - przejedź na plac z dwoma mostkami. Pod mostkami znajduje się lekki dołek. Znajdują się tam podjazdy. Wybij się z jednego z takich podjazdów i przeskocz nad jednym z mostków, by zaliczyć gapa.
- QP 2 Pool Edge - 1000 - przejedź na plac z basenami, na drogę prowadzącą do placu z dwoma mostkami. Teraz obróć się ponownie w stronę basenów i grinduj po krawędzi rampy znajdującej się po wewnętrznej stronie drogi. Z jej końca przeskocz do grindu po krawędzi basenu.
- Swim Team Gap - 1000 - przejedź na plac z basenami. Wejdź na najwyższą skocznię przy jednym z basenów i wykonaj Acid Dropa do basenu. Dzięki temu nabierzesz prędkośći. Z przeciwnej strony basenu wybij się i przeskocz do drugiego basenu.
- Huge Ledge 2 High Rail - 1100 - z miejsca startu obróć się w lewo i zeskocz na dół. Po lewej stronie będziesz miał krawędź. Grinduj po niej w dół zjazdu. Po chwili ujrzysz nieco w górze krawędź. Wyskocz w lewo z krawędzi po której grindujesz na tą drugą do dalszego grinda.