Skatopia Etap I (1) | Story Mode | Tony Hawk's Underground 2 poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Opisy zadań - Etap I
1. Arcade Machine High Score (150,000) - 25 punktów
Lokalizacja Arcade Machine pokazana jest na screenie. Jest to miejsce wewnątrz jednego z tuneli. Wjedź na samą górę planszy, tam znajduje się szyb prowadzący prosto do AM.
2. Locate the Chainsaw - 25 punktów
Rzeczona piła łańcuchowa znajduje się na szczycie pewnego drzewa. Stoi ono w najwyższym punkcie planszy. Widać je na screenie.
3. The Legend of Bigfoot - 25 punktów (wymagany punkt 3)
Zadanie powiązane z poprzednim. Bigfoot stoi w pokazanym na screenie miejscu.
4. Zipline Toss Drop - 25 punktów
Pierwsze (i nie ostatnie) spotkanie z zipline'ami na tej planszy. Są to swego rodzaju przewoźniki. Łapiesz się za uchwyty, w kilka sekund nabierasz prędkości i jesteś na drugim końcu linii. Ta linia, z której masz skorzystać w tym zadaniu, prowadzi w górę i jest pokazana na screenie 1. Sposób korzystania z zipline jest bardzo prosty: zejdź z deski i podbiegnij do linii tak jak do krawędzi na której chcesz zawisnąć (w tym przypadku pod zipline), a następnie podskocz i złap się. Wylecisz wysoko do góry. Gdy już będziesz w powietrzu, wykonaj Acid Dropa. Powinieneś trafić dokładnie do jednej z ramp (screen 2).
5. Launch the Firework - 25 punktów
Aby odpalić fajerwerki, musisz najpierw zdobyć ogień. Nie jest to takie trudne; gorzej z dostarczeniem jego na miejcse, gdyż ma tendencję do szybkiego wygaśnięcia. Widzisz stodołę, na dachu której znajduje się rakieta? Dobrze. Odszukaj teraz stertę palących się pojemników i śmieci. Jest w pobliżu, poznasz po płomieniach i dymie. Ustaw się teraz za tą stertą w stronę stodoły. Płonące pojemniki charakteryzują się tym, iż wyrzucają do góry każdego, kto podskoczy jadąc po nich (zupełnie jak nawiew). Skorzystaj z tej właściwości: wybij się w stronę dachu stodoły. Jest to dosyć trudne, ale jak najbardziej możliwe. Masz bardzo niewielkie szane na wylądowanie tuż obok rakiety, ale na sąsiednim, płaskim daszku - jak najbardziej, a stamtąd już tylko krok do rakiety. Wbiegnij na nią, póki Twoja deska będzie się palić (a nie będzie to trwało zbyt długo). Jeszcze co do wybicia: staraj się zrobić to jadąc pod górę lub z samego szczytu. W innym przypadku nie masz żadnych szans nawet na wybicie się na odpowiednią wysokość, a co dopiero dolecenie do dachu.