Pro Skater (1) | Mapy z gapami | Tony Hawk's Underground 2 poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
11. Pro Skater
Tajemniczy poziom, podzielony na trzy odrębne części: główną, świątynię i piekło. Przed każdym gapem wyróżniałem, w jakiej części jest on do wykonania. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób otworzyć kolejne części, przejdź do solucji dla trybu Story Mode, do poziomu Pro Skater.
Lista gapów ze screenami od 175 punktów wzwyż (31 gapów, 12 screenami):
- Ledge hop - 25 - główna: z miejsca startu obróć się o 180 stopni i zjedź na dół. Tamże po bokach znajdują się krawędzie idealnie nadające się do grindowania. Uczyń to, a gdy dojedziesz do przerwy w takowej krawędzi, przeskocz ją i grinduj dalej.
- Rail hop - 25 - główna: grinduj po pomarańczowej barierce na wyższym poziomie planszy. W jednym miejscu jest ona na kawałeczek przerwana. Przejedź po tym właśnie kawałeczku cały czas grindując, by zaliczyć gapa.
- Wire hop - 25 - główna: grinduj po pomarańczowej barierce na wyższym poziomie planszy. W odpowiednim momencie przeskocz na czerwoną krawędź i grinduj dalej.
- Spine the Landing Pad - 40 - główna: wykonaj Spine Transfer między rampami po bokach statku.
- Craneless - 50 - główna: zacznij grindować po czerwonej krawędzi. W pewnym momencie zaliczysz gapa, ot tak sam z siebie. :)
- Holo Boy - 50 - główna: dostań się na samą górę planszy. Znajduje się tam misa. Przeskocz nad nią, by zaliczyć gapa.
- Ledge 2 Rail - 50 - główna: grinduj po krawędzi przy ścianie na wyższym poziomie planszy, a następnie przeskocz na pomarańczową barierkę i grinduj dalej, by zaliczyć gapa.
- Portal Hop - 50 - świątynia: z miejsca startu przejedź kawałeczek prosto i obróć się o 180 stopni. Po obydwu stronach portalu prowadzącego do głównej części znajdują się rampy. Grinduj po krawędzi jednej z nich, a przy końcu wyskocz i grinduj po krawędzi drugiej rampy.
- Rail 2 Ledge - 50 - główna: grinduj po pomarańczowej barierce na wyższym poziomie planszy, a następnie przeskocz na krawędź przy ścianie i grinduj dalej, by zaliczyć gapa.
- Temple Wall Transfer - 50 - świątynia: z rampy przed świątynią wykonaj Spine Transfer na rampę...Również przed świątynią, ale nieco bliżej wejścia (znajduje się ona nieco wyżej).
- Cable Plant - 75 - główna: z dowolnej rampy na planszy wybij się i grinduj po czerwonej krawędzi. Gdy będziesz mijał jeden z zakrętów, gap zostanie zaliczony.
- Clear the Entrance - 75 - świątynia: wjedź do świątyni i obróć się o 180 stopni. Po lewej i po prawej stronie powinieneś ujrzeć dwie rampy, nad nimi zaś ściany. Grinduj po jednej z nich, przeskocz na drugą i grinduj dalej, by zaliczyć gapa.
- Clear the Fighter - 75 - główna: z miejsca startu obróć się w lewo. Znajduje się tam statek numer 1, zaś po jego bokach rampy. Wykonaj transfer między jedną a drugą rampą, by zaliczyć gapa.
- Star Transfer - 75 - główna: dostań się na samą górę planszy i przejedź na koniec, na którym znajdują się dwie rampy obok siebie, nieco oddzielone. Wykonaj transfer między jedną z nich a jedną z ramp nieco niżej, by zaliczyć gapa.
- Hop the Hell Beams - 80 - piekło: z miejsca startu obróć się o 180 stopni. Wybij się z rampy i grinduj po krawędzi znajdującej się nad nią. Powinieneś widzieć jeszcze drugą taką. Przeskocz właśnie na tą drugą, do dalszego grinda.
- High lip - 100 - główna: z miejsca startu obróć się w lewo. Znajduje się tam statek numer jeden. Wjedź do tegoż pomieszczenia. Na jego końcu znajduje się rampa. Wybij się z niej i wykonaj dowolneg lipa na krawędzi w górze.
- Ramp Transfer - 100 - świątynia: wykonaj Spine Transfer między rampami, które widzisz po lewej i prawej stronie przy starcie planszy.
- Rubble Jump - 150 - świątynia: na lewo od figury wewnątrz świątyni, znajduje się krawędź, na której z kolei jest wyskok. Skorzystaj z niego, wybij się i grinduj po wyższym poziomie świątyni.
- Spinal Columns - 150 - świątynia: wjedź do środka świątyni i po prawej stronie szukaj grubej kolumny z dziurą. Wykonaj Spine Transfer przelatując przez tą właśnie lukę.
- Go to Hell - 175 - piekło: z miejsca startu przejedź do rampy przed Tobą i wykonaj Spine Transfer do rampy na dole.
- Double Monkey - 200 - świątynia: po wykonaniu gapa Clear the Monkey przeskocz na krawędź symetryczną do tej, po której grindowałeś przed chwilą i grinduj dalej, by zaliczyć gapa.
- Triple Rail Skip - 200 - główna: grinduj po pomarańczowej barierce. W dwóch miejscach następujących po sobie ma ona luki. Przeskocz je i grinduj dalej, by zaliczyć gapa.
- Space Leap - 250 - główna: grinduj po pomarańczowej poręczy. W pewnym miejscu, tam, gdzie znajduje się tudzież znajdować się będzie przejście do świątyni, znajduje się duża przerwa w barierce. Wybij się z końca, przeskocz nad przerwą i grinduj dalej po drugiej stronie, by zaliczyć gapa.