Airport (1) | Mapy z gapami | Tony Hawk's Underground 2 World Destruction Tour poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Do tej części wstęp jest raczej nie wymagany. Znajdziesz tu króciutkie opisy plansz (prawdę mówiąc, to na dobrą sprawę są one nie przydatne) oraz wykaz wszystkich gapów do zdobycia na danej planszy wraz ze sposobami ich wykonania. Wszystkich, prócz trzech - na planszy Skatopia brakuje jednego oraz na planszy Philadelphia dwóch gapów, ale myślę, że na ponad 600 (ostatnie obliczenia mówią, że jest ich 612) łącznie jakoś można przeboleć brak tych kilku. :)
1. Airport
Plansza pochodząca z THPS3. Podobnie jak Downhill Jam, stanowi bardziej określony przejazd od startu do mety, niż skatepark. Poszczególne obiekty na tej planszy wskazuję po zjazdach: na planszy są dwa takie zjazdy, przy których są ruchome schody.
Lista gapów ze screenami od 200 punktów wzwyż (35 gapów, 8 ze screenami):
- Claim Hop! - 50 - z miejsca startu obróć się lekko w prawo, przeskocz nad ladą i jedź po pasie bagażowym. Miń plac z helikopterem. Dostaniesz się do pomieszczenia z okrągłym obiektem pośrodku. Tu i ówdzie są w tymże pomieszczeniu krawędzie do grindowania. Grinduj po jednej z takich krawędzi i przeskocz do grinda na poręcz ruchomych schodów, by zaliczyć gapa.
- Heliport Baggage - 50 - z miejsca startu obróć się lekko w prawo, przeskocz nad ladą i grinduj po jednej z krawędzi pasu bagażowego. W odpowiednim momencie przeskocz na drugą krawędź, by zaliczyć gapa.
- Rail Hop - 50 - przejedź na sam koniec planszy, do głównej hali. Zjedź po jednym ze zjazdów na dół. Grinduj w lewo po bocznej krawędzi rampy. W jednym miejscu brakuje jej na większym odcinku, musisz przeskoczyć na krawędź paczek. Zrób to, a pod koniec krawędzi paczek przeskocz na dalszą krawędź rampy.
- Walkway Hop - 50 - z miejsca startu przejedź kawałek prosto i grinduj po prawej stronie ruchomej podłogi na środku planszy. Przeskocz dwa razy w lewo do kolejnych grindów (po środku i po lewej stronie) a następnie z powrotem.
- Draining The Vein - 100 - z miejsca startu jedź trzymając się lewej strony. Po chwili znajdziesz wejście do łazienki. Grinduj po rurce właśnie tam prowadzącej, następnie przeskocz na krawędź nad pisuarami i z tejże krawędzi na kolejną rurkę.
- Droppin' Science! - 100 - z miejsca startu jedź prosto, do pierwszego zjazdu. Tamże wybij się i grinduj po podwieszonej lampie. Przeskocz w prawo na kolejną lampę, a następnie w odpowiednim miejscu w lewo na jeszcze jedną lampę.
- Escalatin' The Situation - 100 - z miejsca startu obróć się lekko w prawo, przeskocz nad ladą i jedź po pasie bagażowym. Miń plac z helikopterem. Dostaniesz się do pomieszczenia z okrągłym obiektem pośrodku. Są tam ruchome schody, zaś po ich bokach rampy. Wykonaj transfer między dwiema rampami, nad schodami.
- Gate Hop! - 100 - przejedź na sam koniec planszy, do głównej hali. Tamże grinduj po jednej z czerwonych rurek. Gdzieniegdzie brakuje fragmentów rurek, ze względu na wyjścia z lotniska. Przeskocz nad taką luką i grinduj dalej.
- Illuminatin' - 100 - z miejsca startu jedź prosto i trzymaj się lewej strony trasy. Po chwili trafisz na obudowany rządek telefonów. Wjedź na obudowę, wyskocz z niej i grinduj po podwieszonej lampie, by zaliczyć gapa.
- Last High Light! - 100 - przejedź tuż przed drugi zjazd i wybij się z niewielkiego podjazdu po środku do grinda po lampie.
- Light Hop! - 100 - przejedź na sam koniec planszy, do głównej hali. Zjedź po jednym ze zjazdów na dół. Grinduj po dowolnej krawędzi, a następnie w odpowiednim momencie przeskocz do grindu po jednej z lamp. Teraz musisz jeszcze przeskoczyć z jednej lampy do grindu po kolejnej.
- Light Pop! - 100 - przejedź na sam koniec planszy, do głównej hali. Zjedź po jednym ze zjazdów na dół. Grinduj po krawędzi przebiegającej wokół pomieszczenia i przeskocz do grindu po lampie, by zaliczyć gapa.
- Lighten Up! - 100 - przejedź za pierwszy zjazd i jedź po lewej stronie. Trafisz na obudowany rządek telefonów. Wjedź na obudowę, wyskocz z niej i grinduj po podwieszonej lampie, by zaliczyć gapa.
- Local Call - 100 - z miejsca startu jedź po lewej stronie. Trafisz na obudowany rządek telefonów. Wykonaj grinda na krawędzi obudowy, by zaliczyć gapa.
- Mulin' - 100 - z miejsca startu obróć się lekko w prawo, przeskocz nad ladą i jedź po pasie bagażowym. Miń plac z helikopterem. Dostaniesz się do pomieszczenia z okrągłym obiektem pośrodku. Przy wyjeździe z niego znajdują się bramki, możesz je jednak przeskoczyć wybijając się z podjazdów. Uczyń to.
- Musical Chairs - 100 - przejedź na sam koniec planszy, do głównej hali. Tu i ówdzie znajdują się siedzenia dla oczekujących. Grinduj po krawędzi jednego z takich siedzeń, wyskocz do manuala, dojedź do innych kilku siedzeń i powtórz grinda.
- O The S - 100 - kawałek przed drugim zjazdem znajdują się bramki. Przeskocz nad nimi, używając podjazdów.
- Off The Couch - 100 - przejedź na sam koniec planszy, do głównej hali. Na obydwu jej końcach znajdują się rampy z wbudowanymi monitorami. Wyskocz lekko z jednej z ramp, spadnij do reverta i manuala i jedź w takim stanie do rampy z monitorami po drugiej stronie hali.
- S Look Out!! - 100 - przejedź za pierwszy zjazd i trzymaj się prawej strony. Po chwili znajdziesz wejście do łazienki. Grinduj po rurce właśnie tam prowadzącej, następnie przeskocz na krawędź nad pisuarami i z tejże krawędzi na kolejną rurkę.
- Spiral Stairs North - 100 - przejedź na sam koniec planszy, do głównej hali. Tamże skręć w prawo. Na końcu znajdziesz spiralny zjazd na dół. Grinduj po krawędzi poręczy tegoż zjazdu.
- Spiral Stairs South - 100 - przejedź na sam koniec planszy, do głównej hali. Tamże skręć w lewo. Na końcu znajdziesz spiralny zjazd na dół. Grinduj po krawędzi poręczy tegoż zjazdu.
- Spotted Bags - 100 - z miejsca startu obróć się lekko w prawo, przeskocz nad ladą i jedź po pasie bagażowym. Miń plac z helikopterem. Dostaniesz się do pomieszczenia z okrągłym obiektem pośrodku. Znajdują się tam również ruchome schody. Między schodami jest rampa. Wybij się z niej i wykonaj dowolnego lipa na krawędzi nad nią.
- Takin' The High Road - 100 - z miejsca startu przejedź do pierwszego zjazdu i wybij się z niewielkiej skoczni do grinda po podwieszonej lampie.
- Through The Pad! - 100 - z miejsca startu obróć się w prawo i przeskocz nad ladą. Grinduj po krawędzi pasu bagażowego aż do jego końca, gdzie przeskocz do grinda po poręczy ruchomych schodów.
- Walkway Ride1! - 100 - wykonaj grinda na całej długości ruchomej podłogi na środku planszy.
- Walkway Ride2! - 100 - wykonaj grinda na całej długości ruchomej podłogi na środku planszy. Tym razem mowa o ruchomej podłodze znajdującej się za pierwszym zjazdem.
- X-Ray - 100 - z miejsca startu obróć się lekko w prawo i wykonaj manuala po pasie bagażowym, by zaliczyć gapa.