Airport | Classic Mode | Tony Hawk's Underground 2 poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
1. Zadania
1. High Score - 125,000 points
2. Pro Score - 250,000 points
3. Sick Score - 400,000 points
4. High Combo - 80,000 points
5. Collect S-K-A-T-E
S: Z początku planszy jedź prosto, trzymaj się lewej strony. Gdy tylko będziesz mógł, wskocz i grinduj po podwieszonych lampach. Przeskocz między dwiema z nich, a złapiesz literkę.
K: Na dole, po zjeździe obok ruchomych schodów.
A: Jedź dalej w dół planszy. A znajdziesz nad drzewkiem (wejdź na nie) za bramkami.
T: Kontynuuj zjazd. Przy drugim zjeździe obok ruchomych schodów wybij się z podjazdu i grinduj po podwieszonej lampie. Wyskocz z jej końca, by złapać tę literkę.
E: Przy łapaniu poprzedniej literki z pewnością zauważysz w oddali E. Skorzystaj z jednej z ramp i grinduj po najwyższej rurce, by złapać literkę.
6. Collect C-O-M-B-O
Ten kombos opiera się przede wszystkim na skakaniu i grindowaniu po lampach. Pierwsza literka znajduje się nieco w oddali, tuż przed pierwszą zmianą wysokości planszy. Złap ją przez grinda i zeskocz do manuala. Niemalże od razu wpadniesz na niewielki podjazd, z którego wybij się do grindu po lampie. W odpowiednim momencie przeskocz w prawo na kolejną lampę. Tamże czeka O. Po raz kolejny przeskocz na kolejną lampę, tym razem w lewo. Grinduj dalej, a złapiesz M. Przeskocz teraz w prawo na lampę położoną nieco niżej i grinduj po niej. Pod jej koniec wyskocz i grinduj po kolejnej, a złapiesz w locie B. Ostatnia literka, czyli O, znajduje się tuż za końcem ostatniej lampy.
7. Crush The Suspicious Suitcases
W tym zadaniu musisz odnaleźć i zniszczyć (tzn. przejechać po) 5 podejrzanych walizkach. Oto ich lokalizacje:
- Z miejsca startu obróć się nieco w prawo, przeskocz nad ladą i grinduj po pasie bagażowym. W pewnym miejscu trafisz na walizkę. Nie przestawaj grindować.
- W pomieszczeniu z ruchomymi schodami w którym wylądujesz po grindowaniu po pasie z poprzedniej walizki, wejdź na okrągły obiekt na środku. Tam znajdziesz kolejną walizkę.
- Jedź dalej w dół planszy. Zaraz za bramką ujrzysz zjazd do łazienki po prawej stronie. Skorzystaj z niego. Wewnątrz jest walizka.
- Na pasie za kolejnymi bramkami znajdziesz przedostatnią walizkę.
- Dojedź do końca planszy i na dół. Ostatnia walizka leży na skrzyniach.
8. Manual The Escalator Slope
Z początku planszy jedź cały czas prosto, aż trafisz na zmianę wysokości i ruchome schody. Przejdź do Nose Manuala i zjedź w dół obok schodów. Proste, prawda?
9. Nosegrab Over The Copter
Z początku planszy obróć się lekko w prawo i przeskocz nad ladą, by trafić na pas bagażowy prowadzący do placu, na którym stoi helikopter. Przed helikopterem znajduje się niewielki podjazd. Skorzystaj z niego i przeskocz nad całym helikopterem. W locie wykonaj Nosegraba. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, zadanie będzie wykonane. Prawdopodobnie będziesz miał za małą prędkość przy wybiciu i ogólnie za małe wybicie. Jeżeli nie będziesz mógł przeskoczyć helikoptera, przerzuć wszystkie zdobyte dotąd punkty statystyk do statystyk Ollie i Speed.
10. Get the secret tape
Przejedź na sam koniec planszy i w prawo. Ukryta kaseta znajduje się nad najwyższą rurką, na końcu planszy. Skorzystaj z jednej z ramp - wybij się i grinduj po możliwie najwyższej rurce.
2. Punkty statystyk
- Przejedź do części z ruchomymi schodami znajdującej się za placem z helikopterem. Znajdują się tam dwie pary takich schodów, zaś pomiędzy nimi i po ich bokach rampy. Wykonaj transfer między rampami nad jednymi ze schodów, by złapać punkt.
- Z miejsca startu przejedź kawałek prosto, aż do zmiany wysokości i ruchomych schodów. Zauważ, że pośrodku zjazdu można się wybić z niewielkiej skoczni i grindować po podwieszonej lampie. Uczyń to, a następnie przeskocz na kolejną lampę (jeżeli nie wykonałeś zadania ze zbieraniem literek C-O-M-B-O, to jest w tym miejscu O) i na jeszcze jedną. Przy drugim przeskoku złapiesz punkt statystyk.
- Z miejsca startu przejedź prosto, po zjeździe przy ruchomych schodach. Trzymaj się lewej strony trasy. Trafisz na kopułę pod którą znajdować się będą aparaty telefoniczne. Wjedź na nią. Wskocz teraz na lampę mającą początek nad tą kopułą i obróć się o 180 stopni (tak, byś stał przodem do startu). Wyskocz z lampy i złap punkt.
- Od lokalizacji poprzedniego punktu przejedź kawałek dalej. Punkt znajdować się będzie nad jedną z bramek.
- Przejedź na sam koniec planszy i na dół. Punkt znajduje się w pobliżu skrzyń.