Downhill Jam | Mapy z gapami | Tony Hawk's Underground 2 World Destruction Tour poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
7. Downhill Jam
Ten poziom stanowi zamkniętą trasę. Jedziesz raczej tylko w jedną stronę (choć możesz także w drugą, rzecz jasna). Gdy trafisz na koniec planszy, zostaniesz przeniesiony na jej początek i będziesz mógł znowu spróbować np. wykonania gapa, którego poprzednio nie wykonałeś. :) Polecam uważną obserwację rozwieszonych na ścianach reklam i transparentów, gdyż najczęściej to właśnie po ich lokalizacji naprowadzam na miejsce wykonania gapa. Plansza pochodzi z THPS1.
Lista gapów ze screenami od 1000 punktów wzwyż (18 gapów, 6 ze screenami):
- 25ft - 25 - jedź po planszy, dopóki nie trafisz na stojący na środku słup z dużym billboardem "element". Przed słupem znajdzie się skocznia, byś mógł się dostać na górę. Skorzystaj z niej, oczywiście. Po drugiej stronie wzniesienia znajduje się zjazd, zakończony kolejną skocznią. Wybij się z niej i przeleć kawałek w powietrzu, by zaliczyć gapa.
- Manual Through The HP! - 100 - wykonaj manuala na całej długości rury, by zaliczyć gapa.
- Over The Giant Grate! - 100 - pod koniec planszy znajdują się dwa podjazdy. Wybij się z jednego i wyląduj na drugim, by zaliczyć tego gapa.
- 50ft - 150 - tam, gdzie gap 25ft. Musisz po prostu dolecieć nieco dalej.
- Lip Bar - 250 - z miejsca startu jedź prosto, dopóki po lewej stronie nie ujrzysz logo "Hurley". Tuż przed nim zamiast ściany znajduje się rurka. Wykonaj na niej dowolnego lipa, by zaliczyć gapa.
- Rail 2 Rail - 250 - z miejsca startu zjedź w dół. W pobliżu powinieneś mieć dwie nieco skrzywione krawędzie. Grinduj po jednej z nich i przeskocz do grinda po drugiej, by zaliczyć gapa.
- 75ft - 450 - tam, gdzie gap 25ft. Musisz po prostu dolecieć jeszcze nieco dalej. :)
- Neversoft Elec. Co. Gap - 500 - pod koniec planszy, po prawej stronie znajduje się rampa. Wybij się z niej do grinda po rurce na górze, przy której stoi dużo ludzi.
- Pipe 2 Triangle - 500 - po prawej stronie, tuż za startem znajduje się podjazd i dwie rurki. Grinduj po jednej z nich, a pod koniec zeskocz i grinduj po krawędzi na dole.
- High Up Transfer - 800 - mniej więcej na środku planszy znajduje się długa rampa - rura. Przejedź na nią od strony startu i wejdź na górę przez jej prawą stronę (można się tam dostać). Na końcu niewielkiej powierzchni znajduje się początek rurki. Wykonaj na niej grinda, zeskocz na innej powierzchni i wykonaj transfer w prawo między rampą w pobliżu Ciebie a rampą kawałek dalej (za odstępem).
- Hit Ledge Left - 800 - na prawo od skalnego słupa znajdującego się najbliżej końca planszy znajduje się rurka. Grinduj po niej, a z jej końca wybij się w lewo i grinduj dalej po krawędzi w oddali.
- Hit Ledge Right - 800 - na lewo od skalnego słupa znajdującego się najbliżej końca planszy znajduje się rurka. Grinduj po niej, a z jej końca wybij się w prawo i grinduj dalej po krawędzi w oddali.
- 100ft - 1000 - tam, gdzie gap 25ft. Musisz po prostu dolecieć dalej niż we wszystkich poprzednich gapach z serii "xxft", ale nie jest to specjalnie trudne.
- Huge Water Hazard Gap - 1000 - kawałek za startem, po prawej stronie, znajdują się dwie rurki przechodzące nad wodą. Przeskocz lukę nad wodą, by zaliczyć gapa.
- Smack The Pole - 1112 - z miejsca startu jedź po planszy, aż na lewej ścianie ujrzysz transparent z gwiazdką i cyfrą 4. Wyskocz ze skoczni stojącej najbliżej tego miejsca i grinduj po rurce przymocowanej do skały.
- QP 2 Pipe - 4000 - z miejsca startu jedź prosto, aż ujrzysz dwie rurki obok siebie, przechodzące nad przepaścią. Na prawo od nich jest rampa. Wybij się z rampy i spadnij do grinda po jednej z rurek, by zaliczyć gapa.
- Box 2 Box - 6969 - na końcu planszy, po prawej stronie znajdują się dwa podjazdy. Wybij się z jednego i wyląduj na drugim, by zaliczyć gapa.
- Kicker 2 Pipe 2 Pipe 2 Pipe!! - 10000 - trudny do wykonania gap. Z miejsca startu przejedź kawałek prosto, do skały tworzącej pętlę (można pod nią przejechać). Wejdź na nią. Znajduje się tam niewielka skocznia. Wykorzystaj ją i wybij się do grindu na rurce powyżej. Musisz wybić się w odpowiednim momencie, inaczej nici z grindu. To samo czeka Cię przy przeskoku na lewą rurkę: kawałek dalej będą dwie. Gdy już będziesz grindował po lewej rurce, pod jej koniec wyskocz w lewo i grinduj po jedynej rurce w pobliżu, a gap zostanie zaliczony.