Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Training Zadania | Story Mode | Tony Hawk's Underground 2 World Destruction Tour poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

1a. Basics - Learn to Ollie

Zaczynamy od podstaw. Twoje pierwsze zadanie: podskocz trzy razy. Nie było tak źle, prawda?

1b. Basics - Manual

Nabierz odrobinę prędkości, wykonaj manuala (góra-dół) przed pachołkami, przejedź odcinek między pachołkami w manualu. Nawet nie musisz z niego wychodzić; stanie się to automatycznie.

1c. Basics - Grind the rail

Podjedź do pulsującej rurki przed Tobą, wyskocz i wciśnij odpowiedni klawisz, by po niej grindować. Dojedź w ten sposób do jej końca.

1d. Basics - No Comply over the taxi

Przed Tobą taksówka. No Comply to rodzaj wyskoku z podłoża. Wjedź na niewielki podjazd przed taksówką, przytrzymaj klawisz skoku, naciśnij górę jeden raz, puść klawisz skoku. Prawdopodobnie otrzymasz punkt statystyk za wypełnienie jednego z warunków, ale to informacja całkowicie przy okazji.

1e. Basics - Boneless over the taxi

Wykonaj to samo co w poprzednim punkcie, z tą małą różnicą, iż musisz wcisnąć górę nie raz, lecz dwa lub więcej.

1f. Basics - KickFlip over the gap

Masz przed sobą podobne podjazdy, jak przy taksówce chwilkę wcześniej. Tym razem rozpędź się, wyskocz i w powietrzu zrób Kickflip (lewo + klawisz odpowiadający za flip). Wyląduj na drugim podjeździe. Jeżeli zaliczony zostanie gap (niebieski tekst), to zadanie będzie wykonane pomyślnie.

2a. Basics - Lip the QP

Znajdujesz się teraz na rampie. Masz wykonać dowolnego lipa. Bodajże najprostszym jest Nosestall. Wystarczy tylko podjechać do krawędzi rampy pod kątem prostym i wcisnąć klawisz odpowiedzialny za grindowanie. No i się nie przewrócić.

2b. Basics - QP Grind

Tym razem celem jest grind po krawędzi rampy. Aby go wykonać, podjedź do krawędzi rampy pod kątem i wciśnij klawisz.

2c. Basics - Melon off a vert

Za chwilę wykonasz swojego pierwszego graba. Graby to coś podobnego do flipów (również triki powietrzne), tyle, że Twoja postać zamiast obracać deską w powietrzu, chwyta ją przybierając określoną pozycję. Tutaj musisz wykonać Melona. Wyskocz z krańca rampy, w powietrzu wciśnij lewo i klawisz odpowiadający za graby. Bezpiecznie wyląduj.

2d. Basics - Learn to spin

Tu musisz wyskoczyć i wykonać obrót o 360 stopni (w obojętnie którą stronę).

2e. Basics - Get out of a half pipe

Aby wyskoczyć z rampy, wybij się z jej krawędzi i wciśnij dwa odpowiednie klawisze (są one odpowiedzialne za Spine Transfer oraz Acid Drop).

2f. Basics - QP Transfer

Na koniec tej serii zadań musisz wykonać transfer między dwiema pulsującymi rampami, tzn. przeskok - wybijasz się z jednej i lądujesz na drugiej. Wystarczy tylko nabrać prędkości, ustawić się pod odpowiednim kątem, wyskoczyć i pewnie wylądować.

3. Novice - Sticker Slap the walls

Nowość w tej części serii. Jedź prosto na ścianę, wyskocz tuż przed nią i wciśnij klawisz skoku drugi raz gdy będziesz obok niej. Pozostawisz na ścianie efektowną naklejkę, a sam odbijesz się w drugą stronę. Powtórz ten manewr 5 razy.

4a. Novice - Tear down the wall

Wykorzystując trik Sticker Slap znany Ci już z poprzedniego zadania, zniszcz pękniętą ścianę. Grinduj po pulsującej rampie, w odpowiednim momencie wyskocz i wykonaj trik.

4b. Novice - Open the door

Aby otworzyć drzwi, musisz wykonać Wallride na przycisku przyczepionym do ściany. Jak to zrobić? Podjedź do ściany pod kątem, wyskocz i naciśnij klawisz odpowiadający za grind. Powinno się udać.

5. Novice - Wallie and grind the rail

Coś w stylu rozbudowanego poprzedniego zadania. Wykonaj Wallie (aby to zrobić, wykonaj Wallride i próbuj wykonać to samo drugi raz - zamiast Wallride wyjdzie Wallie :), za pomocą tegoż triku dojedź do szczytu ściany i zacznij po nim grindować.

6a. Novice - Spine Transfer the fun box

Nabierz troszkę rozpędu, wyskocz z rampy przed Tobą i wciśnij odpowiednie dwa klawisze, by wykonać Spine Transfer.

6b. Novice - Hip Transfer

Jak wyżej, nabierz troszkę rozpędu, wyskocz z rampy przed Tobą (musisz zachować odpowiedni kąt) i wciśnij odpowiednie dwa klawisze, by wykonać Hip Transfer.

7a. Novice - My first combo

Jak sama nazwa wskazuje - masz do czynienia z kombosem. Polega on kolejno na grindzie po krawędzi rampy, przeskoku i dalszym grindzie po rurce oraz drugim przeskoku i grindzie po drugiej rampie. Nic trudnego. Wszystkie obiekty, po których masz się przemieszczać, pulsują.

7b. Novice - Side Jumping Combo

Zadanie bardzo podobne do poprzedniego. Wpierw grindujesz po rampie, następnie (uwaga, różnica) przeskakujesz w lewo na rurkę po lewej i grindujesz i na koniec (druga różnica) przeskakujesz w prawo na rampę I grindujesz. To wszystko.

8. Novice - Skitch the forklift

Tym razem wystarczy, że podjedziesz do pojazdu przed Tobą i złapiesz się go (góra). Musisz balansować przez 10 sekund. To teoretycznie dużo, ale balansowanie przy Skitchin' jest bardzo łatwe.

9. Novice - Do a real combo

Na czym polega to "real combo"? Musisz wjechać na rampę znajdującą się na wprost Ciebie, wyskoczyć, wykonać dowolnego graba (np. znanego Ci juz Melona) i wylądować z revertem do manuala (góra-dół). Nie przewróć się, rzecz jasna.

10a. Novice - Do a McTwist

Pierwszy special, jakiego wykonasz. Zrób parę dowolnych trików by wypełnić pasek SPECIAL, a następnie wykonaj McTwista (kombinacja klawiszy pokazana jest na ekranie).

11a. Off board - Caveman time

W tym przypadku Twoim zadaniem jest trzykrotne wykonanie triku Caveman. Aby to uczynić, zejdź z deski a następnie w biegu wyskocz i wciśnij klawisz odpowiadający za zejście/wejście na deskę. Powtórz ten manewr 3 razy.

11b. Off board - Jump on the crates

Troszkę skakania po skrzyniach. Wpierw zejdź z deski i wskocz na mniejszą skrzynię. Następnie zeskocz z niej i wykonaj podwójny skok, aby sięgnąć szczytu dwóch ułożonych na sobie skrzyń.

11c. Off board - Jump and hang

Rozpędź się i wyskocz w stronę pulsującego obiektu. Nie masz szans na wskoczenie bezpośrednio na niego, toteż musisz na chwilę zawisnąć. W tym celu użyj odpowiedniego klawisza. Po zawiśnięciu wystarczy wdrapać się na obiekt.

11d. Off board - Climb the ladder

Bezpośrednio przed Tobą znajduje się drabina. Wystarczy, że wejdziesz po niej na górę. :)

11e. Off board - Shimmy to the opening

Podejdź powoli do krawędzi przed Tobą, a automatycznie zawiśniesz na niej. Teraz przesuwaj się w prawo, aż będziesz mógł ponownie się wdrapać.

11f. Off board - Acid Drop

Ostatnia część serii. W dowolny sposób dojedź do krawędzi, wyskocz z niej i wciśnij dwa odpowiednie klawisze, aby wykonać Acid Drop.

10b. New School - Do a Backflip

Nic prostszego. Wybij się z rampy i wstukaj kombinację pokazaną na ekranie (grab + dół-dół).

10c. New School - Do a Roll

Jak wyżej, tyle, że z inną kombinacją (grab + prawo-prawo).

12. New School - Vert WallPlant Session

Musisz trzy razy wykonać Vert WallPlant. Trik wykonujesz wciskając dwa razy klawisz skoku (1 raz wyskok z rampy - pod kątem prostym, 2 raz naklejka).

13. New School - Fun with tomatoes

Podnieś pomidory z pojemnika za Tobą, skieruj się w stronę idącego Phila i... Rzucaj! :) Musisz trafić 5 razy.

14a. New School - Tag the place

Twoim zadaniem jest namalowanie swojego graffiti w 5 oznakowanych miejscach. Aby malować, zejdź z deskorolki i wciśnij odpowiedni klawisz. Oto lokalizacje owych miejsc:

  • Nad dwoma ustawionymi na sobie skrzyniami;
  • Od pierwszej lokalizacji idź wzdłuż ściany - omiń basen. Drugie miejsce znajdziesz nad rampą;
  • Dalej wzdłuż ściany: trzecie miejsce jest kawałek wyżej;
  • Nadal wzdłuż ściany, czwarte miejsce na tej samej wysokości co trzecie;
  • Idź w tym samym kierunku wzdłuż ściany, ujrzysz żółtą rurę, która może posłużyć jako drabina. Wdrap się na górę. Tam znajduje się ostatnie miejsce.

14b. New School - Hang'n Tag

Musisz zamalować sporą tablicę. Zapewne już ją znasz z punktu 11e. Jak się do niej dostać? Tak samo, jak wcześniej: podwójny skok na dwie ustawione na sobie skrzynie, skok w stronę obiektu w wodzie - zawiśnij, wdrap się, wejdź po drabinie na górę, zawiśnij na krawędzi i przejdź kawałek w prawo. Teraz wystarczy tylko wcisnąć odpowiedni klawisz.

15. New School - Keep the focus

Wypełnij pasek SPECIAL a następnie wypróbuj nowość w tej części serii - Focus Mode za pomocą odpowiedniego klawisza i utrzymaj ten stan przez 5 sekund.

16. New School - Arcade machine high score

Musisz zdobyć odpowiednią liczbę punktów w przeciąu 1 minuty. Ta liczba to jedynie 3 tysiące punktów. Mi w danym czasie udało się zdobyć 70 razy tyle, a to o czymś świadczy. :)