Training (1) | Mapy z gapami | Tony Hawk's Underground 2 World Destruction Tour poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
15. Training
Mapa częściowo pochodzi z pierwszej części Tony Hawk's Pro Skater - istniała tam mniej rozbudowana jej wersja (Warehouse). Można ją podzielić na dwa rejony oddzielone niewielką bramą. Zarówno po jednej, jak i po drugiej stronie znajduje się wiele ramp i krawędzi pozwalających na zdobycie dużych punktów. Trochę flipów i grabów na rampie w początkowej części mapy w połączeniu z trikami flatlandowymi które zwiększą Twój mnożnik daje prawdziwie wybuchową kombinację.
Lista gapów ze screenami od 150 punktów wzwyż (25 gapów, 9 ze screenami):
- Rail Pop - 25 - wykonaj grinda po rurce na konstrukcji stojącej nieopodal białej misy w nowej części magazynu.
- Beam Lip - 50 - z początku planszy zjedź lewym zjazdem i przejdź kawałek w lewo. Obróć się o 180 stopni i z rampy przed Tobą wykonaj transfer do dużej misy. Kawałek nad nią, po drugiej stronie, znajduje się drewniana kłoda. Wykonaj na niej lipa.
- Half pipe lip - 50 - wykonaj lipa w wielkiej rampie znajdującej się w pierwszej części magazynu.
- Pool 2 Pool - 50 - grinduj po krawędzi białej misy w nowej części magazynu i w odpowiednim momencie przeskocz na krawędź basenu wypełnionego wodą.
- Qp Transfer - 50 - z początku planszy zjedź lewym zjazdem i obróć się o 180 stopni. Wykonaj transfer między dwiema niebieskimi rampami, a gap zostanie zaliczony.
- Rail 2 Light - 50 - za pomocą ramp w nowej części magazynu dostań się na podwieszone rurki. Gdy znajdziesz się w pobliżu lampy, przeskocz na nią, a gap zostanie zaliczony.
- Ramp Hop - 50 - z początku planszy zjedź lewym zjazdem. Ujrzysz dwa niewielkie podjazdy naprzeciw siebie. Przeskocz przestrzeń między nimi aby zaliczyć gapa.
- Red Button wallride - 50 - w nowej części magazynu wykonaj wallride na czerwonym przycisku z napisem "FIRE".
- Car Hop - 75 - przeskocz nad taksówką stojącą w pierwszej części magazynu.
- Funbox Spine - 75 - wjedź do białej misy w nowej części magazynu i wykonaj Spine Transfer nad konstrukcją stojącą obok niej.
- Going up - 75 - grinduj po rampie stojącej pod ścianą obok taksówki. Miniesz wielką rampę i dwa razy przeskoczysz na kolejną rurkę. Rurka za wielką rampą ma zakrzywione zakończenie. Wyskocz w odpowiednim momencie z owego zakończenia i grinduj na rurkach znajdujących się wyżej w powietrzu.
- Light Hop - 75 - za pomocą ramp w nowej części magazynu dostań się na podwieszone rurki. Lampy wiszą parami. Gdy znajdziesz się w pobliżu jednej z lamp, przeskocz na nią, a następnie z tejże pierwszej przeskocz na drugą. Gap zostanie zaliczony.
- Hippin - 100 - wjedź do nowej części magazynu i podjedź pod zachodnią ścianę. Znajduje się tam charakterystyczna rampa, na której możesz wykonać Hip Transfer. Zrób to (Story Mode, punkt 6b).
- Recessed transfer - 100 - wjedź przez bramę do nowej części magazynu i wykonaj transfer z pierwszej rampy stojącej w głębi do drugiej takiej samej.
- Sprinkler Lip - 100 - wyskocz z niebieskiej rampy w pobliżu taksówki i wykonaj lipa lub grinda po rurce nad nią.
- Upper Rail - 100 - wybij się z dużej konstrukcji (tej, do której można wjechać) w nowej części magazynu i grinduj po rurce, a gap zostanie zaliczony.
- High wire - 150 - w nowej części magazynu wjedź do pokoju zawartego w jednej z konstrukcji. Po jednej stronie znajduje się rampa. Wyskocz z niej i wykonaj lipa lub grinda na rurce w górze.
- OtherSide 1 - 150 - przejedź w okolice niebieskiej rampy i taksówki. Wyskocz z niebieskiej rampy i grinduj w prawą stronę (od początku planszy patrząc). Przeskocz na wiszącą lampę i na kolejną rurkę. Jest ona zakończona zakrzywieniem. Wyskocz z niego i przeleć do nowej części magazynu. Tamże grinduj po kolejnej rurce, a gap zostanie zaliczony.
- OtherSide 2 - 150 - z początku planszy zjedź prawym zjazdem. Wybij się z niebieskiej rampy i grinduj po przyczepionej rurce. Omiń luki w rurkach przeskakując je dwa razy. Rurka, na której się znajdziesz, jest zakończona zakrzywieniem. Wybij się z niego, a przelecisz do nowej części magazynu. Tamże grinduj po kolejnej rurce, a gap zostanie zaliczony.
- Passage hop - 150 - przejedź do nowej części magazynu, a tam pod północno-zachodnią ścianę. Stoi tam rampa. Wyskocz z niej i grinduj w stronę starej części magazynu po przyczepionej w górze rurce. Jest ona na końcu zakrzywiona. Wyskocz z jej końca i grinduj po niewielkiej rurce w przejściu między nową a starą częścią magazynu. Spadniesz do misy w starej części, a gap zostanie zaliczony.