Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
Aktualizacja:
Zbiornik przy Michigan Ave.
![]() | ![]() |
Opis: Tradycyjnie już zacznij od otwarcia skrzyni z wyposażeniem #1 , koniecznie zabierając dowolny karabin szturmowy. Ruszaj następnie prosto. Kucnij po zbliżeniu się do grupy przeciwników, chowając się za najbliższą przeszkodą #2 . Widocznych wrogów będziesz musiał wyeliminować, gdyż tylko wtedy możliwe będzie przesłuchanie ich lidera.
![]() | ![]() |
Najbardziej skuteczną metodą na pozbycie się wrogów byłoby skorzystanie z granatów. Zacznij od wyeliminowania największej grupy #1 i następnie podrzucaj kolejne granaty w to samo miejsce, zabijając podbiegających wrogów. Jeżeli którykolwiek z przeciwników się zbliży użyj karabinu szturmowego #2 lub granatów ogłuszających.
![]() | ![]() |
Docelowo na placu boju powinien pozostać jedynie chowający się za zasłoną lider bandytów #1 , do którego będziesz teraz musiał bezpiecznie się zbliżyć. W tym celu proponuję skorzystać ze przenośnego ładunku EMP i wyruszyć w stronę zaparkowanej kawałek dalej ciężarówki #2 .
![]() | ![]() |
Skorzystaj ze ścieżki znajdującej się za ciężarówką #1 . Lider bandytów powinien ostrzeliwać miejsce, z którego przybiegłeś #2 , tak więc będziesz mógł bezpiecznie udać się prosto. Jeżeli jego status się nie zmienił to podrzuć mu granat ogłuszający.
![]() | ![]() |
Zeskocz ostrożnie z górnej półki #1 i zbliż się do lidera bandytów #2 . Wciśnij odpowiedni klawisz, dzięki czemu Fisher go złapie i rozpocznie nowe przesłuchanie.
![]() | ![]() |
Tradycyjnie już możesz podchodzić ze złapaną osobą do wybranych obiektów z otoczenia, przy czym najważniejszą rolę odegra tu skrzynia #1 , do której przybita zostanie jego dłoń #2 . Po udanej akcji proponuję powrócić do miejsca startu celem uzupełnienia wyposażenia.
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz się przedostać do wnętrza magazynu:
WARIANT A - rynna na lewej ścianie budynku prowadząca do otwartego okna.
WARIANT B - drzwi po prawej stronie.
![]() | ![]() |
Wariant A: W tym przypadku musisz skierować się w lewo. Odszukaj rynnę na ścianie budynku #1 i skorzystaj z niej w celu przedostania się do otwartej okiennicy #2 .
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się wewnątrz magazynu możesz skorzystać z zawieszonej tu rurki #1 , bądź też od razu zeskoczyć na dół #2 .
![]() | ![]() |
Wariant B: W tym przypadku musisz skierować się w prawo. Odszukaj niepilnowane przez nikogo drzwi #1 . Śmiało wejdź do środka #2 , a znajdziesz się w słabo oświetlonym korytarzu.
![]() | ![]() |
Po drodze dobrze byłoby zniszczyć pojedyncze źródło światła #1 , dzięki czemu nie zostaniesz przez nikogo zauważony. Zbliż się do głównej hali magazynu #2 .
![]() | ![]() |
Opis c.d.: Możesz oczywiście przystąpić do eliminacji okolicznych przeciwników #1 , ale nie będzie to wymagane. Twój cel to niewielka budka, w której znajduje się inżynier #2 . Godne odnotowania jest to, że nie będziesz mógł zniszczyć dwóch źródeł światła w głównej hali. Ze wszystkimi działaniami musisz się więc wstrzymywać do momentu aż zapadną ciemności (jedynie na kilka sekund).
![]() | ![]() |
Ja polecam zbliżyć się do pomieszczenia z inżynierem poprzez skorzystanie z balustrad znajdujących się na lewo #1 i na prawo od tej budki #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj na właściwy moment, maksymalnie podejdź do miejsca pracy inżyniera i odpal ładunek EMP #1 . Wbiegnij teraz do środka #2 . Inżyniera nie musisz eliminować, gdyż równie dobrze można go ominąć.
![]() | ![]() |
Szybko chwyć się rurki zawieszonej przy suficie #1 i przesuń się w nieoświetlone miejsce zanim zapali się tu z powrotem światło. Po chwili dotrzesz do pionowej rurki #2 , po której będziesz mógł zjechać na niższy poziom.
![]() | ![]() |
Udaj się prosto, a następnie skręć w lewo #1 . Podążaj cały czas przed siebie jedynym możliwym korytarzem. Po drodze możesz wysłuchać nowej rozmowy #2 , aczkolwiek nie jest to obowiązkowe. Ruszaj w stronę pierwszej strefy okupowanej przez siły wroga.
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - poradnik do gry
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Splinter Cell Conviction: Uliczne stragany
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (1)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (2)
- Splinter Cell Conviction: Posiadłość Kobina (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (1)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (2)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (3)
- Splinter Cell Conviction: Lotnisko Price (4)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (1)
- Splinter Cell Conviction: Diwaniya, Irak (2)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Waszyngtona (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (1)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (2)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (3)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (4)
- Splinter Cell Conviction: Laboratoria White Box (5)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (1)
- Splinter Cell Conviction: Pomnik Lincolna (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (1)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (2)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (3)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (4)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (5)
- Splinter Cell Conviction: Sztab Wydziału Trzeciego (6)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (1)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (2)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (3)
- Splinter Cell Conviction: Zbiornik przy Michigan Ave. (4)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (1)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (2)
- Splinter Cell Conviction: Centrum miasta (3)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (1)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (2)
- Splinter Cell Conviction: Biały Dom (3)
- Splinter Cell Conviction: Opis przejścia
- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom
zajebisty poradnik
Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






























