Laboratoria White Box (1) | Opis przejścia poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Laboratoria White Box
Opis: Zacznij od otwarcia skrzyni z wyposażeniem, znajdującej się w bagażniku zaparkowanego obok samochodu #1 . Zbliż się teraz do asfaltowej drogi prowadzącej do wejścia do kompleksu, a powinieneś zauważyć pojedynczego wartownika #2 . Nie radzę go zabijać, gdyż będzie go można ominąć.
Udaj się w lewo, wykorzystując krzaki jako idealną zasłonę #1 . Kieruj się tu prosto aż dotrzesz do siatki. Przejdź następnie w prawo i schowaj się za betonową przeszkodą zlokalizowaną w pobliżu budki strażniczej #2 .
Spokojnie zaczekaj aż strażnik zacznie iść w stronę swojej budki #1 , przeskocz nad przeszkodą, przy której chował się Fisher, a następnie nad szlabanem #2 . Jeżeli nie będziesz się zbytnio ociągał to nie zostaniesz przez niego zauważony.
Kieruj się tu prosto, a następnie w lewo #1 . Nie musisz się skradać, bo w okolicy nie ma żadnych wartowników i właściwie przez najbliższych kilka minut nikogo nie spotkasz. Docelowo musisz dotrzeć do rynny #2 , po której należy się wspiąć na dach.
Po znalezieniu się na górze od razu udaj się w prawo. Musisz się wspiąć na wentylatory, a następnie chwycić wystających elementów konstrukcji #1 by docelowo przedostać się na wyższy fragment dachu. Ruszaj prosto. Przed Tobą kolejna wspinaczka - tym razem po siatce #2 .
Podejdź do lewej rynny i zacznij się po niej wspinać #1 aż dotrzesz do gzymsu. Przesuń się tu w prawo #2 , dzięki czemu dotrzesz do kolejnej rynny. Kontynuuj wspinaczkę.
Tym razem po dotarciu do gzymsu dla odmiany będziesz musiał przesunąć się w lewo #1 . Chwyć się kolejnej rynny. Po kilku chwilach znajdziesz się przy ostatnim już gzymsie. Przesuwaj się w prawo #2 , pokonując po drodze dwa narożniki.
Docelowo powinieneś znaleźć się przy balustradzie #1 i musisz oczywiście wcisnąć klawisz akcji by się jej chwycić i by nad nią przeskoczyć. Skieruj się tu w prawo. Podejdź do pracującego wentylatora i chwyć się pobliskiej rurki #2 by przedostać się na górę.
Po dotarciu do żółtych elementów konstrukcji zacznij przesuwać się w prawo #1 . Docelowo pozwoli Ci to dotrzeć do nowej pionowej rurki #2 , po której będziesz się mógł wspiąć na wyższy poziom.
Teraz dla odmiany musisz się przesuwać z wykorzystaniem żółtych elementów konstrukcji w lewo #1 . Wykonuj tu tak długo aż dotrzesz do nowej rurki. Chwyć się jej, podciągnij, a następnie przesuń w poziomie #2 .
Zjedź po rurce na niższy poziom #1 i od razu udaj się w lewo. W dalszym ciągu nie musisz się obawiać napotkania przeciwników. Przeskakuj nad napotykanymi po drodze większymi rurami #2 . Ponadto będziesz musiał przejść pod jedną z nich.
Wejdź na wyższy murek, a po znalezieniu się przy krawędzi #1 potwierdź chęć zeskoczenia na dół. Skorzystaj teraz ze schodów #2 . Naukowców widocznych po lewej stronie możesz ignorować, gdyż nie zostaniesz przez nich zauważony.
Podejdź do balustrady, przeskocz nad nią i przesuń się w lewo, dzięki czemu będziesz mógł zjechać po rynience na niższy balkonik #1 . Kontynuuj przemarsz, zeskakując po drodze na niższą platformę #2 .
Zignoruj mijany po drodze swego rodzaju punkt widokowy #1 i w dalszym ciągu kieruj się prosto. Zejdź po schodach na sam dół, dzięki czemu znajdziesz się tuż przy budynku stróżówki stanowiącym cel Twojej wędrówki #2 .
Podejdź do znajdującej się po lewej stronie rurki i się jej chwyć #1 . Przemieszczaj się teraz po rurce na górę i następnie w prawo tak by docelowo dotrzeć nad szklany dach stróżówki #2 . Musisz w tym miejscu podjąć decyzję w jaki sposób chcesz się rozprawić z widocznymi na dole trzema wartownikami.