Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
![]() | ![]() |
Możesz już ruszać dalej, a po kilku chwilach ponownie dotrzesz do głównego korytarza #1 . Gra w tym miejscu utworzy checkpoint, a Ty po raz kolejny będziesz musiał unikać stanowiska maszynowego. Zbliż się do korytarza i szybko przebiegnij w prawo #2 .
![]() | ![]() |
Z tego miejsca powinieneś być w stanie namierzyć operatora stanowiska #1 i zlikwidować go z pomocą jednej z dostępnych broni. Jeśli nie chcesz się przemęczać możesz też oczywiście odpowiednio wcześniej użyć granatów. Po zabezpieczeniu korytarza wybierz jedyne dostępne przejście i od razu skieruj się do kolejnego pomieszczenia #2 .
![]() | ![]() |
Także i tu czeka Cię potyczka z elitarnymi siłami wroga, które pojawią się na drugim końcu pomieszczenia. Gdy tylko zauważysz wrogów podrzuć im minę lub granat #1 , a następnie szybko się wycofaj. Zaatakuj nadbiegających wrogów #2 , nie pozwalając na to żeby Cię ktoś zaatakował z zaskoczenia.
![]() | ![]() |
Możesz już wybrać wąskie przejście prowadzące do kolejnego pomieszczenia #1 . Po dotarciu na miejsce podłóż w okolicy nową minę. Podejdź trochę do przodu, a po ujrzeniu przeciwników ponownie się wycofaj. Zdetonuj w odpowiednim momencie podłożony wcześniej ładunek #2 .
![]() | ![]() |
Pozostało Ci już tylko rozprawić się z tymi wrogami, którzy przeżyli eksplozję. Możesz ich atakować z odległości lub próbować w jakiś sposób zaskoczyć #1 . Po wygranej bitwie skorzystaj z jedynego dostępnego przejścia #2 .
![]() | ![]() |
Ruszaj tu prosto #1 . Dwóch przeciwników, którzy na moment pojawią się w oddali możesz zignorować, bo biegną oni do miejsca, w którym rozgrywają się walki. Dwukrotnie skręć w lewo by również tam dotrzeć #2 .
![]() | ![]() |
Do pomieszczenia, w którym toczą się walki prowadzą trzy różne przejścia, aczkolwiek ja radziłbym wybrać pomiędzy głównym nieoświetlonym wejściem #1 , a otwartymi drzwiami na samym końcu lewego korytarza #2 .
![]() | ![]() |
Znajdujących się w sąsiednim pomieszczeniu wrogów możesz pozbyć się kilka różnych sposobów, przy czym na najlepsze efekty możesz liczyć korzystając z systemu Oznacz i likwiduj #1 lub podrzucając im granat #2 . W tym drugim przypadku zadbaj oczywiście o to żeby granat wylądował w pobliżu największej grupki wrogów.
![]() | ![]() |
Twój pierwszy atak nie doprowadzi zapewne do śmierci wszystkich przeciwników, tak więc musisz być więc gotowy do wyeliminowania pozostałych wrogów. Możesz zaczekać aż sami do Ciebie przyjdą #1 , ostrzelać ich z ukrycia #2 lub zaskoczyć od tyłu. Nie musisz tu oszczędzać ani amunicji ani granatów, bo nie będą Ci one już potrzebne.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu wszystkich wrogów wybierz jedyne dostępne przejście zlokalizowane za czerwoną sofą #1 . Znajdziesz się w długim korytarzu i musisz się tu kierować prosto. Otwarcie nowych drzwi #2 doprowadzi do wyświetlenia scenki przerywnikowej.
![]() | ![]() |
Podobnie jak w jednej z poprzednich misji, musisz mieć wciśnięty jedynie klawisz ruchu #1 . Pozwoli to Annie doprowadzić Sama do pomieszczenia, w którym przebywają Reed oraz pani prezydent #2 .
![]() | ![]() |
Musisz teraz wysłuchać dłuższego przemówienia Reeda #1 . Jeżeli nie będziesz nic robił to po jego zakończeniu Fisher zostanie zabity #2 .
![]() | ![]() |
W celu uniknięcia śmierci musisz zgodnie z udzieloną przez grę wskazówką oznaczyć pięciu stojących w tym pomieszczeniu elitarnych żołnierzy #1 #2 . Nie przejmuj się tym, że po oznaczeniu piątego wroga czerwone ikonki znikną z ekranu, bo wszystko idzie zgodnie z planem.
![]() | ![]() |
Teraz musisz jedynie zaczekać aż w trakcie przemówienia Reed zbliży się do głównego bohatera. Po otrzymaniu informacji o możliwości złapania go wciśnij odpowiedni klawisz akcji #1 . Grim i Fisher już bez Twojej pomocy wyeliminują wszystkich okolicznych przeciwników #2 .
![]() | ![]() |
Fisher przystąpi teraz do przesłuchania Reeda, w trakcie którego dwukrotnie będziesz mógł wybrać #1 #2 czy chcesz go postrzelić czy uderzyć bronią. W obu przypadkach Reed pozostanie przy życiu.
![]() | ![]() |
Wybór zakończenia: Dopiero po wyprowadzeniu pani prezydent z pomieszczenia czeka Cię ostateczna decyzja. Możesz mianowicie zastrzelić Reeda #1 lub tego nie uczynić. Co ciekawe, w tym drugim przypadku zostanie on zastrzelony przez Annę #2 . Gratulacje! Właśnie ukończyłeś grę!