Biały Dom (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Możesz już ruszać dalej, a po kilku chwilach ponownie dotrzesz do głównego korytarza #1 . Gra w tym miejscu utworzy checkpoint, a Ty po raz kolejny będziesz musiał unikać stanowiska maszynowego. Zbliż się do korytarza i szybko przebiegnij w prawo #2 .
Z tego miejsca powinieneś być w stanie namierzyć operatora stanowiska #1 i zlikwidować go z pomocą jednej z dostępnych broni. Jeśli nie chcesz się przemęczać możesz też oczywiście odpowiednio wcześniej użyć granatów. Po zabezpieczeniu korytarza wybierz jedyne dostępne przejście i od razu skieruj się do kolejnego pomieszczenia #2 .
Także i tu czeka Cię potyczka z elitarnymi siłami wroga, które pojawią się na drugim końcu pomieszczenia. Gdy tylko zauważysz wrogów podrzuć im minę lub granat #1 , a następnie szybko się wycofaj. Zaatakuj nadbiegających wrogów #2 , nie pozwalając na to żeby Cię ktoś zaatakował z zaskoczenia.
Możesz już wybrać wąskie przejście prowadzące do kolejnego pomieszczenia #1 . Po dotarciu na miejsce podłóż w okolicy nową minę. Podejdź trochę do przodu, a po ujrzeniu przeciwników ponownie się wycofaj. Zdetonuj w odpowiednim momencie podłożony wcześniej ładunek #2 .
Pozostało Ci już tylko rozprawić się z tymi wrogami, którzy przeżyli eksplozję. Możesz ich atakować z odległości lub próbować w jakiś sposób zaskoczyć #1 . Po wygranej bitwie skorzystaj z jedynego dostępnego przejścia #2 .
Ruszaj tu prosto #1 . Dwóch przeciwników, którzy na moment pojawią się w oddali możesz zignorować, bo biegną oni do miejsca, w którym rozgrywają się walki. Dwukrotnie skręć w lewo by również tam dotrzeć #2 .
Do pomieszczenia, w którym toczą się walki prowadzą trzy różne przejścia, aczkolwiek ja radziłbym wybrać pomiędzy głównym nieoświetlonym wejściem #1 , a otwartymi drzwiami na samym końcu lewego korytarza #2 .
Znajdujących się w sąsiednim pomieszczeniu wrogów możesz pozbyć się kilka różnych sposobów, przy czym na najlepsze efekty możesz liczyć korzystając z systemu Oznacz i likwiduj #1 lub podrzucając im granat #2 . W tym drugim przypadku zadbaj oczywiście o to żeby granat wylądował w pobliżu największej grupki wrogów.
Twój pierwszy atak nie doprowadzi zapewne do śmierci wszystkich przeciwników, tak więc musisz być więc gotowy do wyeliminowania pozostałych wrogów. Możesz zaczekać aż sami do Ciebie przyjdą #1 , ostrzelać ich z ukrycia #2 lub zaskoczyć od tyłu. Nie musisz tu oszczędzać ani amunicji ani granatów, bo nie będą Ci one już potrzebne.
Po zlikwidowaniu wszystkich wrogów wybierz jedyne dostępne przejście zlokalizowane za czerwoną sofą #1 . Znajdziesz się w długim korytarzu i musisz się tu kierować prosto. Otwarcie nowych drzwi #2 doprowadzi do wyświetlenia scenki przerywnikowej.
Podobnie jak w jednej z poprzednich misji, musisz mieć wciśnięty jedynie klawisz ruchu #1 . Pozwoli to Annie doprowadzić Sama do pomieszczenia, w którym przebywają Reed oraz pani prezydent #2 .
Musisz teraz wysłuchać dłuższego przemówienia Reeda #1 . Jeżeli nie będziesz nic robił to po jego zakończeniu Fisher zostanie zabity #2 .
W celu uniknięcia śmierci musisz zgodnie z udzieloną przez grę wskazówką oznaczyć pięciu stojących w tym pomieszczeniu elitarnych żołnierzy #1 #2 . Nie przejmuj się tym, że po oznaczeniu piątego wroga czerwone ikonki znikną z ekranu, bo wszystko idzie zgodnie z planem.
Teraz musisz jedynie zaczekać aż w trakcie przemówienia Reed zbliży się do głównego bohatera. Po otrzymaniu informacji o możliwości złapania go wciśnij odpowiedni klawisz akcji #1 . Grim i Fisher już bez Twojej pomocy wyeliminują wszystkich okolicznych przeciwników #2 .
Fisher przystąpi teraz do przesłuchania Reeda, w trakcie którego dwukrotnie będziesz mógł wybrać #1 #2 czy chcesz go postrzelić czy uderzyć bronią. W obu przypadkach Reed pozostanie przy życiu.
Wybór zakończenia: Dopiero po wyprowadzeniu pani prezydent z pomieszczenia czeka Cię ostateczna decyzja. Możesz mianowicie zastrzelić Reeda #1 lub tego nie uczynić. Co ciekawe, w tym drugim przypadku zostanie on zastrzelony przez Annę #2 . Gratulacje! Właśnie ukończyłeś grę!