Sztab Wydziału Trzeciego (3) | Opis przejścia poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Skieruj się teraz prosto, a następnie w prawo. Twoją uwagę powinien zwrócić wartownik patrolujący teren wokół nowych balustrad #1 . Bada on na przemian dwa pomieszczenia, tak więc musisz zaczekać aż sobie pójdzie #2 . Opcjonalnie mógłbyś oczywiście na niego zeskoczyć, ale nie będzie to konieczne.
Szybko podbiegnij do balustrady i przeskocz na drugą stronę #1 , chwytając się krawędzi. Przesuń się trochę w lewo i zaczekaj aż wspomniany wyżej wartownik zacznie iść w Twoją stronę. Szybko przesuń się w lewo by dotrzeć do lewego pomieszczenia #2 i przeskocz nad balustradą.
Podejdź tu do przodu. Zignoruj widoczne przed Tobą drzwi i zamiast tego po raz kolejny podciągnij się do słabo oświetlonej części sufitowej #1 . Zbliż się teraz do dużej dziury, a powinieneś zauważyć dwóch rozmawiających ze sobą wartowników #2 .
Zaczekaj aż wartownicy całkowicie się rozejdą, odpal ładunek EMP #1 , zeskocz na dół i skieruj się w stronę drzwi prowadzących do kolejnego pomieszczenia #2 . Jeżeli nie masz już ładunków EMP to musiałbyś użyć granatu EMP lub w spokoju wyeliminować wszystkich wartowników i dodatkowo zniszczyć kamerę bezpieczeństwa.
OD RAZU po przejściu przez drzwi popatrz do góry i się podciągnij #1 , bo wkrótce w okolicy pojawią się przeciwnicy. Skorzystaj teraz z możliwości skorzystania z sekcji sufitowej celem przedostania się do oznaczonego przez grę lewego pomieszczenia #2 .
Zeskocz w odpowiednim momencie i miejscu na dół #1 , a następnie podejdź do chowającego się w rogu pomieszczenia technika #2 . W trakcie rozmowy otrzymasz nową zabawkę w postaci gogli sonarowych, z pomocą których będziesz mógł łatwiej wykrywać potencjalne zagrożenia.
Szybko powróć do sekcji przylegającej do sufitu #1 , gdyż w okolicy pojawią się w międzyczasie nowi przeciwnicy. Zauważ, że z wykorzystaniem gogli sonarowych możesz łatwo ich śledzić #2 ,.
Udaj się w stronę oddalonego prawego narożnika, a na sąsiedniej ścianie powinieneś zauważyć wejście do szybu wentylacyjnego #1 . Zaczekaj aż przeciwnicy odejdą, zeskocz na dół, szybko podejdź do ściany i podskocz by przedostać się do wnętrza szybu #2 .
Nie przejmuj się wszechobecnymi ciemnościami, bo nie będziesz musiał badać okolicy. Skieruj się prosto, a powinieneś odnaleźć dziurę #1 , przez którą będziesz mógł zeskoczyć do jednego z mijanych już wcześniej pomieszczeń. Schowaj się tu za biurkiem #2 i zaczekaj aż przeciwnicy odejdą z tego miejsca.
Zauważ, że będziesz teraz wracał do miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację tego piętra budynku. Zacznij od wejścia do lewego pomieszczenia #1 , które nie będzie przez nikogo pilnowane. Odszukaj teraz miejsce, w którym będziesz się mógł podciągnąć do sekcji sufitowej #2 .
Przedostań się do miejsca skąd będziesz widział lepiej oświetlony korytarz prowadzący do kolejnej lokacji #1 . Zeskocz tu na dół i kieruj się prosto #2 . Do mijanych po drodze dwóch mniejszych pomieszczeń biurowych nie musisz wchodzić.
Przyklej się do lewej ściany #1 i upewnij się, że nikt nie spogląda ani nie idzie w tą stronę. Szybko przebiegnij w stronę znajdującej się przed Tobą kamery bezpieczeństwa #2 . Nie możesz się oczywiście znaleźć w badanej przez niej strefie.
Zaczekaj aż kamera obróci się w lewo i podbiegnij do przodu tak by znaleźć się bezpośrednio pod nią #1 . Możesz teraz w bezpieczny sposób podskoczyć celem przedostania się do obszaru przy suficie #2 .
Ruszaj prosto, omijając znajdujących się pod Tobą przeciwników. Musisz dotrzeć do miejsca, w którym poprzednio zeskakiwałeś już z jednej sekcji przy suficie celem przedostania się do sąsiedniej #1 . Uważaj na patrolującego ten teren wartownika #2 , przez którego nie możesz zostać przyłapany.
Ruszaj dalej. Zatrzymaj się w pobliżu nowego korytarza #1 . ZANIM zeskoczysz na dół upewnij się, że pobliska kamera nie oświetla tego miejsca. Wykonaj szybką przewrotkę celem znalezienia się we wspomnianym korytarzu #2 .