Laboratoria White Box (3) | Opis przejścia poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Musisz się tu bardzo pilnować, bo dwa górne piętra są okupowane przez jednostki wroga. Omiń schody prowadzące na wyższe piętro #1 od lewej strony. Odszukaj tu dwa przełączniki światła #2 , z których warto skorzystać.
Wyłączenie światła powinno sprawić, że wartownik, który stał przy schodach na wyższym piętrze, wkrótce się tu pojawi #1 . Możesz go znokautować, ale równie dobrze można go ominąć. Podejdź mianowicie do rurki znajdującej się niedaleko schodów #2 i zacznij się po niej wspinać.
Docelowo powinieneś przedostać się do kolejnych rurek zawieszonych przy suficie #1 . Musisz się tu pilnować, bo okolica jest dobrze oświetlona. Przemieść się w lewo. Jeżeli nie zlikwidowałeś przeciwnika stojącego przy schodach #2 to musisz zaczekać aż się odwróci.
Zeskocz na ziemię #1 i błyskawicznie skieruj się w stronę jednej z okolicznych okiennic #2 . Podnieś okiennicę, przeskocz na zewnątrz i zacznij przemieszczać się w lewo.
Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do balkoniku, na którym powinno stać dwóch wrogów #1 . Przeskocz tu przez balustradę i zlokalizuj po swojej prawej stronie nową rurkę #2 , po której będziesz się mógł przedostać się na wyższe piętro.
Po dotarciu na górę zacznij przesuwać się w lewo #1 , ignorując znajdujących się w okolicy nowych przeciwników. Podążaj cały czas w tym kierunku aż dotrzesz do narożnika #2 .
W dalszym ciągu przesuwaj się w lewo #1 . Zatrzymaj się dopiero przy ostatniej okiennicy #2 . Podnieś okiennicę i zaczekaj z wskoczeniem do środka aż będzie tu bezpiecznie. Możesz sobie w tym miejscu pomóc samoprzylepną kamerką, ale nie powinno to być konieczne.
Podbiegnij szybko do znajdującego się po prawej stronie biurka, chowając się w takim miejscu by nie zostać zauważonym przez żadnego z dwóch patrolujących okolicę wrogów #1 (trzeci wartownik stoi w miejscu). Zaczekaj na właściwy moment i szybko podejdź do zlokalizowanych po lewej stronie drzwi #2 .
Udaj się w lewo. Po drodze odnajdziesz nową skrzynię z wyposażeniem #1 , aczkolwiek jeżeli przez cały czas się skradałeś to skorzystanie z niej nie będzie konieczne. W kolejnym pomieszczeniu wysłuchaj bardzo ciekawej rozmowy #2 .
Skorzystaj z pobliskich drzwi #1 , a znajdziesz się w pomieszczeniu z grupką przeciwników. Nie musisz ich na szczęście atakować, gdyż będzie ich można dość łatwo ominąć. Kieruj się prosto, pozostając przez cały czas w cieniu. Podejdź do najbliższej okiennicy #2 i przeskocz na drugą stronę, chwytając się gzymsu.
Przesuwaj się teraz w lewo #1 , pokonując po drodze narożnik. Docelowo musisz dotrzeć do okiennicy, przy której będzie stał pojedynczy wartownik #2 . Wyrzucenie go przez okno nie powinno na szczęście zaalarmować jego kolegów.
Ostrożnie wskocz do środka i skieruj się w lewo #1 , przez cały czas pozostając w cieniu. Docelowo musisz dotrzeć do nowej okiennicy #2 , przez którą należy oczywiście przeskoczyć.
Chwyć się krawędzi i przesuń się w lewo tak by dotrzeć do znajdującej się tu balustrady #1 . Nadal przesuwaj się w lewo, a następnie przeskocz przez balustradę #2 . Szybko kucnij by nie zostać zauważonym przez mijanych niedawno wartowników.
Skieruj się w lewo, a powinieneś tu dotrzeć do rurki, po której będziesz się mógł zacząć wspinać #1 . Skorzystaj z tej rurki w celu przedostania się do nowego pomieszczenia na wyższym piętrze konstrukcji #2 .