Sztab Wydziału Trzeciego (5) | Opis przejścia poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz rozwiązać sytuację z żołnierzami:
WARIANT A - wyeliminowanie wszystkich wrogów.
WARIANT B - ucieczka w bezpieczne miejsce i ominięcie przeciwników.
Wariant A: Wyeliminowanie przeciwników paradoksalnie nie będzie trudne, bo nie są oni zbytnio rozgarnięci. Proponuję schować się za rogiem i kilku najbliższych wrogów zlikwidować z pomocą akcji Oznacz i likwiduj #1 . Bardziej oddalonych przeciwników możesz eliminować z pomocą pistoletu z tłumikiem #2 lub zdezorientować przy użyciu przenośnego ładunku EMP (po zakończonej bitwie możesz ponownie skorzystać ze skrzyni, tak więc nie martw się o zapasy).
Wariant B: Biegnij w prawo, a konkretnie w stronę balkoniku, na którym pojawili się zabici niedawno elitarni żołnierze #1 . Po znalezieniu się na górze kucnij i przemieszczaj się w prawo, cały czas pozostając przy balustradzie #2. Zauważ, że w takiej pozycji będziesz cały czas ukryty.
Po dotarciu do końcowej części balkoniku przeskocz przez balustradę #1 i wyląduj na dole. Wykorzystaj fakt, że wrogowie pobiegli w stronę schodów, szybko omiń okoliczne biurko #2 i skieruj się w prawo.
Opis c.d.: Niezależnie od wybranego rozwiązania znajdziesz się w strefie z nowymi pułapkami #1 . Skieruj się prosto, a następnie wejdź do pierwszego pomieszczenia znajdującego się po prawej stronie #2 . Korzystaj tu oczywiście z gogli by przez przypadek nie przeciąć żadnej wiązki.
Po znalezieniu się w prawym pomieszczeniu podejdź do znajdującej się na wprost od Ciebie ściany i podskocz by chwycić się wnęki #1 . Przesuwaj się teraz w lewo aż znajdziesz się przy ścianie oddzielającej to pomieszczenie od sąsiedniego #2 .
Musisz oczywiście przeskoczyć na drugą stronę #1 , ale należy to zrobić dopiero po tym jak jeden z laserów się oddali. Wyjdź teraz z tego pomieszczenia celem powrócenia do głównego korytarza #2 .
Wejdź dla odmiany do lewego pomieszczenia #1 . Chwyć się tu ściany oddzielającej to pomieszczenie od sąsiedniego (tego bliżej aktualnego celu misji) #2 . Zaczekaj na oddalenie się laserów zanim podejmiesz decyzję o podciągnięciu się celem przedostania w nowe miejsce.
W tym pomieszczeniu do unikania będzie jeden poziomo przemieszczający się laser. Kucnij przy większej przeszkodzie #1 , w odpowiednim momencie na nią wskocz i ruszaj prosto #2 .
Zatrzymaj się po dotarciu do drugiej takiej samej przeszkody #1 . Ponownie skorzystaj z gogli w celu uniknięcia wiązki lasera, przedostając się na drugi koniec pomieszczenia #2 . Możesz już powrócić do głównego korytarza i udać się w lewo, gdzie gra utworzy nowy checkpoint.
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz dotrzeć do biura Grim:
WARIANT A - wyeliminowanie wszystkich wrogów w okolicy.
WARIANT B - przekradanie się z nadzieją na ominięcie wszystkich przeciwników na parterze.
Wariant A: To zdecydowanie lepsza propozycja, a to dlatego, że po dotarciu do górnych balkoników zostaniesz zaatakowany przez nowych elitarnych żołnierzy i w sytuacji pozostawienia po sobie żywych przeciwników mógłbyś zostać okrążony. Ruszaj prosto #1 . Po dotarciu do większej sali skieruj się w lewo #2 .
Powinieneś zauważyć pojedynczego przeciwnika patrolującego tę okolicę #1 . Zakradnij się do niego i wykonaj egzekucję. Zbliż się teraz do głównego pomieszczenia i oznacz kilku najbliższych wrogów #2 do likwidacji z użyciem systemu Oznacz i likwiduj.
Na koniec pozostało Ci zabicie kilku dalej stojących wrogów, których możesz odnajdywać z pomocą gogli. We wszystkich przypadkach używaj oczywiście pistoletu z tłumikiem #1 . Po zabezpieczeniu parteru skieruj się w stronę drzwi prowadzących na piętro #2 .
Wariant B: To zdecydowanie gorsza propozycja, a to dlatego, że po dotarciu do górnych balkoników zostaniesz zaatakowany przez nowych elitarnych żołnierzy i w sytuacji pozostawienia po sobie żywych przeciwników mógłbyś zostać okrążony. Ruszaj prosto #1 . Po dotarciu do większej sali skręć w prawo #2 , przez cały czas pozostając w cieniu.
Skorzystaj z drzwi by znaleźć się w drugim słabo oświetlonym pomieszczeniu #1 . Podążaj tu prosto, a powinieneś odnaleźć drzwi prowadzące do ostatniego pomieszczenia #2 .
Po znalezieniu się w ostatnim pomieszczeniu zaczekaj aż pobliski wartownik odwróci się, maksymalnie się do niego zbliż i odpal ładunek EMP #1 . Biegnij teraz w stronę pobliskich schodów #2 . Zatrzymaj się koniecznie na półpiętrze i upewnij się, że nie zostałeś zauważony, bo nie chciałbyś żeby ktoś podążył za Tobą na piętro.