Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Możesz już wejść do budynku. Dźwignię odnajdziesz w jednym z narożników pomieszczenia #1 . Odcięcie dostaw prądu do obozu zaalarmuje przeciwników, tak więc musisz błyskawicznie działać. Wyskocz przez prawe okno i udaj się w stronę bramki zlokalizowanej po prawej stronie #2 . Po przejściu przez bramkę nadal biegnij prosto, po czym skręć w lewo, gdzie będziesz mógł odsapnąć.
Zaczekaj aż sytuacja trochę się uspokoi i rozejrzyj się po okolicy. Po prawej stronie odnajdziesz nową skrzynię z wyposażeniem #1 . Skieruj się teraz w stronę wejścia do pierwszego hangaru #2 . Począwszy od tego miejsca powinieneś niestety rozważyć sukcesywne eliminowanie przeciwników - zalety tego rozwiązania docenisz już za kilka minut.
Do czaszy najlepiej będzie dotrzeć przez bliższy prawy hangar #1 . Mógłbyś oczywiście wybrać lewy hangar z myśliwcem #2 , ale straciłbyś więcej czasu na niszczeniu okolicznych źródeł światła. Pamiętaj, że przeciwników dobrze jest eliminować z ukrycia i że w razie odnalezienia ciała przez innego wartownika wszyscy okoliczni wrogowie zaczną przeczesywać okolicę (warto tego oczywiście unikać).
Przy założeniu, że wybrałeś prawy hangar, powinieneś po kilku chwilach dotrzeć do metalowej ściany, na którą będziesz mógł się wspiąć #1 . Dobrze byłoby z tego miejsca zniszczyć widoczne w oddali reflektory oświetlające czaszę oraz strzelić w dźwig utrzymujący w powietrzu widoczny po lewej stronie niebieski generator #2 .
Zniszczenie generatora odwróci nieco uwagę przeciwników, dzięki czemu eliminowanie najbliżej rozstawionych wrogów powinno być bardzo ułatwione #1 . Nie musisz oczywiście zabijać ich wszystkich, ale dobrze byłoby gdyby większość z nich została zlikwidowana. Ruszaj w stronę czaszy, najlepiej wybierając prawe przejście #2 .
Zauważ, że możesz się tu schować w cieniu #1 , dzięki czemu praktycznie bezproblemowo zbliżysz się do swojego celu. Rozpraw się z ewentualnymi niedobitkami, po czym ustaw się w oznaczonym miejscu i załóż ładunek wybuchowy #2 .
Sprawy się teraz skomplikują, a to dlatego, że w okolicy zjawią się nowi przeciwnicy. Na dodatek załączonych zostanie mnóstwo oświetlających lotnisko reflektorów, co praktycznie uniemożliwi pozostawanie w ciągłym ukryciu. Do strefy docelowej najlepiej będzie dotrzeć przez hangar znajdujący się za Twoimi plecami #1 . Po znalezieniu się w środku chowaj się za obiektami i eliminuj zbliżających się przeciwników #2 . Co najmniej kilku z nich pokonasz w walce wręcz.
Po wstępnym oczyszczeniu hangaru zbliż się do centralnej części tej lokacji #1 i z tego miejsca zlikwiduj kilku wrogów z pomocą pistoletu z tłumikiem. Po dostatecznym zabezpieczeniu terenu ruszaj w stronę nowo odblokowanego prawego przejścia #2 (warto tu oczywiście biec). Zatrzymaj się dopiero po tym jak skontaktuje się z Tobą Grim.
Po odzyskaniu pełnej kontroli nad głównym bohaterem przygotuj się do rozprawienia z ostatnim patrolem. Nie będzie tu możliwe unikanie starć z przeciwnikami, ale za to pojawi się szansa do wyeliminowania wszystkich wrogów bez konieczności odkrycia swojej pozycji. Zacznij od zniszczenia dwóch lamp znajdujących się na wprost od Ciebie #1 , a następnie schowaj się za łazikami #2 .
Jeżeli nie masz możliwości korzystania z akcji Oznacz i likwiduj to dobrze byłoby zaczekać aż w pobliżu łazików pojawi się jeden z wrogów i go po cichu unieszkodliwić #1 . Jeżeli możesz już korzystać z tego systemu to zastrzel tego samego delikwenta i skieruj się w stronę zneutralizowanej lampy #2 . Wiedz jednak, że nie będziesz mógł się tu czuć bezpiecznie, gdyż nie cały ten obszar znajduje się w cieniu.
Skorzystaj z systemu Oznacz i likwiduj w celu oznaczenia i wyeliminowaniu dwóch najbliżej rozstawionych przeciwników #1 . Teraz musisz jedynie zlikwidować z użyciem pistoletu z tłumikiem ich kolegów, których również powinno być dwóch #2 . Przez cały czas ukrywaj się w nieoświetlonym miejscu tak by przez przypadek nie znaleźć się w polu widzenia wrogów.
Ostatni przeciwnik powinien ukrywać się w niewielkim budynku, do którego musisz się przedostać #1 . Jeśli chcesz, możesz podejrzeć jego pozycję poprzez wsunięcie lustra pod boczne drzwi #2 . Nie radziłbym próbować wyważać tych drzwi, gdyż będzie on gotowy na atak. Możesz za to rozważyć użycie granatu ogłuszającego, ale tylko jeśli taki przedmiot znajduje się w Twoim inwentarzu.
Zamiast wyważania drzwi rozstaw się za jedną z zasłon znajdujących się po przeciwnej stronie ulicy #1 . Wyeliminuj ostatniego przeciwnika z dużej odległości i z użyciem pistoletu z tłumikiem. Możesz już wejść do środka i skorzystać z komputera #2 , a następnie wyjść z chatki i skorzystać z pobliskiej bramki.