Lotnisko Price (4) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
![]() | ![]() |
Możesz już wejść do budynku. Dźwignię odnajdziesz w jednym z narożników pomieszczenia #1 . Odcięcie dostaw prądu do obozu zaalarmuje przeciwników, tak więc musisz błyskawicznie działać. Wyskocz przez prawe okno i udaj się w stronę bramki zlokalizowanej po prawej stronie #2 . Po przejściu przez bramkę nadal biegnij prosto, po czym skręć w lewo, gdzie będziesz mógł odsapnąć.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż sytuacja trochę się uspokoi i rozejrzyj się po okolicy. Po prawej stronie odnajdziesz nową skrzynię z wyposażeniem #1 . Skieruj się teraz w stronę wejścia do pierwszego hangaru #2 . Począwszy od tego miejsca powinieneś niestety rozważyć sukcesywne eliminowanie przeciwników - zalety tego rozwiązania docenisz już za kilka minut.
![]() | ![]() |
Do czaszy najlepiej będzie dotrzeć przez bliższy prawy hangar #1 . Mógłbyś oczywiście wybrać lewy hangar z myśliwcem #2 , ale straciłbyś więcej czasu na niszczeniu okolicznych źródeł światła. Pamiętaj, że przeciwników dobrze jest eliminować z ukrycia i że w razie odnalezienia ciała przez innego wartownika wszyscy okoliczni wrogowie zaczną przeczesywać okolicę (warto tego oczywiście unikać).
![]() | ![]() |
Przy założeniu, że wybrałeś prawy hangar, powinieneś po kilku chwilach dotrzeć do metalowej ściany, na którą będziesz mógł się wspiąć #1 . Dobrze byłoby z tego miejsca zniszczyć widoczne w oddali reflektory oświetlające czaszę oraz strzelić w dźwig utrzymujący w powietrzu widoczny po lewej stronie niebieski generator #2 .
![]() | ![]() |
Zniszczenie generatora odwróci nieco uwagę przeciwników, dzięki czemu eliminowanie najbliżej rozstawionych wrogów powinno być bardzo ułatwione #1 . Nie musisz oczywiście zabijać ich wszystkich, ale dobrze byłoby gdyby większość z nich została zlikwidowana. Ruszaj w stronę czaszy, najlepiej wybierając prawe przejście #2 .
![]() | ![]() |
Zauważ, że możesz się tu schować w cieniu #1 , dzięki czemu praktycznie bezproblemowo zbliżysz się do swojego celu. Rozpraw się z ewentualnymi niedobitkami, po czym ustaw się w oznaczonym miejscu i załóż ładunek wybuchowy #2 .
![]() | ![]() |
Sprawy się teraz skomplikują, a to dlatego, że w okolicy zjawią się nowi przeciwnicy. Na dodatek załączonych zostanie mnóstwo oświetlających lotnisko reflektorów, co praktycznie uniemożliwi pozostawanie w ciągłym ukryciu. Do strefy docelowej najlepiej będzie dotrzeć przez hangar znajdujący się za Twoimi plecami #1 . Po znalezieniu się w środku chowaj się za obiektami i eliminuj zbliżających się przeciwników #2 . Co najmniej kilku z nich pokonasz w walce wręcz.
![]() | ![]() |
Po wstępnym oczyszczeniu hangaru zbliż się do centralnej części tej lokacji #1 i z tego miejsca zlikwiduj kilku wrogów z pomocą pistoletu z tłumikiem. Po dostatecznym zabezpieczeniu terenu ruszaj w stronę nowo odblokowanego prawego przejścia #2 (warto tu oczywiście biec). Zatrzymaj się dopiero po tym jak skontaktuje się z Tobą Grim.
![]() | ![]() |
Po odzyskaniu pełnej kontroli nad głównym bohaterem przygotuj się do rozprawienia z ostatnim patrolem. Nie będzie tu możliwe unikanie starć z przeciwnikami, ale za to pojawi się szansa do wyeliminowania wszystkich wrogów bez konieczności odkrycia swojej pozycji. Zacznij od zniszczenia dwóch lamp znajdujących się na wprost od Ciebie #1 , a następnie schowaj się za łazikami #2 .
![]() | ![]() |
Jeżeli nie masz możliwości korzystania z akcji Oznacz i likwiduj to dobrze byłoby zaczekać aż w pobliżu łazików pojawi się jeden z wrogów i go po cichu unieszkodliwić #1 . Jeżeli możesz już korzystać z tego systemu to zastrzel tego samego delikwenta i skieruj się w stronę zneutralizowanej lampy #2 . Wiedz jednak, że nie będziesz mógł się tu czuć bezpiecznie, gdyż nie cały ten obszar znajduje się w cieniu.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z systemu Oznacz i likwiduj w celu oznaczenia i wyeliminowaniu dwóch najbliżej rozstawionych przeciwników #1 . Teraz musisz jedynie zlikwidować z użyciem pistoletu z tłumikiem ich kolegów, których również powinno być dwóch #2 . Przez cały czas ukrywaj się w nieoświetlonym miejscu tak by przez przypadek nie znaleźć się w polu widzenia wrogów.
![]() | ![]() |
Ostatni przeciwnik powinien ukrywać się w niewielkim budynku, do którego musisz się przedostać #1 . Jeśli chcesz, możesz podejrzeć jego pozycję poprzez wsunięcie lustra pod boczne drzwi #2 . Nie radziłbym próbować wyważać tych drzwi, gdyż będzie on gotowy na atak. Możesz za to rozważyć użycie granatu ogłuszającego, ale tylko jeśli taki przedmiot znajduje się w Twoim inwentarzu.
![]() | ![]() |
Zamiast wyważania drzwi rozstaw się za jedną z zasłon znajdujących się po przeciwnej stronie ulicy #1 . Wyeliminuj ostatniego przeciwnika z dużej odległości i z użyciem pistoletu z tłumikiem. Możesz już wejść do środka i skorzystać z komputera #2 , a następnie wyjść z chatki i skorzystać z pobliskiej bramki.