Laboratoria White Box (4) | Opis przejścia poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz poradzić sobie z trzema wartownikami w kolejnym pomieszczeniu:
WARIANT A - eliminacja wszystkich wartowników.
WARIANT B - ominięcie wartowników bez wszczynania alarmu.
Wariant A: Wbrew pozorom wariantu tego nie należy ignorować, gdyż już za kilka minut i tak będziesz musiał przystąpić do bardziej agresywnych działań. Pierwszy wartownik pojawi się w prawym pomieszczeniu z elementami podłogi wrażliwymi na nacisk. Możesz go zlikwidować na dwa sposoby - szybko do niego podbiec i go znokautować #1 lub wspiąć się na górę, a następnie na niego zeskoczyć #2 .
Dwaj pozostali przeciwnicy stoją w sąsiednim pomieszczeniu. Ich również możesz się pozbyć na kilka różnych sposobów, między innymi podrzucając im granat, eliminując ich z pomocą systemu Oznacz i likwiduj #1 lub wyrzucając ich przez okiennice po wszczęciu alarmu #2 .
Niezależnie od wybranej metody działania już po zlikwidowaniu zagrożenia ponownie udaj się do drugiego pomieszczenia #1 . Musisz tu odnaleźć przejście prowadzące do kolejnej lokacji #2 .
Wariant B: Ominięcie wartowników jest możliwe, choć dość trudne i zarazem ryzykowne. Zacznij od zgaszenia światła #1 . Musisz to uczynić zanim w okolicy pojawi się wartownik, bo w przeciwnym wypadku przyszedłby zbadać przełącznik. Schowaj się przy przejściu prowadzącym do sąsiedniego pomieszczenia #2 . Zauważ, że posadzka tego pomieszczenia zawiera elementy wrażliwe na nacisk.
Gdy tylko pojawi się tu wartownik ruszaj jego śladami #1 . Musisz niepostrzeżenie przedostać się do jednej z okiennic #2 i szybko wyskoczyć na zewnątrz. Przemieszczaj się tu po gzymsie w prawo.
Proponuję zatrzymać się przy drugiej okiennicy licząc od prawej strony #1 . Wejdź do pomieszczenia, a następnie dwoma szybkimi przewrotami przemieść się w stronę biurka znajdującego się po prawej stronie #2 .
Obróć się tu i w odpowiednim momencie przeskocz przez kolejną okiennicę #1 . Skieruj się w prawo, a dotrzesz w końcu do okna znajdującego się z dala od przeciwników #2 . Przeskocz przez okiennicę i skieruj się prosto.
Opis c.d.: Po dotarciu do kolejnego pomieszczenia błyskawicznie podbiegnij do szklanej ściany, tak by wspiąć się na górę #1 . Udaj się w stronę lewego górnego narożnika #2 .
Ustaw się bezpośrednio nad jednym z przeciwników, odpal ładunek EMP #1 i zeskocz na niego. Szybko biegnij teraz w lewo. Skręć następnie w prawo, korzystając ze znajdującej się w tym miejscu okiennicy #2 .
Chwyć się gzymsu i przemieszczaj cały czas w prawo #1 , pokonując po drodze kilku narożników. Zatrzymaj się dopiero po znalezieniu się w pobliżu dwóch nowych pomieszczeń z podłogą wrażliwą na nacisk #2 .
Przeskocz nad balustradą i zbliż się do wejścia do prawego pomieszczenia #1 . Odpal kolejny ładunek EMP i przebiegnij przez to pomieszczenie. Szybko podbiegnij teraz do jednej z okiennic zlokalizowanych po prawej stronie #2 i przeskocz na drugą stronę.
Ostrożnie przesuń się w lewo i przeskocz przez balustradę #1 . Skieruj się ponownie w lewo, korzystając z okolicznych balkoników #2 w celu przedostania się na wyższy poziom konstrukcji.
Po znalezieniu się nad pomieszczeniem, do którego miałeś dotrzeć, odszukaj rurkę, po której będziesz mógł bezpiecznie zejść na dół #1 . Wykorzystaj teraz okazję do uzupełnienia wyposażenia #2 . Koniecznie zabierz ze skrzyni dowolny karabin maszynowy, bo już wkrótce taka właśnie broń BARDZO Ci się przyda.
Jeśli chcesz, możesz pobawić się w podkładanie min #1 . Warto tu pamiętać o tym, że możesz ich rozłożyć kilka, by później je wszystkie naraz zdetonować. Miny możesz rozmieścić przy okolicznych windach lub przy przejściach prowadzących do komputera. Kiedy będziesz gotowy skorzystaj z oznaczonego przez grę stanowiska komputerowego #2 . Przygotuj się, bo już za kilka chwil zaczniesz być atakowany przez wrogów.