Centrum miasta (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Centrum miasta
Dodatkowa uwaga: Począwszy od tej misji nie będziesz mógł korzystać z przenośnych ładunków EMP. Na szczęście wszystkie pozostałe gadżety pozostały, w tym tradycyjne granaty EMP.
Opis: Zaczynasz przy wraku śmigłowca #1 . Możesz od razu udać się prosto, a następnie skręcić w prawo. Wyjdź po schodach na samą górę #2 .
Możesz tu wybierać dwoma przejściami prowadzącymi do kolejnego pomieszczenia - lewym #1 i centralnym #2 . Wybór prawego przejścia z uwagi na obecność wrogów nie jest możliwy, aczkolwiek i tak nic by Ci to nie dało. Niestety, znajdujących się w sąsiednim pomieszczeniu przeciwników będziesz musiał wyeliminować by móc opuścić budynek teatru.
Ja proponuję wybrać lewe przejście. Wykonaj przewrotkę by uniknąć rozstawionej przy przejściu niewielkiej lampy i podejdź do prawego biurka #1 . Zaczekaj aż zatrzyma się w tym miejscu jeden z przeciwników #2 .
Prześlizgnij się szybko po biurku #1 , po czym znokautuj wspomnianego wartownika. Wykonanie tej czynności pozwoli Ci "naładować" akcję Oznacz i likwiduj. Powróć teraz w okolice miejsca startu #2 , a więc ponownie skorzystaj z bocznego przejścia.
Ustaw się przy głównym przejściu i oznacz czterech najbliższych przeciwników #1 , w tym tego, który powinien stać bardzo blisko Fishera. Po wykonaniu egzekucji szybko wrzuć do środka minę, bo wkrótce zjawią się tu kolejni przeciwnicy #2 . Odpal ładunek.
Proponuję się teraz wycofać do pobliskiego narożnika #1 , gdyż mogą się tu jeszcze zjawić pojedynczy przeciwnicy. Ich eliminacja nie powinna być trudna #2 , zwłaszcza że możesz ich odnajdywać z pomocą gogli sonarowych.
Ostatnich dwóch przeciwników jest rozstawionych w kolejnym korytarzu i mogą oni przybiec do Ciebie #1 lub pozostać na ustalonych pozycjach #2 . W tym drugim przypadku dobrze byłoby podrzucić im granat.
Możesz już ruszać w stronę wyjścia z muzeum, które było pilnowane przez wspomnianych wyżej dwóch wartowników #1 . Po znalezieniu się na zewnątrz od razu skieruj się prosto #2 , gdyż chwilowo nie spotkasz tu żadnych wrogów.
Po znalezieniu się w nowym miejscu gra zabroni Ci korzystania z posiadanego arsenału, a to dlatego, że będziesz tu spotykał jedynie cywilów #1 . Możesz wysłuchiwać rozmów, choć nie jest to wymagane. Zignoruj eksplozje, do których dojdzie w okolicy i wybierz przejście znajdujące się na prawo od blokujących drogę samochodów #2 .
Uważaj, bo za rogiem znajdują się już przeciwnicy. Walka z nimi byłaby możliwa, ale nie jest to konieczne. Jeżeli chcesz za wszelką cenę zlikwidować wrogów to zacznij od zaatakowani gostka stojącego obok cywila #1 , a następnie zabij jego kolegów, którzy się tu wkrótce zjawią #2 (pomagaj sobie granatami).
Ja zdecydowanie radziłbym unikać walk, zwłaszcza że nie będzie to trudne. Zaczekaj aż cywil podejdzie do jednego z najemników Black Arrow, dzięki czemu zasłoni swoim ciałem przejście, w którym się znajdujesz #1 . Podejdź do rynny znajdującej się na ścianie prawego budynku #2 i skorzystaj z niej by przedostać się na górę.
Chwyć się krawędzi i przesuwaj w lewo #1 , pokonując po drodze kilka narożników. Zignoruj widocznych na dole przeciwników, także i tych, którzy przyjadą tu wkrótce łazikiem #2 .
Przesuwaj się cały czas w lewo, a powinieneś dotrzeć do nowej rynny, po której możesz zjechać na dół #1 . Odwróć się i podejdź do nowej rynny #2 - tym razem będziesz się chciał wspiąć na górę.
Przesuń się w lewo, a następnie podciągnij się by znaleźć się na niewielkiej półce #1 . Możesz zeskoczyć do znajdującego się pod Tobą pomieszczenia #2 (od razu lub po dotarciu do żółtych rurek).
Udaj się do miejsca, w którym stoi zaparkowany jeden z łazików #1 . Powinieneś tu także dostrzec pojedynczego przeciwnika, ale nie musisz go likwidować. Zbliż się do tego oponenta i szybko skręć w prawo by skorzystać z wąskiego przejścia między łazikiem a ścianą prawego budynku #2 .
Zbliż się teraz do oznaczonej przez grę naczepy, a następnie wybierz lewe przejście #1 celem opuszczenia lokacji okupowanej przez wrogów. Po znalezieniu się w nowym miejscu w pierwszej kolejności zainteresuj się skrzynią z wyposażeniem, która znajduje się po lewej stronie #2 .
Koniecznie zabierz ze skrzyni jakiś karabin szturmowy z tłumikiem, bo już wkrótce zmuszony zostaniesz do zaatakowania wrogów. Kieruj się prosto #1 , ignorując napotykanych cywilów. Wkrótce dotrzesz do blokady rozstawionej przez wrogich najemników #2 .