Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Uliczne stragany
Opis: Zaczekaj aż Anna poprosi Cię żeby spojrzeć do góry i podnieś kamerę, dzięki czemu ujrzysz unoszącego się nad budynkiem drona #1 . Po usłyszeniu wystrzałów zignoruj biegający tłum i ruszaj w stronę oznaczonej przez grę bocznej alejki #2 .
Zbliż się do oznaczonej przez grę przeszkody i za nią przycupnij #1 . Odczekaj aż widoczny w oddali wartownik odwróci się i przetestuj akcję polegającą na szybkim przemieszczeniu się do sąsiedniej zasłony #2 (znajdującej się przy ścianie prawego budynku).
Ponownie odczekaj na właściwy moment i tym razem szybko przemieść się w stronę zasłony znajdującej się po Twojej lewej stronie #1 . Po tym jak zostaniesz uraczony pierwszą retrospekcją podejdź do drzwi prowadzących do sypialni Sary i je otwórz #2 .
Podejdź do łóżka córki głównego bohatera. Zgodnie z życzeniem Sary zapal światło, a następnie je zgaś. W obu przypadkach musisz skorzystać z przełącznika znajdującego się na lewo od łóżka #1 . Po zakończeniu retrospekcji upewnij się, że Fisher jest schowany za najbliższą przeszkodą #2 .
Musisz teraz użyć posiadanej broni z tłumikiem do zastrzelenia dwóch znajdujących się w okolicy bandytów #1 #2 . Za każdym razem celuj w ich głowy, oddając tylko jeden strzał. Dobrze byłoby też gdyby drugi wartownik nie zdążył zauważyć ciała swojego kolegi.
Wkrótce pojawi się tu trzeci bandyta, który powinien schować się przed Tobą. Zaczekaj na odpowiedni moment i zlikwiduj go pojedynczym strzałem w głowę #1 . W trakcie nowej retrospekcji zacznij od znokautowania bandyty zgodnie z instrukcją widoczną na ekranie #2 .
Musisz teraz przetestować system o nazwie Oznacz i likwiduj. Oznacz dwóch przeciwników stojących w sąsiednim pomieszczeniu, tak by nad ich głowami pojawiły się czerwone ikonki #1 . Potwierdź następnie chęć odpalania akcji, dzięki której Fisher automatycznie rozprawi się z bandytami #2 .
Po zakończeniu retrospekcji możesz zbadać ciała poległych przeciwników, tak by zdobyć pistolety Desert Eagle. W przeciwnym wypadku wybierz wąskie przejście prowadzące do dalszej części targowiska #1 . Ostrożnie zbliż się do widocznego w oddali pojedynczego wartownika #2 .
W poznany przed chwilą sposób zlikwiduj po cichu stojącego tyłem do Ciebie przeciwnika #1 . Oznacz następnie dwóch stojących po prawej stronie bandytów (Oznacz i likwiduj) #2 i odpal akcję odpowiedzialną za ich likwidację (nie można ich niestety ominąć).
Ruszaj dalej, wybierając przejście obok zaparkowanego samochodu #1 . Radzę kucnąć, bo kierujesz się w stronę placu pilnowanego przez kilku nowych wrogów. Zignoruj okazję do chowania się za kolejnymi zasłonami i od razu skieruj się do ostatniej przeszkody #2 .
Zaczekaj aż zjawi się tu pojedynczy przeciwnik #1 . Możesz się zachować na dwa sposoby - ogłuszyć go lub wykorzystać w formie żywej tarczy. Zdecydowanie polecam ten pierwszy wariant. Pozostań w tym miejscu i zlikwiduj z użyciem akcji Oznacz i likwiduj dwóch stojących najbliżej Ciebie bandytów #2 .
Pozostań za tą samą zasłoną i zaczekaj aż zbliży się do Ciebie trzeci przeciwnik #1 , którego zabij pojedynczym strzałem w głowę. Ostrożnie ruszaj w stronę ukrywającego się na drugim końcu placu Gramkosa #2 , korzystając z możliwości szybkiego przemieszczania się między kolejnymi zasłonami. Lider bandytów wkrótce powinien uciec z tego miejsca.
Ruszaj w stronę miejsca, w którym po raz ostatni widziałeś Gramkosa i wejdź do znajdującego się tu budynku #1 . Zejdź na dół, zaczekaj aż bandyta użyje dwururki, podejdź do drzwi #2 i je wyważ, co załączy interaktywne przesłuchanie.
Przed Tobą bardzo ciekawy fragment gry - musisz przesłuchać Gramkosa #1 . Oznacza to, że będziesz go musiał nieco poobijać tak by poznać personalia i miejsce pobytu osoby, która go wynajęła. Zdecydowanie polecam korzystać z elementów otoczenia, dzięki czemu przesłuchanie będzie nie tylko efektowne, ale zdobędziesz też punkty dodatkowych wyzwań. Na początek podejdź z Gramkosem do drzwiczek kabiny #2 i wciśnij odpowiedni klawisz.
Przy następnej okazji podejdź z Gramkosem do jednego z pisuarów #1 , a na koniec podejdź z nim do jednego z luster #2 . W obu przypadkach musisz oczywiście odpalić akcję pozwalającą na użycie elementu otoczenia w ramach przesłuchania. Misja ta wkrótce dobiegnie końca.