Uliczne stragany | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Uliczne stragany
![]() | ![]() |
Opis: Zaczekaj aż Anna poprosi Cię żeby spojrzeć do góry i podnieś kamerę, dzięki czemu ujrzysz unoszącego się nad budynkiem drona #1 . Po usłyszeniu wystrzałów zignoruj biegający tłum i ruszaj w stronę oznaczonej przez grę bocznej alejki #2 .
![]() | ![]() |
Zbliż się do oznaczonej przez grę przeszkody i za nią przycupnij #1 . Odczekaj aż widoczny w oddali wartownik odwróci się i przetestuj akcję polegającą na szybkim przemieszczeniu się do sąsiedniej zasłony #2 (znajdującej się przy ścianie prawego budynku).
![]() | ![]() |
Ponownie odczekaj na właściwy moment i tym razem szybko przemieść się w stronę zasłony znajdującej się po Twojej lewej stronie #1 . Po tym jak zostaniesz uraczony pierwszą retrospekcją podejdź do drzwi prowadzących do sypialni Sary i je otwórz #2 .
![]() | ![]() |
Podejdź do łóżka córki głównego bohatera. Zgodnie z życzeniem Sary zapal światło, a następnie je zgaś. W obu przypadkach musisz skorzystać z przełącznika znajdującego się na lewo od łóżka #1 . Po zakończeniu retrospekcji upewnij się, że Fisher jest schowany za najbliższą przeszkodą #2 .
![]() | ![]() |
Musisz teraz użyć posiadanej broni z tłumikiem do zastrzelenia dwóch znajdujących się w okolicy bandytów #1 #2 . Za każdym razem celuj w ich głowy, oddając tylko jeden strzał. Dobrze byłoby też gdyby drugi wartownik nie zdążył zauważyć ciała swojego kolegi.
![]() | ![]() |
Wkrótce pojawi się tu trzeci bandyta, który powinien schować się przed Tobą. Zaczekaj na odpowiedni moment i zlikwiduj go pojedynczym strzałem w głowę #1 . W trakcie nowej retrospekcji zacznij od znokautowania bandyty zgodnie z instrukcją widoczną na ekranie #2 .
![]() | ![]() |
Musisz teraz przetestować system o nazwie Oznacz i likwiduj. Oznacz dwóch przeciwników stojących w sąsiednim pomieszczeniu, tak by nad ich głowami pojawiły się czerwone ikonki #1 . Potwierdź następnie chęć odpalania akcji, dzięki której Fisher automatycznie rozprawi się z bandytami #2 .
![]() | ![]() |
Po zakończeniu retrospekcji możesz zbadać ciała poległych przeciwników, tak by zdobyć pistolety Desert Eagle. W przeciwnym wypadku wybierz wąskie przejście prowadzące do dalszej części targowiska #1 . Ostrożnie zbliż się do widocznego w oddali pojedynczego wartownika #2 .
![]() | ![]() |
W poznany przed chwilą sposób zlikwiduj po cichu stojącego tyłem do Ciebie przeciwnika #1 . Oznacz następnie dwóch stojących po prawej stronie bandytów (Oznacz i likwiduj) #2 i odpal akcję odpowiedzialną za ich likwidację (nie można ich niestety ominąć).
![]() | ![]() |
Ruszaj dalej, wybierając przejście obok zaparkowanego samochodu #1 . Radzę kucnąć, bo kierujesz się w stronę placu pilnowanego przez kilku nowych wrogów. Zignoruj okazję do chowania się za kolejnymi zasłonami i od razu skieruj się do ostatniej przeszkody #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż zjawi się tu pojedynczy przeciwnik #1 . Możesz się zachować na dwa sposoby - ogłuszyć go lub wykorzystać w formie żywej tarczy. Zdecydowanie polecam ten pierwszy wariant. Pozostań w tym miejscu i zlikwiduj z użyciem akcji Oznacz i likwiduj dwóch stojących najbliżej Ciebie bandytów #2 .
![]() | ![]() |
Pozostań za tą samą zasłoną i zaczekaj aż zbliży się do Ciebie trzeci przeciwnik #1 , którego zabij pojedynczym strzałem w głowę. Ostrożnie ruszaj w stronę ukrywającego się na drugim końcu placu Gramkosa #2 , korzystając z możliwości szybkiego przemieszczania się między kolejnymi zasłonami. Lider bandytów wkrótce powinien uciec z tego miejsca.
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę miejsca, w którym po raz ostatni widziałeś Gramkosa i wejdź do znajdującego się tu budynku #1 . Zejdź na dół, zaczekaj aż bandyta użyje dwururki, podejdź do drzwi #2 i je wyważ, co załączy interaktywne przesłuchanie.
![]() | ![]() |
Przed Tobą bardzo ciekawy fragment gry - musisz przesłuchać Gramkosa #1 . Oznacza to, że będziesz go musiał nieco poobijać tak by poznać personalia i miejsce pobytu osoby, która go wynajęła. Zdecydowanie polecam korzystać z elementów otoczenia, dzięki czemu przesłuchanie będzie nie tylko efektowne, ale zdobędziesz też punkty dodatkowych wyzwań. Na początek podejdź z Gramkosem do drzwiczek kabiny #2 i wciśnij odpowiedni klawisz.
![]() | ![]() |
Przy następnej okazji podejdź z Gramkosem do jednego z pisuarów #1 , a na koniec podejdź z nim do jednego z luster #2 . W obu przypadkach musisz oczywiście odpalić akcję pozwalającą na użycie elementu otoczenia w ramach przesłuchania. Misja ta wkrótce dobiegnie końca.