Posiadłość Kobina (2) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Wyjdź po pionowej rurce na górę, a następnie zacznij się przemieszczać w stronę centralnej części pomieszczenia po rurze, która jest przymocowana do sufitu #1 . Docelowo powinieneś znaleźć się nad jednym z wartowników #2 , na którego musisz niestety zeskoczyć (nie można wylądować gdzieś w pobliżu). Na szczęście jego eliminacja nie zostanie przez nikogo zauważona.
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz przedostać się do dalszej części muzeum:
WARIANT A - zrzucenie dużej metalowej konstrukcji przeciwnikom na głowę.
WARIANT B - unikanie likwidowania kolejnych przeciwników i zabawa ze światłem.
Wariant A: Wybór tego wariantu pozwoli Ci znacznie szybciej dotrzeć do celu, ale wiąże się to z koniecznością zlikwidowania kilku wartowników. Ruszaj w stronę widocznej w pobliżu grupki przeciwników #1 . Ustaw się gdzieś po lewej stronie i wyceluj w zawieszony nad nimi pomarańczowy obiekt. Spadający przedmiot zabije wielu z nich #2 .
Wykorzystaj chaos, do którego doszło po wykonanej przez Ciebie akcji i przedostań się w okolicę znajdującego się w oddali korytarza #1 . Zaczekaj aż nikt nie spogląda w Twoją stronę i wyłącz światło z użyciem lewego przełącznika. Ruszaj prosto, podnosząc po drodze dwa granaty EMP #2 .
Wariant B: Wybór tego wariantu pozwoli Ci dotrzeć do kolejnej strefy bez konieczności likwidowania wrogów. Nie będzie to oczywiście łatwe. Pozostań w miejscu, w którym zeskoczyłeś na wartownika i wyceluj w żyrandol znajdujący się w widocznym w oddali korytarzu (nie przejmuj się tym, że celownik nie zmieni swojego koloru na czerwony) #1 . Zniszczenie tego źródła światła zaalarmuje wrogów, tak więc szybko przejdź na prawy balkonik #2 patrolowany przez pojedynczego przeciwnika.
Znajdującego się tu bandytę możesz w bardzo łatwy sposób ominąć - podejdź mianowicie do najbliższej okiennicy #1 i wciśnij klawisz akcji. Po znalezieniu się na zewnątrz budynku zacznij przemieszczać się w prawo #2 .
Zatrzymaj się przy okiennicy znajdującej się za słupem i zaczekaj aż jeden z wartowników z parteru przybiegnie na balkonik. Podciągnij się i schowaj za słupem #1 . Upewnij się, że nikt nie patrzy w Twoją stronę i skorzystaj ze znajdujących się tu schodów by zejść na dół #2 .
Zbliż się do korytarza, przy którym znajduje się zniszczony z użyciem pistoletu żyrandol. W zależności od rozwoju sytuacji korytarz może być niepilnowany lub pilnowany przez jednego wartownika #1 . Wejdź do środka, schowaj się za zasłoną i zniszcz z użyciem pistoletu z tłumikiem drugi żyrandol #2 .
Zaczekaj tu chwilę, gdyż przeciwnicy mogą oświetlić to miejsce #1 . Po chwili sytuacja powinna się jednak uspokoić. Ruszaj prosto, zbierając po drodze dwa granaty EMP #2 .
Opis c.d.: Wkrótce dotrzesz do klatki schodowej. Zejdź po schodach na dół #1 i zbliż się ostrożnie do nowego pomieszczenia #2 , gdzie Kobin będzie miał przygotowaną dla Ciebie niespodziankę - zmuszony zostaniesz mianowicie do unikania jego kolejnych ochroniarzy.
Do kolejnej strefy muzeum możesz dotrzeć na dwa sposoby - wybierając korytarze znajdujące się po lewej stronie lub po prawej stronie. Nie możesz natomiast mógł wybrać centralnego, mocno oświetlonego korytarza. W obu przypadkach odnajdziesz rurki #1 #2 , po których mógłbyś się wspiąć na górę. Dla porządku dalszy opis będzie dotyczył lewej części pomieszczenia, lecz praktycznie takich samych niespodzianek możesz się spodziewać w jego prawej części.
Skorzystanie z rurki przyczepionej do sufitu #1 pozwoli Ci uniknąć wszystkich wartowników i dotrzeć do znajdujących się przy pionowej rurce drzwi #2 . Możesz tu skorzystać z lusterka lub od razu otworzyć drzwi.
Zaczekaj aż znajdujący się w oświetlonym pomieszczeniu wartownicy odejdą lub chociaż odwrócą się, wejdź do środka i zbadaj obszar nad przełącznikiem światła #1 . Powinieneś tu zauważyć wystające elementy konstrukcji, których możesz się chwycić #2 . Ponownie wykonaj tę operację by przesunąć się jeszcze bliżej sufitu i znaleźć się w całkowicie nieoświetlonej strefie.
Wykorzystuj teraz wystające elementy konstrukcji by przemieszczać się w prawo #1 . Pozwoli Ci to przedostać na drugi koniec pomieszczenia. Po dotarciu do końcowej części #2 możesz się zachować na trzy sposoby. Ja proponuję zaczekać aż bandyci się rozejdą i zeskoczyć na dół. Mógłbyś również zeskoczyć na jednego z wartowników lub użyć pozyskanego niedawno granatu EMP w celu zlikwidowania okolicznych źródeł światła.