Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Niezależnie od wybranego rozwiązania przedostań się do oznaczonej przez grę strefy, w której znajdziesz skrzynkę z wyposażeniem #1 . Jeżeli udało Ci się pozostać w ukryciu i nie korzystać z granatów EMP to musisz oczywiście unikać strażników patrolujących pomieszczenie, z którego przyszedłeś #2 .
Zaczekaj na właściwy moment i szybko skorzystaj ze znajdujących się tu schodów #1 . Po znalezieniu się w nowym korytarzu kieruj się prosto. Śmiało otwórz nowe drzwi, dzięki czemu wyjdziesz na powierzchnię #2 .
Podejdź tu do nowej rynny, którą odnajdziesz na prawej ścianie #1 i zgodnie z podpowiedzią gry zacznij się po niej wspinać. Po dotarciu do gzymsu kieruj się w prawo. Omiń okiennicę, przy której stoi strażnik i przejdź przez ostatnią okiennicę (najbardziej wysuniętą w prawo) #2 , tak by znaleźć się w nieoświetlonej części korytarza.
Skieruj się prosto #1 , a następnie dwukrotnie skręć w lewo, dzięki czemu znajdziesz się przy schodach prowadzących na wyższy poziom #2 . Jeżeli w dalszym ciągu widzisz wartownika stojącego przy okiennicy to spróbuj przebiec lub zlikwidować okoliczne źródło światła. W przeciwnym wypadku od razu ruszaj na górę.
Twoje kolejne zadanie polega na zlikwidowaniu wszystkich ochroniarzy Kobina, tak by móc przesłuchać jego samego. Jeśli chcesz, możesz podejść do oznaczonych przez grę zabarykadowanych drzwi #1 i podejrzeć z użyciem lusterka co dzieje się po drugiej stronie #2 . Nie radziłbym wyważać tych drzwi i bawić się w oznaczanie celów, bo byłoby to dość ryzykowne.
Zamiast tego proponuję udać się do okiennic znajdujących się na prawo od zabarykadowanych drzwi #1 . Przeskocz przez jedną z okiennic i zacznij kierować się w prawo, pokonując po drodze dwa narożniki #2 .
Wkrótce dotrzesz do okiennicy, przy której stoi jeden z bandytów #1 i możesz go śmiało wyrzucić przez okno, gdyż jego śmierć nie spowoduje wszczęcia alarmu. W dalszym ciągu przesuwaj się w prawo i skorzystaj z ostatniej okiennicy #2 .
Po znalezieniu się wewnątrz pomieszczenia błyskawicznie kucnij i przejdź w prawo, tak by znaleźć się w cieniu #1 . Udaj się teraz do kolejnego rzędu okiennic, zlokalizowanych po Twojej prawej stronie #2 . Przejdź przez najbliższą okiennicę.
Ponownie zacznij przesuwać się w prawo. Zatrzymaj się przy jednej z prawych okiennic, z której będziesz mógł dostrzec Kobina i jego dwóch ochroniarzy. Oznacz ich do wykonania akcji Oznacz i likwiduj #1 , a następnie wyeliminuj. Szybko zacznij się teraz przemieszczać w prawo #2 , bo niektórzy wartownicy będą podbiegali do okien.
Zatrzymaj się przy oknie znajdującym się maksymalnie po prawej stronie, a konkretnie w cieniu #1 , dzięki czemu będziesz względnie bezpieczny. Zaczekaj aż podejdzie tu okoliczny wartownik i błyskawicznie wyrzuć go przez okno #2 , co nie powinno zaalarmować jego kolegów.
Jeżeli wykonałeś wszystko zgodnie z planem to do wyeliminowania (nie licząc Kobina) pozostało Ci dwóch wrogów - jeden na lewo #1 od lidera bandytów i jeden na prawo #2 . Możesz ich zlikwidować w dowolny sposób. Ja radziłbym zajść co najmniej jednego z nich od tyłu, co z racji ostrzału maszynowego powinno być łatwe (wiele źródeł światła zostało zniszczonych). Drugiego wartownika możesz zlikwidować np. celnym strzałem w głowę z okolic jednej z okiennic.
Na sam koniec musisz się ostrożnie zbliżyć do samego Kobina. Proponowałbym wejść przez jedną z okiennic znajdujących się w jego pobliżu i schować się za sofami #1 . Zaczekaj aż lider bandytów obróci się, szybko do niego podejdź i go chwyć #2 , dzięki czemu Fisher rozpocznie nowe przesłuchanie.
Samo przesłuchanie rządzi się podobnymi zasadami do tego z poprzedniej misji. Jest ono więc podzielone na trzy fazy, pomiędzy którymi należy nieco poobijać Kobina. Z liderem bandytów możesz podchodzić między innymi do stolików barowych #1 , fortepianu #2 oraz okna. Ponadto po zaliczeniu drugiej fazy musisz go podnieść z ziemi.