Posiadłość Kobina (3) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranego rozwiązania przedostań się do oznaczonej przez grę strefy, w której znajdziesz skrzynkę z wyposażeniem #1 . Jeżeli udało Ci się pozostać w ukryciu i nie korzystać z granatów EMP to musisz oczywiście unikać strażników patrolujących pomieszczenie, z którego przyszedłeś #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj na właściwy moment i szybko skorzystaj ze znajdujących się tu schodów #1 . Po znalezieniu się w nowym korytarzu kieruj się prosto. Śmiało otwórz nowe drzwi, dzięki czemu wyjdziesz na powierzchnię #2 .
![]() | ![]() |
Podejdź tu do nowej rynny, którą odnajdziesz na prawej ścianie #1 i zgodnie z podpowiedzią gry zacznij się po niej wspinać. Po dotarciu do gzymsu kieruj się w prawo. Omiń okiennicę, przy której stoi strażnik i przejdź przez ostatnią okiennicę (najbardziej wysuniętą w prawo) #2 , tak by znaleźć się w nieoświetlonej części korytarza.
![]() | ![]() |
Skieruj się prosto #1 , a następnie dwukrotnie skręć w lewo, dzięki czemu znajdziesz się przy schodach prowadzących na wyższy poziom #2 . Jeżeli w dalszym ciągu widzisz wartownika stojącego przy okiennicy to spróbuj przebiec lub zlikwidować okoliczne źródło światła. W przeciwnym wypadku od razu ruszaj na górę.
![]() | ![]() |
Twoje kolejne zadanie polega na zlikwidowaniu wszystkich ochroniarzy Kobina, tak by móc przesłuchać jego samego. Jeśli chcesz, możesz podejść do oznaczonych przez grę zabarykadowanych drzwi #1 i podejrzeć z użyciem lusterka co dzieje się po drugiej stronie #2 . Nie radziłbym wyważać tych drzwi i bawić się w oznaczanie celów, bo byłoby to dość ryzykowne.
![]() | ![]() |
Zamiast tego proponuję udać się do okiennic znajdujących się na prawo od zabarykadowanych drzwi #1 . Przeskocz przez jedną z okiennic i zacznij kierować się w prawo, pokonując po drodze dwa narożniki #2 .
![]() | ![]() |
Wkrótce dotrzesz do okiennicy, przy której stoi jeden z bandytów #1 i możesz go śmiało wyrzucić przez okno, gdyż jego śmierć nie spowoduje wszczęcia alarmu. W dalszym ciągu przesuwaj się w prawo i skorzystaj z ostatniej okiennicy #2 .
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się wewnątrz pomieszczenia błyskawicznie kucnij i przejdź w prawo, tak by znaleźć się w cieniu #1 . Udaj się teraz do kolejnego rzędu okiennic, zlokalizowanych po Twojej prawej stronie #2 . Przejdź przez najbliższą okiennicę.
![]() | ![]() |
Ponownie zacznij przesuwać się w prawo. Zatrzymaj się przy jednej z prawych okiennic, z której będziesz mógł dostrzec Kobina i jego dwóch ochroniarzy. Oznacz ich do wykonania akcji Oznacz i likwiduj #1 , a następnie wyeliminuj. Szybko zacznij się teraz przemieszczać w prawo #2 , bo niektórzy wartownicy będą podbiegali do okien.
![]() | ![]() |
Zatrzymaj się przy oknie znajdującym się maksymalnie po prawej stronie, a konkretnie w cieniu #1 , dzięki czemu będziesz względnie bezpieczny. Zaczekaj aż podejdzie tu okoliczny wartownik i błyskawicznie wyrzuć go przez okno #2 , co nie powinno zaalarmować jego kolegów.
![]() | ![]() |
Jeżeli wykonałeś wszystko zgodnie z planem to do wyeliminowania (nie licząc Kobina) pozostało Ci dwóch wrogów - jeden na lewo #1 od lidera bandytów i jeden na prawo #2 . Możesz ich zlikwidować w dowolny sposób. Ja radziłbym zajść co najmniej jednego z nich od tyłu, co z racji ostrzału maszynowego powinno być łatwe (wiele źródeł światła zostało zniszczonych). Drugiego wartownika możesz zlikwidować np. celnym strzałem w głowę z okolic jednej z okiennic.
![]() | ![]() |
Na sam koniec musisz się ostrożnie zbliżyć do samego Kobina. Proponowałbym wejść przez jedną z okiennic znajdujących się w jego pobliżu i schować się za sofami #1 . Zaczekaj aż lider bandytów obróci się, szybko do niego podejdź i go chwyć #2 , dzięki czemu Fisher rozpocznie nowe przesłuchanie.
![]() | ![]() |
Samo przesłuchanie rządzi się podobnymi zasadami do tego z poprzedniej misji. Jest ono więc podzielone na trzy fazy, pomiędzy którymi należy nieco poobijać Kobina. Z liderem bandytów możesz podchodzić między innymi do stolików barowych #1 , fortepianu #2 oraz okna. Ponadto po zaliczeniu drugiej fazy musisz go podnieść z ziemi.