Pomnik Lincolna (1) | Opis przejścia | Tom Clancy's Splinter Cell Conviction poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Pomnik Lincolna
Opis: Kieruj się cały czas prosto #1 - nie trzeba się tu skradać ani nikogo unikać. Docelowo musisz dotrzeć do budki kontrolnej #2 . Wyjdź po schodach na górę i śmiało otwórz drzwi by znaleźć się w środku.
Podejdź do zlokalizowanego po prawej stronie panelu kontrolnego i wciśnij klawisz akcji by włamać się do systemu #1 . Zapoznaj się z założeniami kolejnego celu misji - będziesz musiał podsłuchać przebieg rozmowy z użyciem dostępnych kamer #2 .
Zacznij od wybrania kamery numer 2 #1 . Dokonaj zbliżenia, śledź mężczyznę idącego w lewą stronę i zaczekaj aż pojawi się jego rozmówca #2 .
Początkowo nie musisz nic robić, aczkolwiek za kilka chwil obaj panowie zaczną iść w lewo #1 . Powolutku przesuwaj kamerę. Musisz tu wykonywać tak długo aż ikonka głośnika zmieni swój kolor z zielonego na czerwony #2 , informując Cię o konieczności zmiany kamery.
Wybierz teraz kamerę numer 3 #1 . Musisz oczywiście dokonać przybliżenia obrazu na rozmówcach, tak by móc kontynuować podsłuch #2 .
Zaczekaj aż śledzone osoby zaczną iść w prawo #1 . Powróć do używania kamery numer 2 po tym jak utracisz sygnał #2 . Na szczęście rozmowa wkrótce dobiegnie końca.
Po wysłuchaniu nowych wytycznych wyjdź z budki i dwukrotnie skręć w prawo #1 , kierując się w stronę widocznego w oddali budynku pomniku Lincolna. W pierwszej kolejności musisz się przedostać na dużą scenę #2 .
Skorzystaj z przejścia znajdującego się pomiędzy flagami i wyjdź po schodach na górę #1 . Musisz się teraz ostrożnie zakraść do Galliarda #2 i go złapać celem rozpoczęcia nowego przesłuchania.
Przesłuchanie to składa się z czterech faz i będzie się rządziło identycznymi zasadami do podobnych scen rozgrywanych w przeszłości. Za każdym razem musisz więc nieco poobijać przetrzymywaną osobę i będziesz mógł wykorzystać obiekty z otoczenia, m.in. telewizory #1 , panel kontrolny, szafkę ze sprzętem audio #2 i barierkę.
Przed Tobą długi i momentami dość zdradliwy pościg za mężczyzną, który zabił Galliarda. Zacznij od opuszczenia budynku #1 . Zbiegnij po schodach na dół, przejdź po scenie, z której niedawno korzystałeś #2 , a następnie skręć w lewo.
Po skorzystaniu z nowych schodów tym razem skieruj się w stronę zlokalizowanego po prawej stronie namiotu #1 . Musisz tu kucnąć, bo zabójca zacznie do Ciebie strzelać. Zbliż się do niego, najlepiej trzymając się lewej części namiotu #2 .
Wstań gdy tylko zauważysz, że zabójca wybiegł z namiotu i ruszaj za nim #1 . Już wkrótce będziesz musiał przeskoczyć przez siatkę #2 , aczkolwiek nie powinno być z tym żadnych problemów.
Przebiegnij przez kolejny namiot, kierując się w stronę widocznej w oddali białej ciężarówki #1 . Za rogiem wpadniesz na policjantów #2 . Szybko schowaj się za najbliższą zasłoną - nie musisz się obawiać ucieczki zabójcy, gdyż zaczeka on na Ciebie.
Zgodnie z informacją udzieloną przez Grim nie jest dozwolenie zabijanie policjantów. Możesz się tu zachowywać na dwa sposoby - odczekiwać aż się do Ciebie zbliżą #1 lub do nich podbiegać #2 . Pamiętaj żeby zbytnio nie ryzykować. Po zneutralizowaniu wszystkich policjantów będziesz mógł kontynuować pościg.
Dwukrotnie skręć w prawo, a powinieneś znaleźć się w pobliżu siatki #1 . Biegnij tu prosto. W odpowiednim momencie będziesz musiał ominąć czerwoną przeszkodę #2 (wystarczy do niej podbiec i wcisnąć klawisz akcji).